Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Uderz do tych najbardziej wartościowych – Display Select Keywords w pigułce

Display Select Keywords – potężne narzędzie targetowania

Display Select Keywords jest narzędziem Google AdWords, które z powodzeniem możemy wykorzystać w sieci reklamowej (GDN). Stanowi swoiste rozszerzenie GDN. Dzięki DSK otrzymujemy możliwość dotarcia do użytkowników odwiedzających strony blisko powiązane ze słowami kluczowymi wybranymi przez nas. Wprowadzony w tym rodzaju kampanii algorytm dokładnie selekcjonuje użytkowników zaangażowanych, najbardziej pożądanych, zwiększając jednocześnie prawdopodobieństwo osiągnięcia tego, co dla przedsiębiorcy oraz prowadzącego kampanię specjalisty AdWords jest najważniejsze, czyli konwersji.

Trafność i precyzja – dlaczego nie spróbować?

Prowadzona kampania DSK w porównaniu do klasycznej GDN ma zdecydowanie mniejszy zasięg. Statystyki mówią, że nawet o 90 %. Czy zatem warto ukierunkowywać swoje działania wprowadzając Display Select Keywords? Przecież nasze reklamy będą wyświetlały się zdecydowanie mniejszej ilości odbiorców. Otóż warto, ponieważ system skupi się na klientach, u których prawdopodobieństwo konwersji jest wyższe o 35 %. Każdemu przedsiębiorcy najbardziej zależy na dotarciu do realnie zainteresowanego użytkownika. Do użytkownika najbardziej zaangażowanego. DSK bez wątpienia pozwoli wyświetlić naszą reklamę w odpowiednim miejscu, czasie, a co najważniejsze odpowiedniej osobie poszukującej naszych produktów lub usług.
Display Select Keywords

Kampania DSK z dużym prawdopodobieństwem wygeneruje mniej wyświetleń oraz mniej kliknięć. CTR powinien być nieco wyższy – w końcu docieramy do tych faktycznie zaangażowanych. Jednak z naszych doświadczeń wynika, że główną i niepodważalną zaletą DSK jest zmniejszenie kosztu konwersji przy zachowaniu podobnej ich ilości. Odpowiednio zbudowana i zoptymalizowana kampania bez wątpienia pomoże nam osiągnąć zamierzone cele i rozwinąć swoją firmę.
Display Select Keywords

W jaki sposób dobrze prowadzić kampanię Display Select Keywords?

Podczas budowania tego typu kampanii należy pamiętać, aby unikać zbyt wąskiego kierowania na lokalizację. Sprawdzajmy jednak za pomocą raportu miejsc docelowych czy wszystkie witryny, na których system wyświetla reklamy są odpowiednie. Dodatkowo dostosujmy stawki na urządzenia mobilne. Ruch mobile wzrasta z miesiąca na miesiąc i właśnie tam rozpoczyna się tzw. „ścieżka konwersji”. Jeżeli nie chcemy, aby nasze reklamy wyświetlały się w aplikacjach dodajmy adsenseformobileapps.com jako wykluczenie. Dobrą radą jest dostosowanie stawek podczas startu kampanii takich jak w sieci wyszukiwania.

Należy zauważyć, że uruchomienie tego typu kampanii możliwe jest tylko i wyłącznie po uprzednim kontakcie z supportem Google. Należy zadzwonić i wskazać kampanię, w której chcemy uruchomić Display Select Keywords.
Jak widać sieć wyszukiwania, remarketing to nie wszystko. Prowadzisz firmę – poszukaj nowych sposobów na dotarcie do klienta. Pomóż mu odnaleźć Twoją firmę. Testuj nowe rozwiązania. Potraktuj przeznaczany budżet na nowe rozwiązania marketingowe jako inwestycję. Opisana w pigułce kampania Display Select Keywords w późniejszym czasie zwiększy ilość twoich konwersji docierając do najbardziej pożądanych klientów. Powodzenia!

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Case study: kampania Google AdWords promująca usługi
Artykuł gościnny

Reklamy AdWords – idealne narzędzie do promowania usług! Niezbędnym elementem optymalizacji kampanii AdWords jest analiza słów kluczowych wybranych do kampanii, […]

Jak wygląda praca w marketingu internetowym
Jak wygląda praca w marketingu internetowym? Ciekawie!
Monika Praczyk

Chcesz zabłysnąć w branży digital marketingu, ale nie wiesz, jak to zrobić? Przychodzimy z pomocą! Dzięki tej publikacji dowiesz się, […]

Kampania eksportowa Google AdWords
Olga Badeusz

Reklama w Internecie za granicą – kampania eksportowa Adwords! Jeżeli jesteś właścicielem firmy i chcesz rozszerzyć swoją działalność na rynki […]

Jak sprawdzić dane Google AdWords w Google Analytics?
Patrycja Krawczyk

Dane Google AdWords w Google Analytics – sprawdź teraz! Decydując się się na korzystanie z Google AdWords zazwyczaj chcemy wiedzieć […]

Wirus a handel czyli krajobraz po bitwie
Maciej Popiołek

COVID – 19. Już sama nazwa, owiana nimbem tajemnicy, sprawia, że trochę zaczynamy panikować. Narodzony w Chinach, początkowo traktowany z […]

banery google ads
Banery Google Ads – jak projektować?
Adam Kubaszewski

Google Ads umożliwia promocję marki nie tylko w samej wyszukiwarce Google, ale również na milionach stron partnerskich. Do tej kategorii […]