Spis treści
Czytasz teraz:
VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning
Zamknij
Kampanie SEM z wykorzystaniem machine learning
Zapraszamy do obejrzenia relacji z Verseo Day – to pięć, godzinnych wykładów związanych z uczeniem maszynowym, przyszłością kampanii SEM, automatyzacją i sztuczną inteligencją wspierającą działy marketingu.
W Verseo wierzymy, że poprawne wykorzystanie wszystkich dostępnych danych i funkcji aktualnie oferowanych przez środowisko reklamowe Google, leży już poza zasięgiem jednego człowieka lub nawet całych zespołów performance marketingu. Ilość danych historycznych spływających z rynku jest na tyle duża, że wykorzystanie ludzi do ich analizy jest zdecydowanie nieefektywne. Dlatego sukcesywnie – od początku naszej działalności – rozwijaliśmy model, w którym to architektura, strategia i wykorzystanie mikromomentów należy do człowieka, natomiast to zaawansowane algorytmy oparte na uczeniu maszynowym codziennej optymalizują kampanie wprowadzając dziesiątki, setki, a nawet tysiące mikrozmian w ustawieniach kampanii.
Dlaczego kampanie SEM powinny wykorzystywać uczenie maszynowe?
To proste – bo to się po prostu opłaca. Wykorzystując konkretne strategie, algorytmy czuwają na tym, by wynik był maksymalnie efektywny w oparciu o danych czas. O tym wszystkim opowiadaliśmy na naszej konferencji zorganizowanej razem z Google oraz Kenshoo i DoubleClick. Zapraszamy do oglądania pod tym linkiem.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.