Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning - zdjęcie nr 1

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning - zdjęcie nr 2

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning

Zamknij

Kampanie SEM z wykorzystaniem machine learning

Zapraszamy do obejrzenia relacji z Verseo Day – to pięć, godzinnych wykładów związanych z uczeniem maszynowym, przyszłością kampanii SEM, automatyzacją i sztuczną inteligencją wspierającą działy marketingu.

W Verseo wierzymy, że poprawne wykorzystanie wszystkich dostępnych danych i funkcji aktualnie oferowanych przez środowisko reklamowe Google, leży już poza zasięgiem jednego człowieka lub nawet całych zespołów performance marketingu. Ilość danych historycznych spływających z rynku jest na tyle duża, że wykorzystanie ludzi do ich analizy jest zdecydowanie nieefektywne. Dlatego sukcesywnie – od początku naszej działalności – rozwijaliśmy model, w którym to architektura, strategia i wykorzystanie mikromomentów należy do człowieka, natomiast to zaawansowane algorytmy oparte na uczeniu maszynowym codziennej optymalizują kampanie wprowadzając dziesiątki, setki, a nawet tysiące mikrozmian w ustawieniach kampanii.

Dlaczego kampanie SEM powinny wykorzystywać uczenie maszynowe?

To proste – bo to się po prostu opłaca. Wykorzystując konkretne strategie, algorytmy czuwają na tym, by wynik był maksymalnie efektywny w oparciu o danych czas. O tym wszystkim opowiadaliśmy na naszej konferencji zorganizowanej razem z Google oraz Kenshoo i DoubleClick. Zapraszamy do oglądania pod tym linkiem. 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany