Po prostu lubimy, to co robimy!

Posłuchaj Asi i Martyny, naszych certyfikowanych specjalistek Google Ads
i sprawdź dlaczego warto dołączyć do Verseo.

Co jest Twoją pasją?

Nasze cele są duże, a projekty śmiałe. Szukamy ludzi z pasją, chłonnych wiedzy i nieustannie poszukujących nowych rozwiązań. Poznaj nasze zespoły i aplikuj online.

Google Ads

Reklama z Google Ads to najefektywniejsza forma reklamy w internecie. W Polsce z Google korzysta ponad 90% osób poruszających się w Internecie. Dzięki reklamie Google Ads klienci Verseo mogą być w miejscach, gdzie większość polskich internautów rozpoczyna poszukiwanie rekomendacji związanych z produktami i usługami. Chcielibyśmy, abyś to Ty nadzorował ich kampanie.

W czym chcemy abyś nas wspierał:

  • w pozyskiwaniu nowych klientów Ads, SEO i Social Media,
  • w opiece nad kampaniami Google Ads dla klientów Verseo,
  • w bieżącej analizie wyników kampanii przy wykorzystaniu Google Analytics.

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, biegła znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, zwłaszcza MS Excel i PowerPoint,
  • otwartości oraz chęci zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Co oferujemy:

  • serię szkoleń z obsługi kampanii reklamowych w świecie Google Ads i Google Analytics,
  • zarobki adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia, nie mamy limitów płac – co wypracujesz, to Twoje,
  • umowę B2B
  • niezbędne narzędzia pracy jak telefon, laptop, dodatkowy monitor, itd.,
  • możliwość pracy w nowoczesnym biurze, gdzie znajdziesz także chwilę wytchnienia,
  • spotkania integracyjne, które pozwolą nam się bliżej poznać, a dla chętnych znajdziemy atrakcje podnoszące adrenalinę.

SEO

SEO to aktualnie jeden z wiodących nurtów w marketingu online. Mowa tu o procesie działań, które mają zwiększyć widoczność pozycjonowanego serwisu. Obecność w top 10 wyników wyszukiwarki to więcej wejść na stronę internetową i większy potencjał sprzedażowy! Pozycjonowanie obejmuje m.in. optymalizację serwisu, ulepszenie możliwości indeksowania czy rozwój contentu. Ta praca nad udoskonaleniem strony internetowej i dostosowaniem jej do czynników rankingowych algorytmu Google.

W czym chcemy abyś nas wspierał:

  • w przeprowadzaniu audytów stron internetowych,
  • w optymalizacji stron www,
  • w opracowywaniu strategii pozycjonowania,
  • w tworzeniu i rozwijaniu zapleczy SEO,
  • w przygotowywaniu raportów z przeprowadzonych działań.

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • znajomości PHP, MySQL,
  • znajomości HTML/XHTML/CSS/WORDPRESS/JOOMLA
  • znajomości zagadnień związanych z hostingiem i domenami,
  • dyspozycyjności do pracy w pełnym etacie,
  • minimum rocznego doświadczenia związanego z pozycjonowaniem stron,
  • a przede wszystkim otwartości oraz chęci zdobywania i pogłębiania wiedzy, ponieważ jeżeli nie posiadasz części z wyżej wymienionych kompetencji, to z nami możesz je skutecznie zdobyć.

Co oferujemy:

  • zarobki adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia, nie mamy limitów płac – co wypracujesz, to Twoje,
  • umowę B2B
  • możliwość zdobycia doświadczenia, podnoszenia swoich kwalifikacji i ciągłego rozwoju,
  • dodatkową serię szkoleń z marketingu internetowego, w tym ze świata Google Ads i Google Analytics,
  • niezbędne narzędzia pracy jak telefon, laptop, dodatkowy monitor, itd.,
  • możliwość pracy w nowoczesnym biurze, gdzie znajdziesz także chwilę wytchnienia,
  • spotkania integracyjne, które pozwolą nam się bliżej poznać, a dla chętnych znajdziemy atrakcje podnoszące adrenalinę.

Social Media

Reklama w mediach społecznościowych to jedna z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się gałęzi reklamy online. Paid Social to płatne działania reklamowe w ramach takich serwisów jak Facebook, Instagram, Linkedin czy Twitter. Paid Social pozwala korzystać z szerokiego wachlarza form reklamowych – począwszy od filmów, a skończywszy na zwykłych grafikach czy postach 360. Reklamy swoją treścią i formą mogą angażować, szokować bądź uruchamiać inne emocje i uczucia, które będą pozytywnie oddziaływać na linii marka – klient. Reklamując się w mediach społecznościowych jesteś tam, gdzie Twoi klienci.

W czym chcemy abyś nas wspierał:

  • w przygotowaniu prezentacji sprzedażowych dla potencjalnych klientów,
  • obsłudze działań w zakresie kampanii Paid Social (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter),
  • w terminowym rozliczaniu kampanii,
  • w przygotowywaniu raportów z przeprowadzonych działań.

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • znajomości narzędzia Menadżer Reklam,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, biegła znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, zwłaszcza MS Excel i PowerPoint,

  • wysokiej komunikatywności, kultury osobistej iumiejętności pracy w zespole,
  • wysokiej kultury osobistej i otwartość na zmiany,
  • mile widziana znajomość Google Analytics,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi do budowy i optymalizacji kampanii, np. AdEspresso, Qwaya, ROI Hunter, WordStream, FastTony, Kenshoo,
  • a przede wszystkim otwartości oraz chęci zdobywania i pogłębiania wiedzy, ponieważ jeżeli nie posiadasz części z wyżej wymienionych kompetencji, to z nami możesz je skutecznie zdobyć.

Co oferujemy:

  • zarobki adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia, nie mamy limitów płac – co wypracujesz, to Twoje,
  • umowę B2B
  • możliwość zdobycia doświadczenia, podnoszenia swoich kwalifikacji i ciągłego rozwoju,
  • dodatkową serię szkoleń z marketingu internetowego, w tym ze świata Google Ads i Google Analytics,
  • niezbędne narzędzia pracy jak telefon, laptop, dodatkowy monitor, itd.,
  • możliwość pracy w nowoczesnym biurze, gdzie znajdziesz także chwilę wytchnienia,
  • spotkania integracyjne, które pozwolą nam się bliżej poznać, a dla chętnych znajdziemy atrakcje podnoszące adrenalinę.

Optymalizacja Google Ads

Optymalizacja kampanii Google Ads to bieżąca analiza wyników kampanii i ciągła praca nad poprawą ich skuteczności. Po co? System nieustannie się zmienia, pojawiają się nowe formaty reklamowe, ustawienia, opcje kierowania, czy nowe metody dotarcia do użytkowników. W sieci nie działamy sami, a nasza konkurencja prze do przodu a także reaguje na nasze działania. Optymalizacja kampanii Ads to aktualizacja ustawień tj. budżetów, konwersji, stawek, urządzeń, słów kluczowych, wykluczeń, ustawianie testów czy harmonogramów a wszystko po to by przyciągnąć jak największy ruch i konwersje. Zbieramy dane, wyciągamy wnioski, zmieniamy, obserwujemy i nanosimy ewentualne korekty.

W czym chcemy abyś nas wspierał:

  • w opiece nad kampaniami Google Ads dla klientów Verseo,v
  • w pomocy innym opiekunom kont przy rozwoju kampanii czy też w sprawach technicznych

  • w rozwoju nowych technologii które ciągle testujemy i ulepszamy
  • w poznawaniu nowych możliwości które pomogą nam utrzymać pozycję lidera rynku
  • w obsłudze naszych systemów
  • w bieżącej analizie wyników kampanii przy wykorzystaniu Google Analytics.
  • w rozwiązywaniu problemów, które są nierozwiązywalne 🙂

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, biegła znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
    bardzo dobrej znajomość narzędzi Google Analytics, Google Ads,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, zwłaszcza MS Excel i PowerPoint,
  • mile widziana znajomość GTM i GMP,
  • doskonałych umiejętności analitycznych,
  • kreatywności i inicjatywy w rozwiązywaniu problemów oraz szukaniu nowych rozwiązań,
  • samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • otwartości oraz chęci zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Co oferujemy:

  • serię szkoleń z obsługi kampanii reklamowych w świecie Google Ads i Google Analytics,
  • zarobki adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia, nie mamy limitów płac – co wypracujesz, to Twoje,
  • umowę B2B
  • niezbędne narzędzia pracy jak telefon, laptop, dodatkowy monitor, itd.,
  • możliwość pracy w nowoczesnym biurze, gdzie znajdziesz także chwilę wytchnienia,
  • spotkania integracyjne, które pozwolą nam się bliżej poznać, a dla chętnych znajdziemy atrakcje podnoszące adrenalinę.

Copywriting

Copywriting składa się głównie z pisania tekstów promocyjnych, które zwiększają świadomość odbiorców i wpływają na jego emocje oraz reakcje. W copywritingu ważna jest zarówno poprawność ortograficzna, gramatyczna, a także doświadczenie, oczytanie, fachowe słownictwo oraz umiejętność posługiwania się językiem korzyści. Dobry copywriter to osoba, która za pomocą słów pozytywnie wpływa na wizerunek opisywanych produktów oraz marki.

W czym chcemy abyś nas wspierał:

  • w terminowym tworzeniu tekstów na zlecone tematy w języku polskim i/lub angielskim.

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • lekkiego pióra i umiejętności pisania “na każdy temat”,
  • bardzo dobrej znajomości zasad gramatyki, interpunkcji i ortografii,
  • terminowości,
  • znajomość zasad SEO,
  • umiejętnego wyszukiwania rzetelnych informacji na potrzeby tekstów,
  • mile widziane zainteresowania marketingiem internetowym oraz portfolio lub przykłady napisanych tekstów.

Co oferujemy:

  • atrakcyjne zarobki uzależnione od jakości i ilości napisanych tekstów,
  • współpracę w oparciu o umowę o dzieło.

Twoja Pasja

Nie znalazłeś swojej pasji, a jesteś pewien, że do nas pasujesz? Wiesz, że Twoja wiedza, umiejętności i osobowość pozwolą nam jeszcze efektywniej zarządzać kampaniami w środowisku reklamowym Google? Świetnie, czekamy właśnie na Ciebie!

Kogo szukamy:

  • czekamy na ludzi, którzy uczynią naszą firmę, jeszcze lepszą – w każdej dziedzinie.

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, biegła znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
  • terminowości
  • bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, zwłaszcza MS Excel i PowerPoint,
  • otwartości oraz chęci zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Co oferujemy:

  • serię szkoleń z obsługi kampanii reklamowych w świecie Google Ads i Google Analytics,
  • zarobki adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia, nie mamy limitów płac – co wypracujesz, to Twoje,
  • niezbędne narzędzia pracy jak telefon, laptop, dodatkowy monitor, itd.,
  • możliwość pracy w nowoczesnym biurze, gdzie znajdziesz także chwilę wytchnienia,
  • spotkania integracyjne, które pozwolą nam się bliżej poznać, a dla chętnych znajdziemy atrakcje podnoszące adrenalinę.

Czujesz, że do nas pasujesz, że możesz wnieść do Verseo swoją pasję, która pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać kampaniami w środowisku reklamowym Google?

Nie boimy się zmian ani nowych wyzwań, czekamy właśnie na Ciebie.

Aktualnie poszukujemy

Widzisz się wśród nas? Świetnie!
Sprawdź nasze oferty i aplikuj teraz!

Specjalista ds. Pozyskiwania Klientów

wynagrodzenie:
2 000 – 14 000 zł netto (+ VAT)

ważna do:
8 lipca 2020

Starszy Specjalista Google Ads

wynagrodzenie:
3 000 – 12 000 zł netto (+ VAT)

ważna do:
8 lipca 2020

Customer Success Team Leader

wynagrodzenie:
4 000 – 12 000 zł netto (+ VAT)

ważna do:
8 lipca 2020

Nie ma aktualnej oferty w dziale, do którego chcesz dołączyć?
Nic straconego! Wyślij CV tutaj: kariera@verseo.pl

Nie marnujemy czasu – u nas proces rekrutacji jest szybki

Krok 1
Krok 2

01

Wyślij nam swoje CV

na adres kariera@verseo.pl

Krok 3
Krok 4

02

Zadzwonimy do Ciebie

jeżeli Twoje CV nas zaciekawi, zadzwonimy do ciebie, aby porozmawiać o projektach i perspektywach

Krok 5
Krok 6

03

Zaprosimy Cię na spotkanie

i porozmawiamy o kolejnych krokach

Krok 7
Krok 8

04

Jeżeli między nami zaiskrzy

złożymy Ci ofertę, a jeśli tym razem się nie uda – otrzymasz jasny feedback

Krok 7

05

Powitamy Cię gorąco

już pierwszego dnia, a przez pierwsze 3 miesiące dostaniesz dedykowanego opiekuna, który podpowie Ci w każdej kwestii – jesteśmy zespołem, nigdy nie jesteś sam!