Ten tekst przeczytasz w 4 minuty

Brak komentarzy

Wynagrodzenia w działach New Sales & Customer Success

Wynagrodzenia w działach New Sales & Customer Success - zdjęcie nr 1

wynagrodzenia new sales customer success
Wynagrodzenia w działach New Sales & Customer Success - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Wynagrodzenia w działach New Sales & Customer Success

Zamknij

Minął rok od ostatniego artykułu związanego z wynagrodzeniami w Verseo w ramach Parku Technologicznego Verseo, o którego formule Krzysztof Masłowski opowie w osobnym wpisie. Każdy, kto śledzi naszą działalność, wie, że lubimy przejrzystość działań. Dostajemy sporo sygnałów, że transparentność w obszarze płac pozwala Wam lepiej nawigować po rynku pracy i zwyczajnie staje się argumentem w Waszych rozmowach z pracodawcami. Nam również pomaga to w rekrutacji, bo z góry wiecie, na co możecie liczyć. 🙂

Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak dokonać rewaloryzacji i dać Wam znać, jak to wygląda obecnie!

Zmiany w strukturze firmy

Dzisiejszy wpis ma na celu przybliżenie nie tylko wynagrodzeń, ale też struktury naszej firmy. Przez rok zmieniło się bowiem wiele, a poznanie obowiązków przypisanych do stanowisk w firmie i możliwości współpracy w ramach różnych projektów z klientami Verseo, ułatwi również zrozumienie różnicy w wypłacanych prowizjach. Dlatego zalecamy NIE POMIJAĆ tego rozdziału.

Obecnie Verseo ewoluowało w kierunku Parku Technologicznego, którego zadaniem jest zrzeszenie specjalistów z różnych dziedzin – począwszy od marketingu internetowego, po dziedziny analityczne i stricte związane z IT. To wszystko ma dostarczyć klientom możliwie szeroki wachlarz usług, ale też upewnić w przekonaniu, że otrzymają usługi o najwyższej jakości. Obecnie w obszarze reklamy digital nie można bowiem bazować tylko na specjaliście SEM czy SEO. Na pewnym etapie, by dalej rosnąć, potrzebna jest np. optymalizacja w obszarze UX, czy analityki internetowej. Verseo chce to zapewnić, dając jednocześnie osobom z nami współpracującym swobodę realizowania różnorodnych projektów przy wykorzystaniu naszej infrastruktury. Od ponad roku pracujemy również nad nowymi produktami i markami, by uzupełniać obszary pokrewne reklamie i zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wszystko po to, by dostarczać współpracownikom i klientom możliwie najlepszych danych potrzebnych do podejmowania decyzji.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Przeszłość

Niegdyś w Verseo, w zasadzie wszyscy opiekunowie kampanii Google Ads byli jednocześnie handlowcami. Oznacza to, że pozyskiwali klientów, a następnie prowadzili ich kampanie. To najlepiej płatne role w Verseo, które wymagają jednak nie tylko smykałki sprzedażowej, ale również wyjątkowych umiejętności w obszarze reklam SEM. 

To, co kiedyś było standardem, obecnie nazywamy działem Business Development. Tworzą go w większości osoby, które najdłużej współpracują z Verseo i posiadają największy portfel klientów. Regułą są tam miesięczne budżety na poziomie kilkuset tysięcy złotych, ale mamy też już kilka osób zarządzających budżetami przekraczającymi milion złotych w skali miesiąca..  

Ten poziom współpracy w Parku Verseo się sprawdził, dlatego nadal jest rozwijany. Równolegle jednak tworzymy nowe poziomy współpracy, które oparte są na rozdziale kompetencji sprzedażowych od stricte technicznych czy tych związanych z budowaniem relacji. W zasadzie cały czas testujemy nowe konfiguracje, które mają szansę stać się efektywniejszymi dla obu stron – zarówno współpracowników Parku Technologicznego Verseo, jak i klientów.

Zmiany

Obecnie posiadamy zatem również dwa inne działy. New Sales – jak sama nazwa wskazuje – ma na celu li tylko pozyskiwanie nowych klientów. Są w nim osoby przeszkolone z naszych produktów, które wiedzą, na co w danej branży można liczyć i jaki budżet jest preferowany przy danym projekcie, by odnieść satysfakcjonujące efekty. Wspierają zatem naszych klientów w doborze odpowiednich kanałów reklamowych już na wstępie współpracy. Nie zajmują się one jednak obsługą kampanii, a tylko sprzedażą. Jest to najświeższy dział w firmie, więc wysokie płace dopiero przed nim. Jest on jednocześnie najmocniej oparty na systemie prowizyjnym. 

Drugi dział – Customer Success – zajmuje się wyłącznie prowadzeniem kampanii oraz rozwijaniem klientów nie tylko w ramach wykorzystywanych kanałów. Jeżeli pojawia się bowiem okazja, nasi specjaliści proponują klientom nowe formaty w innych środowiskach reklamowych. Mają oni też w sobie umiejętność identyfikowania nowych grup docelowych i rekomendowania zmian zarówno w kampaniach, jak i np. na stronach internetowych – jeśli mają one bariery przeszkadzające konsumentom w zakupach czy korzystaniu z usług. Są oni zatem doskonałymi przewodnikami po świecie digital. Dysponują specjalistyczną wiedzą z zakresu Google Ads oraz Facebook Ads, jak również są dobrze zaznajomieni z systemami reklamowymi przypisanymi do Pinteresta, Allegro, LinkedIna czy Instagrama. Dysponują też podstawową wiedzą z zakresu pozycjonowania stron i UX. 

Prowizje wypłacane w ramach Parku Technologicznego Verseo

Wszystkie podane niżej informacje pochodzą z kwietnia i dotyczą umów B2B netto. Są one kształtowane głównie przez obsługiwany przez danego specjalistę budżet reklamowy, a ten wynika już stricte z doświadczenia i determinacji danej osoby. 

Minimalne wynagrodzenia dotyczą osób rozpoczynających współpracę z Verseo. Należy pamiętać, że pierwsze miesiące upływają na nauce i zdobywaniu pierwszych szlifów, a firma wtedy mocno inwestuje w rozwój danego współpracownika, który dopiero po jakimś czasie może zostać dopuszczony do prowadzenia pierwszych kont.

Wynagrodzenia w dziale Business Development kształtują się następująco:

Wynagrodzenia w działach New Sales & Customer Success - zdjęcie nr 4

Obecnie Dział Business Development to 13 osób. 🙂 

W dziale New Sales wygląda to tak:

Wynagrodzenia w działach New Sales & Customer Success - zdjęcie nr 5


Wynagrodzenia w dziale New Sales są ściśle związane ze sprzedażą usług w danym miesiącu. Jest to świeży dział, który wciąż nabiera kompetencji zarówno w zakresie technik sprzedaży, jak i wiedzy o produktach. Liczymy na to, że wypłata prowizji na poziomie 10.000 będzie tam niedługo standardem. 🙂

W dziale New Sales przebywa obecnie 11 osób.

A w Customer Success?

Wynagrodzenia w działach New Sales & Customer Success - zdjęcie nr 6

Minimalna prowizja w dziale Customer Success dotyczy osób, które niedawno dołączyły do zespołu. Po roku, przy standardowej ścieżce rozwoju i przyjmowaniu pod skrzydła nowych kont, można liczyć na około 10.000 złotych. 

Dział Customer Success liczy obecnie 14 osób.

I teraz dobra wiadomość – do wszystkich tych działów rekrutujemy! Więcej informacji znajdziecie tutaj

Poszukujemy ludzi do współpracy również do działu pozycjonowania stron, w którym aktualnie mamy 26 osób. O ich zarobkach możecie przeczytać w osobnym artykule – o tutaj.

WAŻNA UWAGA – jeżeli w aktualnych ofertach nie znajdujesz czegoś dla siebie, to jeszcze nic straconego. Czujesz, że pasujesz do Verseo? Jest obszar, w którym chcesz się rozwijać i masz argumenty za tym, by to uczynić? Napisz do nas bezpośrednio na: praca@verseo.pl

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany