Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Zrozumieć marketing online. Słownik terminów – część 2

Zrozumieć marketing online. Słownik terminów – część 2 - zdjęcie nr 1

Zrozumieć marketing online. Słownik terminów – część 2 - zdjęcie nr 2

Terminologia marketingu online nie jest łatwa w sytuacji, gdy dopiero rozpoczyna się swoją przygodę z reklamą w Sieci. Nazewnictwo związane z Google AdWords to nie wszystko, przedstawiamy podstawowe pojęcia związane z marketingiem online (i Google AdWords też).

Reklama dispayowa – reklama wyświetlana w witrynie internetowej, a nie w wyszukiwarce. Reklamy dispalyowe dzielą się na animowane i statyczne; mogą zawierać w sobie obrazy, filmy, teksty, elementy interaktywne. Reklamy displayowe mogą wyświetlać się w kilku rozmiarach. Często korzysta się z nich w przypadku kampanii z remarketingiem.

Marketing e-mailowy – to rozwiązanie wykorzystujące pocztę elektroniczną do promowania oferty firmy wśród potencjalnych klientów. Marketing e-mailowy nie jest równoznaczny z tzw. spamem (niechcianą pocztą elektroniczną o charakterze reklamowym). Marketing e-mailowy to np. newsletter.

Marketing lokalny – to działania marketingowe podejmowane w celu promocji firmy wśród potencjalnych klientów z określonego regionu. Google Adwords pozwala na przeprowadzenie działań o charakterze marketingu lokalnego.

Zwykłe wyniki wyszukiwania – są to wyniki wyświetlane w wyszukiwarce, w przeciwieństwie do linków sponsorowanych są to linki bezpłatne. Wyniki wyświetlania są tematycznie powiązane z wyszukiwanymi hasłami.

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) – to poprawianie widoczności

witryny w zwykłych wynikach wyszukiwania.

Marketing w wyszukiwarkach (SEM) – to umieszczanie reklam na stronach wyników

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

wyszukiwarek, tak by internauci łatwiej mogli docierać do witryn odpowiadających ich zapytaniom. SEM łączy się z Google AdWords.

Media społecznościowe – pod tym pojęciem kryją się witryny, blogi, fora, społeczności online, sieci społecznościowe oraz witryny pozwalające na utrzymywanie kontaktu z innymi osobami, udostępnianie informacji, obrazów, nagrań audio i video itp.

Marketing w mediach społecznościowych – promocja firmy i jej oferty w mediach społecznościowych.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany