Ten tekst przeczytasz w 4 minuty

Brak komentarzy

Sposoby pozyskiwania klientów w Internecie

Sposoby pozyskiwania klientów w Internecie - zdjęcie nr 1

Sposoby pozyskiwania klientów w Internecie - zdjęcie nr 2

Sposoby pozyskiwania klientów – Internet niczym kopalnia klientów

O tym, że internet odgrywa znaczącą role w życiu każdego człowieka – wie każdy i nikogo nie trzeba do tego przekonywać. Praktycznie każdą czynność można dokonać przy pomocy Internetu, począwszy na robieniu zakupów, kończąc na oglądaniu poradników wideo, z których dowiemy się czego tylko chcemy. Jest to tak na prawdę okno na świat, oraz okno, przez które możemy dotrzeć do potencjalnych klientów. Na naszym globie, ponad 4 miliardy ludzi korzysta aktywnie z Internetu. Tworzy to dla firm i przedsiębiorstw, a także prywatnych osób, które oferują swoje usługi – najlepsze miejsce do reklamy i pozyskiwania klientów. A zatem jakie sposoby pozyskiwania klientów wybrać, by cieszyć się sukcesem?

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ponad 3 miliardy ludzi, korzysta z tak zwanych „social mediów” czyli, między innymi; facebooka, instagrama, twittera, czy snapchata. Ludzie, którzy przesiadują na serwisach społecznościowych, są bardzo podatni na różnego rodzaju atrakcje, oferty, usługi, tak na prawdę wszystko co zwróci uwagę człowieka, jest w stanie osiągnąć sukces i pozyskać klienta, który przekaże to dalej i dalej, co będzie tworzyć drogę do triumfu w social mediach, by potem przenieść wyniki do świata rzeczywistego i osiągać z tego tytułu korzyści. Człowiek lubi być w centrum zainteresowania, lubi gdy porusza się tematy z nim związane, a także docenia starania się o jego względy.

Social media to klucz do pozyskiwania klientów

Facebook to najpopularniejszy serwis społecznościowy, który dziennie odwiedza wiele milionów użytkowników z całego świata. Gdy prowadzimy firmę, lub przedsiębiorstwo, czy też po prostu oferujemy innego rodzaju usługi, na które szukamy chętnych – bardzo dobrym sposobem na pozyskanie klientów, jest stworzenie strony na facebooku. Da nam to przede wszystkim możliwość reklamy naszych produktów, dóbr, czy usług. Oczywiście, będziemy także potrzebowali dobrego marketingu związanego z trafieniem w odpowiednią grupę potencjalnych klientów, która będzie zainteresowana naszą ofertą. Jest to punkt kluczowy i sposoby pozyskiwania klientów bardzo mocno w okół tego krążą – aby odpowiednio trafić w grupę docelową. Gdy zdobędziemy już grono potencjalnych odbiorców, mamy bardzo dobre możliwości na polepszenie kontaktu z otoczeniem.

Bardzo dobrym ruchem będzie częste zamieszczanie „postów” na stronie, które będą miały za zadanie wykonać ruch ze strony potencjalnych konsumentów, oraz nakłonić ich do wyrażenia swojego zdania. Zwiększy to ruchliwość na stronie, a także w oczach ludzi – polepszymy swój wizerunek, jako bardziej przyjazny. To samo, tyczy się innych portali społecznościowych. Instagram, czy twitter, posiadają również bardzo dobre możliwości. Podsumowując, jeśli chodzi o sposoby pozyskiwania klientów w social mediach, kluczowym zabiegiem, jest trafienie w odpowiednie grono odbiorców i zapewnienie im jak najlepszej oferty, włączając ich do strategii działalności.

Google AdWords

Olbrzymia siła rażenia, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów – leży po stronie wyszukiwarki internetowej. Google AdWords, bo o tym mowa, pozwala nam na bezpośrednie dotarcie do klienta. Aż 90% ludzi korzysta z wyszukiwarek, co czyni ten sposób bardzo skutecznym. Po zastosowaniu odpowiedniej reklamy – a formatów do wyboru mamy bardzo dużo – droga do potencjalnego usługobiorcy jest już banalnie prosta. Należy po prostu użyć odpowiednich słów kluczowych dla naszej oferty, która wywinduje nas w wyszukiwaniach na samą górę – stąd, już prosta droga do zaciekawienia klienta, wystarczy posiadać interesującą ofertę, która zaciekawi i zatrzyma jak najdłużej. Dzięki rozwiniętym opcją Google AdWords, możemy bardzo dokładnie określić grono potencjalnych odbiorców, czy nawet zadbać o to, aby reklama wyświetlała się  w odpowiedniej lokalizacji, którą wybierzemy. Tak dokładnie ustawienia, pozwalają nam na szczegółowe dobranie klientów, którzy będą zainteresowani naszą ofertą. Jest to z pewnością bardzo dobry sposób i solidne zoptymalizowanie takiej kampanii reklamowej, przyniesie pozytywne rezultaty, na które zresztą, długo nie będzie trzeba czekać.

YouTube, blogi i pozycjonowanie strony

Sposoby pozyskiwania klientów mają ze sobą coś wspólnego – muszą zwrócić uwagę ludzi i stworzyć koło swojej oferty ruch. Świetnym narzędziem do tego jest YouTube – serwis internetowy, który zyskał na świecie ogromną popularność, a w Polsce jest lubiany i odwiedzany codziennie przez większość użytkowników internetu. Utworzenie swojego kanału w tym serwisie, oraz zamieszczanie filmów wideo, które przedstawiają ofertę swojej działalności – bardzo pozytywnie wpłyną na odbiór ogólny, będą stanowiły narzędzie promocji, oraz możliwość dodatkowego zarobku, jeśli uzyskamy sporą liczbę subskrypcji kanału.

Aby sposoby pozyskiwania klientów były skuteczne, potrzebujemy wielu platform, na których będziemy oferować swoje usługi. Prowadzenie bloga da nam kolejną możliwość reklamy, kontaktu z ludźmi, a także pozwoli potencjalnym klientom lepiej nas poznać. Jak wszyscy dobrze wiemy, w większości przypadków – kupimy od tego kogo przede wszystkim znamy, tak więc blog będzie do tego idealnym sposobem, aby dać się poznać i wzbudzić zaufanie. Równie potrzebnym zabiegiem, jeśli chodzi o sposoby pozyskiwania klientów, jest pozycjonowanie strony. Pozycjonowanie da nam rozgłos i zapewni odwiedzanie naszej strony. Odpowiednia optymalizacja pozwoli na wysoką pozycję w naturalnym wyszukiwaniu w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli chcemy dotrzeć do klienta, koniecznie musimy o to zadbać i sprawić, że nasze usługi będą wyświetlane potencjalnym odbiorcom na pierwszych miejscach.

Sposoby pozyskiwania klientów w internecie są bardzo skuteczne

Jeśli wybierzemy chociażby jeden z tych sposobów, możemy być pewni, że przyniesie to pozytywne rezultaty. Oczywiście, tak jak we wszystkim, liczy się wykonanie, zaangażowanie i wiele innych czynników, które należy rozpatrywać indywidualnie. Sposoby pozyskiwania klientów są do siebie bardzo podobne i wiele zależy od tego, co zrobimy, gdy już zwrócimy uwagę potencjalnych interesantów.

Chcesz wiedzieć więcej? Ściągnij darmowy poradnik marketingu online Verseo AdBook 2018! 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany