Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Uderz do tych najbardziej wartościowych – Display Select Keywords w pigułce

Uderz do tych najbardziej wartościowych – Display Select Keywords w pigułce - zdjęcie nr 1

Uderz do tych najbardziej wartościowych – Display Select Keywords w pigułce - zdjęcie nr 2

Display Select Keywords – potężne narzędzie targetowania

Display Select Keywords jest narzędziem Google AdWords, które z powodzeniem możemy wykorzystać w sieci reklamowej (GDN). Stanowi swoiste rozszerzenie GDN. Dzięki DSK otrzymujemy możliwość dotarcia do użytkowników odwiedzających strony blisko powiązane ze słowami kluczowymi wybranymi przez nas. Wprowadzony w tym rodzaju kampanii algorytm dokładnie selekcjonuje użytkowników zaangażowanych, najbardziej pożądanych, zwiększając jednocześnie prawdopodobieństwo osiągnięcia tego, co dla przedsiębiorcy oraz prowadzącego kampanię specjalisty AdWords jest najważniejsze, czyli konwersji.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Trafność i precyzja – dlaczego nie spróbować?

Prowadzona kampania DSK w porównaniu do klasycznej GDN ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Statystyki mówią, że nawet o 90 %. Czy zatem warto ukierunkowywać swoje działania wprowadzając Display Select Keywords? Przecież nasze reklamy będą wyświetlały się zdecydowanie mniejszej ilości odbiorców. Otóż warto, ponieważ system skupi się na klientach, u których prawdopodobieństwo konwersji jest wyższe o 35 %. Każdemu przedsiębiorcy najbardziej zależy na dotarciu do realnie zainteresowanego użytkownika. Do użytkownika najbardziej zaangażowanego. DSK bez wątpienia pozwoli wyświetlić naszą reklamę w odpowiednim miejscu, czasie, a co najważniejsze odpowiedniej osobie poszukującej naszych produktów lub usług.
Display Select Keywords

Kampania DSK z dużym prawdopodobieństwem wygeneruje mniej wyświetleń oraz mniej kliknięć. CTR powinien być nieco wyższy – w końcu docieramy do tych faktycznie zaangażowanych. Jednak z naszych doświadczeń wynika, że główną i niepodważalną zaletą DSK jest zmniejszenie kosztu konwersji przy zachowaniu podobnej ich ilości. Odpowiednio zbudowana i zoptymalizowana kampania bez wątpienia pomoże nam osiągnąć zamierzone cele i rozwinąć swoją firmę.
Display Select Keywords

W jaki sposób dobrze prowadzić kampanię Display Select Keywords?

Podczas budowania tego typu kampanii należy pamiętać, aby unikać zbyt wąskiego kierowania na lokalizację. Sprawdzajmy jednak za pomocą raportu miejsc docelowych czy wszystkie witryny, na których system wyświetla reklamy są odpowiednie. Dodatkowo dostosujmy stawki na urządzenia mobilne. Ruch mobile wzrasta z miesiąca na miesiąc i właśnie tam rozpoczyna się tzw. „ścieżka konwersji”. Jeżeli nie chcemy, aby nasze reklamy wyświetlały się w aplikacjach dodajmy adsenseformobileapps.com jako wykluczenie. Dobrą radą jest dostosowanie stawek podczas startu kampanii takich jak w sieci wyszukiwania.

Należy zauważyć, że uruchomienie tego typu kampanii możliwe jest tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie z supportem Google. Należy zadzwonić i wskazać kampanię, w której chcemy uruchomić Display Select Keywords.
Jak widać sieć wyszukiwania, remarketing to nie wszystko. Prowadzisz firmę – poszukaj nowych sposobów na dotarcie do klienta. Pomóż mu odnaleźć Twoją firmę. Testuj nowe rozwiązania. Potraktuj przeznaczany budżet na nowe rozwiązania marketingowe jako inwestycję. Opisana w pigułce kampania Display Select Keywords w późniejszym czasie zwiększy ilość twoich konwersji docierając do najbardziej pożądanych klientów. Powodzenia!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany