Dlaczego Park Technologiczny Verseo?

Wyzwania, pierwszy dzień, piąteczka, dzień kuriera, nauka – duuużo nauki i więcej!
Sprawdź sam!

Aktualnie poszukujemy

Widzisz się wśród nas? Świetnie!
Sprawdź nasze oferty i aplikuj teraz!

Customer Success Team Leader

wynagrodzenie:
13000 – 15000 zł netto + VAT

ważna do:
31 grudnia 2022

Digital Ads & Optimization Specialist

wynagrodzenie:
4500 – 8500 zł netto + VAT

ważna do:
31 grudnia 2022

Junior Marketing Automation Sales Specialist

wynagrodzenie:
4000 – 5000 zł netto + VAT + prowizja

ważna do:
31 grudnia 2022

Junior Customer Support Specialist

wynagrodzenie:
4500 – 5500 zł netto + VAT

ważna do:
30 listopada 2022

PHP Developer

wynagrodzenie:
15000 – 20000 zł netto + VAT

ważna do:
30 listopada 2022

New Business Specialist

wynagrodzenie:
3500 – 5000 zł netto + VAT

ważna do:
31 października 2022

Nie ma aktualnej oferty w dziale, do którego chcesz dołączyć?
Nic straconego! Wyślij CV tutaj: kariera@verseo.pl

Co jest Twoją pasją?

Nasze cele są duże, a projekty śmiałe. Szukamy ludzi z pasją, chłonnych wiedzy i nieustannie poszukujących nowych rozwiązań. Poznaj nasze zespoły i aplikuj online.

SEO

Co to za dział?

Najliczniejszy w Verseo! Nieustannie rozrasta się o kolejne osobowości, co zmotywowało nas do powiększenia powierzchni biurowej o dodatkowe metry kwadratowe.
Nasi specjaliści prowadzą działania skutkujące wzrostem widoczności pozycjonowanych serwisów. Po co? Aby zwiększać świadomość marek i możliwości budżetowe naszych klientów. Ich sukcesy to nasze sukcesy – to proste!

SEO to złożony proces, który obejmuje m.in. optymalizację strony www, ulepszenie możliwości indeksowania czy rozwój contentu. Wszystkie działania mają za zadanie udoskonalić serwis i dostosować go do czynników rankingowych algorytmu Google.
Misja? Obecność w top 10 wyników wyszukiwarki, więcej odwiedzin na stronie i wzrost potencjału sprzedażowego!

Kto jest team leaderem?

Bartek Szlachetka
Bartosz Szlachetka
Prywatnie Bartek przepada za bieganiem. Zdobywa medale nie tylko za udział w maratonach, ale i satysfakcjonujące wyniki. Nie boi się także skakać na głęboką wodę. I to dosłownie! Podobnie jest w pracy.

Kogo Bartek szuka do zespołu?

Specjalisty, który wesprze go w:

  • przeprowadzaniu audytów stron internetowych;
  • optymalizacji stron www;
  • opracowywaniu strategii pozycjonowania;
  • tworzeniu i rozwijaniu zaplecz SEO;
  • przygotowywaniu raportów z przeprowadzonych działań.

O co zapyta podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Między innymi o:

  • PHP, MySQL;
  • HTML/XHTML/CSS/WORDPRESS/JOOMLA;
  • znajomość zagadnień związanych z hostingiem i domenami.

Chcesz wesprzeć Verseo swoją wiedzą i umiejętnościami? Czekamy na Ciebie!
Nie masz w SEO dużego doświadczenia? Zdobądź je pod okiem naszych specjalistów!
Zanim wyślesz CV (mailowo, pocztą lub gołębiem pocztowym;)), zobacz materiał filmowy, z którego dowiesz się o dziale SEO w Verseo nieco więcej.

 

Customer Success

Co to za dział?

Tak liczny, że czas przejścia wzdłuż przeszklonej ściany zajmowanego przez specjalistów pomieszczenia można liczyć w minutach. Zwłaszcza gdy mija się je z kubkiem gorącej kawy!
Przy biurkach siedzą młodzi, rzutcy i otwarci „digital marketing masterzy”, którzy są najbliżej klientów Verseo. To oni odbierają od nich telefony, rozmawiają o biznesach, produktach i wytyczonych celach. Na podstawie zebranych informacji tworzą tak efektowne i efektywne kampanie, by można je było zrealizować.

Ich tajemne moce? Kreatywność, rozwinięte umiejętności miękkie i analityczne myślenie. Czyli rzadko spotykane 3w1, które sprawdzi się przy samodzielnym projektowaniu i optymalizowaniu kampanii. Jeśli na korytarzu Verseo miniesz roześmianego człeka z telefonem przy uchu – to na pewno członek zespołu CS!

Kto jest team leaderem?


Monika Adamczyk

Kobieta o wyjątkowej sile spokoju, którą zawdzięcza między innymi jodze. Lubi otaczać się tropikalną roślinnością, wspierać rozkwit kompetencji członków zespołu i wzrost słupków sprzedażowych klientów.

Kogo szuka do zespołu?

Specjalisty, który zajmie się:

  • obsługą kampanii Google Ads i/lub Facebook Ads;
  • utrzymaniem dobrych relacji z klientami B2B;
  • koordynowaniem działań SEO – współpracą z zespołem SEO;
  • analizą i raportowaniem wyników kampanii;
  • przygotowywaniem raportów z prowadzonych działań.

O co zapyta podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Między innymi o:

  • wcześniejsze doświadczenia agencyjne lub ze sprzedażą;
  • plany rozwoju kompetencji;
  • zagadnienia związane z digital marketingiem.

To jak, zagrasz z nami? Chcesz zbierać doświadczenie pod okiem orłów CS? Daj znać!
Zanim wyślesz do nas CV, posłuchaj podcastu i dowiedz się więcej o dziale Customer Success w Verseo!

https://verseo-vcm.wistia.com/medias/yex6omqykn

Business Development

Co to za dział?

Starych wyjadaczy! Chodzi oczywiście o bogate, czasem kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, bo zespół jest młody duchem i ciałem – a przynajmniej tak się czuje 😉 Dzięki temu z niesłabnącą werwą może dbać o kluczowych klientów Verseo. Zacięcie analityczne ze storytellingowym sznytem ujawnia się już przy porannej kawie (lub gorącej czekoladzie). Burza mózgów w gronie bardzo eksperckim przy “małej czarnej startowej” to już w BD świecka tradycja.

Do głównych zadań specjalistów z tego zespołu należy sprzedaż usług dla mocnych brandów i liderów rynku, obsługa kampanii Google Ads oraz dbanie o utrzymanie dobrych relacji z klientami. Wykonywanie obowiązków wiąże się z kontaktem z działem SEO, FB, Allegro, UX, Analityki i… pracą na dużych, naprawdę DUŻYCH budżetach. Nie przeraża Cię to? A może nawet kręci? Zapraszamy!

Kto tu rządzi?


Anna Tratnerska
Kobieta orkiestra! Analityczka, członkini Mensy Polska, wykwalifikowana ratowniczka, wolontariuszka i certyfikowana masażystka-fizjoterapeutka. W wolnych chwilach tańcząca z wilkami, TFU, z ogniem! Współpracownicy mogą porozmawiać z nią na każdy temat. DOSŁOWNIE każdy!

Kogo Ania szuka do zespołu?

Przede wszystkim ludzi odpowiedzialnych za podejmowane działania, odkrywczych i z galopującym intelektem. Do tego sumiennych i pracowitych, by dobrze zajęli się:

  • ofertowaniem i sprzedażą usług Verseo wśród skrupulatnie wyszukanych firm;
  • obsługą kampanii Google Ads i Facebook Ads;
  • utrzymaniem najlepszych relacji z klientami B2B;
  • koordynowaniem działań SEO;
  • analizą i raportowaniem wyników kampanii.

O co zapyta podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Między innymi o:

  • wcześniejsze doświadczenia w digital marketingu i sprzedaży;
    umiejętność pracy z kampaniami;
  • podstawową znajomość zagadnień z digital marketingu, takich jak SEO i analityka;
  • zdolność łączenia umiejętności miękkich z pracą analityczną.

Masz doświadczenie i kompetencje? Wyślij do nas CV i zaciągnij się na pokład Verseo.

 

New Sales

Co to za dział?

Najodważniejszych z odważnych! Choć niektórzy uważają, że nie można lubić zimnych telefonów, ci śmiałkowie obalają tę tezę. Lekką ręką i często podnoszoną słuchawką! To oni nazywani są niestrudzonymi poławiaczami pereł, w formie nowych klientów Verseo. Z Polski i zagranicy.

Nie ma tematu, na który nie można z nimi porozmawiać. Digital marketing to jednak ich konik! Są rzutcy w rozmowie i tworzeniu prezentacji. Każdy z produktów opiszą i przedstawią lepiej niż siebie podczas spotkania z potencjalnymi teściami. Jeśli kręci Cię odbijanie „słownych piłeczek” – z nimi rozegrasz naprawdę satysfakcjonujący mecz!

Kogo szukamy?

Osób odważnych i komunikatywnych, które:

  • nie boją się dzwonić do potencjalnych klientów B2B;
  • mają sprawdzoną receptę na rozgrzanie zimnej bazy :);
  • osiągnęli mistrzowski poziom w tworzeniu prezentacji sprzedażowych;
  • znają język angielski.

O co może zapytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
  • Twoje sposoby na skuteczną sprzedaż;
  • ostatnio odbyte kursy lub przeczytane książki – stawiamy na rozwój!
  • postawę życiową – smerf Maruda nie jest kandydatem idealnym!

Chcesz wzbogacić Verseo swoimi kompetencjami? Daj znać!
Wyślij do nas CV lub mniej sztampowo – gołębia pocztowego – z dobrą nowiną ;).

 

Digital Ads & Optimization

Co to za dział?

Jego nazwa zdradza wiele. To tu optymalizujemy operacje na kanałach reklamowych, działających w modelu Pay per click. Mamy na myśli nie tylko wspieranie klientów przy tworzeniu kampanii, przydzielanie im niezbędnych dostępów czy sprawdzanie prawidłowości ustawień reklam.

Dział optymalizacji odegrał kluczową rolę przy tworzeniu platformy VCM Automated. Rozgryzanie algorytmów i systemów wspierających pracę specjalistów z działów Customer Success, New Sales i Business Development? Tak, to też leży w gestii osób zajmujących się optymalizacją w Verseo!

Kto jest team leaderem?


Jakub Perkowski

Kuba, podobnie jak cały dział strategii i optymalizacji, stale monitoruje kampanie klientów i poszukuje usprawnień, które pozwolą kręcić lepsze wyniki. Testuje i certyfikuje się w kolejnych narzędziach optymalizacyjnych oraz środowiskach reklamowych.

Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Programmatic, algorytmy, skrypty, wszelkiej maści SaaSy nie mają przed nim żadnych tajemnic. Nie śmiałyby!

Kogo szuka do zespołu?

Osób, które bez lęku podejmą wyzwanie znalezienia panaceum na nie do końca sprawną sprzedaż. Wezmą do ręki lupę i z apteczną precyzją zważą i zmierzą konta klientów, przemyślą składniki i wrócą z lepszą receptą na sprzedażowe bóle lub każde inne, pozostające w środowisku digital ADS!

O co Kuba zapyta podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Między innymi o:

  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
  • wcześniejsze doświadczenia z płatnymi kampaniami;
  • tworzenie raportów.

Chcesz dołączyć do zespołu Kuby? Daj znać!

 

Marketing

Co to za dział?

To jeden z tych działów w Verseo, który albo pokochasz, albo znienawidzisz. Jeśli jednak z miłości serce zabije Ci szybciej – żadne inne doświadczenie w życiu nie będzie już tak pełne i bogate!

Kto jest team leaderem?


Maciej Popiołek
Niestrudzony zwolennik samego siebie. Z ujmującą zręcznością potrafi zgasić najszczerszy entuzjazm. Równocześnie zdarza mu się być szczęśliwym bez wyraźnego powodu. Codziennie wzdycha do cukru i gazu zaklętych w puszkach Pepsi. Czasem także przy delegowaniu zadań członkom swojego zespołu.

Kogo szuka do zespołu?

Rycerzy prawdy, którzy są wierni swoim zasadom. Otwartych umysłów, potrafiących dobrze argumentować racje. Choć i tak jego zazwyczaj będą górą! 🙂 Ludzi kreatywnych, sypiących confetti i pomysłami, jak z rękawa!

O co zapyta podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

O wszystko. Od ulubionych książek, po stosunek do skarpet uciskowych. Przygotowanie do rozmowy jest daremne – tu sprawdzi się po prostu rzutkość umysłu.

Przyda się jednak worek doświadczenia i kompetencji, z zakresu:

  • projektowania strategii content marketingowej;
  • tworzenia zasobów wzmacniających inbound marketing;
  • prowadzenie działań komunikacyjnych;
  • pracy z blogiem i jego optymalizacji;
  • tworzenia i zamawiania treści;
  • analizy działań marketingowych.

Masz to? Nie boisz się słownych potyczek i ciętego poczucia humoru? Zapraszamy do zespołu!

 

Web Analytics

Co to za dział?

Początek wszystkiego. Fundamentem działań Verseo, matką i ojcem dociekliwych i poinformowanych zarazem. Najgorzej jest nie wiedzieć, dlatego członkowie tego zespołu chronią nas przed znakami zapytania. Oni po prostu wiedzą. I nie mają problemu, by tą wiedzą się dzielić.

Tu dashboardy, procenty i wykresy wyświetlają się na monitorach często i gęsto jak migające lampki na choince. Dane są serwowane do śniadania, obiadu, a czasami nawet i kolacji. O przesycie nie ma jednak mowy. To chleb powszedni i największy rarytas codzienności dla wytrwałych, którzy każdego dnia walczą o firmowe wzrosty kont i stron klientów. Taki fetysz!

Kto jest team leaderem?


Klaudia Zielke
Królowa, przed którą poddane liczby kłaniają się w pas. Ma ciepły uśmiech i kojące spojrzenie, jednak w jej żyłach płynie analityczna krew.

Klaudia licencjonowała się w syntezie i analizie chemicznej, by ostatecznie zdobyć tytuł magistra chemii materiałowej. W teorii potrafi zrobić bombę. W praktyce ogranicza się do wystrzałowej analizy danych i ustawianiu analityki tak, by odpowiadała na najbardziej ważkie pytania biznesowe i marketingowe.

Kogo szuka do zespołu?

Ludzi, którzy również łączą w sobie tak skrajne kompetencje. Są wytrwali w doskonaleniu talentu i cierpliwi w wyszukiwaniu błędów systemu. Dosłownie i w przenośni!

O co Klaudia zapyta podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Dla rozluźnienia atmosfery o plany na najbliższe wakacje. Sama uwielbia podróżować, a jej odrobinę hippisowska dusza sprawia, że Klaudia nie boi się spać pod gwiazdami lub gonić szampon do włosów pod prysznicem na plaży! Później ze znaną sobie delikatnością powróci na tory zawodowe i zapyta na przykład o:

  • wcześniejsze doświadczenia z ustalaniem strategii analitycznych, lub testami A/B;
  • znajomość Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio i innych narzędzi do zbierania lub wizualizacji danych.

To dla Ciebie temat rzeka? Daj znać!
Wyślij do nas CV i poznaj zakres działań członków zespołu Klaudii od podszewki!

 

Technologia

Co to za dział?

Bez którego nie byłoby niczego! To tu ręce trzymane są na pulsie projektów technologicznych Verseo oraz na budżetach z nimi związanymi! A to nie są tanie rzeczy 🙂

Za szklanymi drzwiami pomieszczenia tuż przy kuchni rodzą się smakowite pomysły na firmowe wzrosty i ścieżki rozwoju produktów. Szarpnięcia zasłonek i trzaśnięcia uchylonych okien w wyniku powiewu wiatru innowacji? Zachwieją ciszą właśnie w tym pokoju!

Kto jest team leaderem?


Radosław Strzelecki
Nasza opoka i czujny strażnik w kwestii technologii. Jego tarczę, ukutą z wiedzy oraz doświadczenia, zahartowały gorące dyskusje z zespołem. Radek umiejętnie oswaja, karmi danymi i obłaskawia firmowe oprogramowanie, zręcznie poruszając się w każdym środowisku.

Kogo szuka do zespołu?

Okazów, dla których monitorowanie i nadzorowanie prac nad projektem oraz posypywanie go nowymi rozwiązaniami stanowi przystawkę do dania głównego. Ludzi śmiałych, odważnych i pracowitych, którzy sucharów o poranku i zaraźliwego uśmiechu się nie boją!

Mowa o Tobie? Daj znać!

 

Twoja Pasja

Nie znalazłeś swojej pasji, a jesteś pewien, że do nas pasujesz? Wiesz, że Twoja wiedza, umiejętności i osobowość pozwolą nam jeszcze efektywniej zarządzać kampaniami w środowisku reklamowym Google? Świetnie, czekamy właśnie na Ciebie!

Kogo szukamy:

  • czekamy na ludzi, którzy uczynią naszą firmę, jeszcze lepszą – w każdej dziedzinie.

Czego będziemy od Ciebie oczekiwać:

  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, biegła znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem,
  • terminowości
  • bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, zwłaszcza MS Excel i PowerPoint,
  • otwartości oraz chęci zdobywania i pogłębiania wiedzy.

Co oferujemy:

  • serię szkoleń z obsługi kampanii reklamowych w świecie Google Ads i Google Analytics,
  • zarobki adekwatne do Twojej wiedzy i doświadczenia, nie mamy limitów płac – co wypracujesz, to Twoje,
  • niezbędne narzędzia pracy jak telefon, laptop, dodatkowy monitor, itd.,
  • możliwość pracy w nowoczesnym biurze, gdzie znajdziesz także chwilę wytchnienia,
  • spotkania integracyjne, które pozwolą nam się bliżej poznać, a dla chętnych znajdziemy atrakcje podnoszące adrenalinę.

 

Czujesz, że do nas pasujesz, że możesz wnieść do Verseo swoją pasję, która pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać kampaniami w środowisku reklamowym Google?

Nie boimy się zmian ani nowych wyzwań, czekamy właśnie na Ciebie.

Nie marnujemy czasu – u nas proces rekrutacji jest szybki

Krok 1
Krok 2

01

Wyślij nam swoje CV

na adres praca@verseo.pl

Krok 3
Krok 4

02

Zadzwonimy do Ciebie

jeżeli Twoje CV nas zaciekawi, zadzwonimy do ciebie, aby porozmawiać o projektach i perspektywach

Krok 5
Krok 6

03

Zaprosimy Cię na spotkanie

i porozmawiamy o kolejnych krokach

Krok 7
Krok 8

04

Jeżeli między nami zaiskrzy

złożymy Ci ofertę, a jeśli tym razem się nie uda – otrzymasz jasny feedback

Krok 7

05

Powitamy Cię gorąco

już pierwszego dnia, a przez pierwsze 3 miesiące dostaniesz dedykowanego opiekuna, który podpowie Ci w każdej kwestii – jesteśmy zespołem, nigdy nie jesteś sam!

Po prostu lubimy, to co robimy!

Posłuchaj Asi i Martyny, naszych certyfikowanych specjalistek Google Ads
i sprawdź dlaczego warto dołączyć do Verseo.