Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning

Kampanie SEM z wykorzystaniem machine learning

Zapraszamy do obejrzenia relacji z Verseo Day – to pięć, godzinnych wykładów związanych z uczeniem maszynowym, przyszłością kampanii SEM, automatyzacją i sztuczną inteligencją wspierającą działy marketingu.

W Verseo wierzymy, że poprawne wykorzystanie wszystkich dostępnych danych i funkcji aktualnie oferowanych przez środowisko reklamowe Google, leży już poza zasięgiem jednego człowieka lub nawet całych zespołów performance marketingu. Ilość danych historycznych spływających z rynku jest na tyle duża, że wykorzystanie ludzi do ich analizy jest zdecydowanie nieefektywne. Dlatego sukcesywnie – od początku naszej działalności – rozwijaliśmy model, w którym to architektura, strategia i wykorzystanie mikromomentów należy do człowieka, natomiast to zaawansowane algorytmy oparte na uczeniu maszynowym codziennej optymalizują kampanie wprowadzając dziesiątki, setki, a nawet tysiące mikrozmian w ustawieniach kampanii.

Dlaczego kampanie SEM powinny wykorzystywać uczenie maszynowe?

To proste – bo to się po prostu opłaca. Wykorzystując konkretne strategie, algorytmy czuwają na tym, by wynik był maksymalnie efektywny w oparciu o danych czas. O tym wszystkim opowiadaliśmy na naszej konferencji zorganizowanej razem z Google oraz Kenshoo i DoubleClick. Zapraszamy do oglądania pod tym linkiem. 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Ad Fraud – co to i jak się bronić?
Dominika Słomka

Ad Fraud – czyli perfidne wyklikiwanie budżetów. Wyklikiwanie budżetu przez konkurencję lub boty kosztowało reklamodawców 19 mld usd w 2018 […]

Modyfikatory stawek Google AdWords
Dariusz Cichocki

Dzięki zaawansowanym funkcjom modyfikowania stawek, możemy trafniej kierować reklamę, mieć nad nią większą kontrolę i w efekcie lepiej optymalizować kampanie. […]

Reklamy Google AdWords urosły!
Redakcja

Reklamy Google AdWords zmieniły swoje rozmiary i kształt, stając się bardziej dopasowanymi do urządzeń mobilnych. Verseo już prowadzi kampanie Google […]

Inteligentne kampanie produktowe Google – co to i jak działa
Kasia Nowakowska

Inteligentne Kampanie Produktowe – kolejne rozwiązanie „Smart” od Google Wygląda na to, że rodzina kampanii „smart” zaczyna się powiększać. Nic […]

Zrozumieć Google AdWords. Słownik terminów
Redakcja

Czym się różni CTR od CPC? Czy docelowy adres kampanii musi być taki sam jak ten wyświetlany? Czy grupa kampanii […]

Google Merchant Center – obowiązkowa informacja o dostawie!
Maksymilian Melion

Zmiany w Google Merchant Center Google rozszerzyło listę krajów, dla których ustawianie informacji o kosztach dostawy w Google Merchant Center […]