Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Google podpowie jakie masz możliwości

Google podpowie jakie masz możliwości - zdjęcie nr 1

Google podpowie jakie masz możliwości - zdjęcie nr 2

Prowadzenie kampanii Google AdWords wymaga jasnego określenia celu kampanii. Jeśli potrafimy go wyraźnie wskazać, to wtedy samo Google AdWords podpowie nam jak go osiągnąć. Informacje i wskazówki na ten temat znaleźć można na swoim koncie Google AdWords w zakładce „Możliwości”.

Zakładka „Możliwości” przydaje się, gdy chcemy dokonać optymalizacji kampanii pod kątem swoich celów biznesowych. W tym miejscu można znaleźć m. in. propozycje słów kluczowych dla kampanii, budżetu czy stawek za kliknięcie. Nie są to sugestie bez uzasadnienia – każda propozycja zawiera także informację o tym jaki będzie prognozowany wpływ ewentualnych zmian na liczbę wyświetleń, kliknięć na reklamę i oczywiście kosztów. Jak to działa w praktyce?

Wybierz swój cel

Do wyboru użytkownicy Google AdWords mają 3 cele:

    • Zrównoważenie ilości odwiedzin i kosztów – to strategia, która może być najlepszym punktem wyjścia na początek kampanii. Dzięki temu w trakcie jej trwania przekonasz się czego potrzebuje Twoja kampania. Atutem tej strategii jest stabilny przyrost ilości potencjalnych klientów bez dużego zwiększenia wydatków na kampanię. Ta zrównoważona strategia zalecana jest zwłaszcza dla osób, które dopiero rozpoczynają działania z Google AdWords.
    • Obniżenie wydatków na reklamę – to sposób na oszczędności wydatków na kampanię bez jednoczesnej nieobecności wśród reklam. Ta strategia sprawdza się np. w przypadku tzw. „martwego sezonu” (jeśli takie zjawisko występuje w danej branży) lub momentu, gdy nie potrzebujemy aż tak intensywnej promocji (duża ilość zleceń, mała ilość wolnych terminów itp.).
    • Zwiększenie ilości odwiedzin – to odwrotność strategii oszczędnej. Ten cel sprawdza się gdy zależy nam na przyciągnięciu uwagi jak największej grupy osób. To strategia na czas promocji, okres przedświątecznych zakupów, szczyt sezonu, moment małej ilości zamówień czy zleceń. Warto pamiętać o tym, że wzrost liczby wejść na stronę oznacza wzrost kosztów reklamy.

Wprowadzanie zmian

Zasugerowane w zakładce „Możliwości” zmiany mogą zostać dopasowane do indywidualnych oczekiwań klienta. Można wprowadzić wszystkie zasugerowane zmiany, ich część lub żadnej. Można też nie wprowadzać ich na stałe, lecz przeprowadzić eksperyment – służy do tego funkcja „Eksperyment”, która testuje propozycje zmian przez 30 dni. W tym przypadku należy pamiętać o zapewnieniu stale środków na koncie kampanii, tak, by eksperyment mógł przebiegać bez zakłóceń.

Nowe propozycje w zakładce „Możliwości” pojawiają się co kilka tygodni i odzwierciedlają zmiany zachodzące w kampanii i jej aktualne statystyki.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany