Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Darmowy poradnik – TOP 24 narzędzia Google dla biznesu!

Poznaj najlepsze narzędzia Google na biznesu!

Mamy to! Długo wyczekiwany poradnik opisujący funkcjonalności najlepszych – 24 narzędzi Google dla biznesu. Dlaczego był długo wyczekiwany? Posłuchajcie!

Narzędzia Google są ze swojej natury intuicyjne w wykorzystywaniu, skuteczne w swoich obszarach i… darmowe. Nie ma zatem żadnego powodu, który hamowałby Cię przed ich wykorzystaniem! Ale nie zawsze wiadomo o co w tym wszystkim chodzi prawda? Dlatego stworzyliśmy poradnik, który opisuje te z nich, które są najpopularniejsze i najwartościowsze z punktu widzenia wykorzystania biznesowego. Nasi klienci często pytają nas o rekomendacje związane z rozwiązaniami jakie oferuje Google poza Google Ads, więc uznaliśmy, że pora zebrać nasze odpowiedzi w jedno – całkiem przyjemnie dla oka kompendium wiedzy.

Poradnik – top 24 narzędzia Google – co zawiera?

Oto spis treści naszego darmowego poradnika z top 24 narzędzi Google:

narzędzia google

Wymienione w spisie treści narzędzia oferują świetne sposoby na wdrażanie, jak również mierzenie i analizę naszych aktywności marketingowych i sprzedażowych. Część z nich oferuje świetną analitykę rynku i mnóstwo inspiracji dla Twoich działań – tak teraźniejszych, jak i przyszłych! A zatem – na co czekasz? Pobierz teraz!

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

jak znaleźć słowa kluczowe
Jak znaleźć słowa kluczowe?
Barbara Oleszek

Masz ochotę na koreańską kuchnię, jednak nie znasz przepisów? Cyk – kuchnia koreańska przepisy – wpisujesz frazę w wyszukiwarkę i […]

Jak napisać atrakcyjną reklamę Google AdWords?
Artykuł gościnny

Reklama tekstowa w Google AdWords to tylko cztery linijki. Warto zadbać o to, by jak najlepiej zaprezentowały naszą firmę lub […]

reklama apteki
Reklama apteki
Dominika Słomka

Jeśli prowadzisz aptekę, doskonale wiesz, że jej reklama jest zakazana. Takie prawo ma za zadanie chronić pacjentów, a niestosowanie się […]

7 zasad tworzenia oraz optymalizacji kampanii AdWords wg Verseo
Martyna Mikołajczak

Optymalizacja kampanii AdWords, to klucz do jej sukcesu. Przeprowadzana uważnie i regularnie optymalizacja kampanii AdWords pozwoli naszej kampanii na rozwój, […]

Zrozumieć Google AdWords. Słownik terminów
Artykuł gościnny

Czym się różni CTR od CPC? Czy docelowy adres kampanii musi być taki sam jak ten wyświetlany? Czy grupa kampanii […]

Wirus a handel czyli krajobraz po bitwie
Maciej Popiołek

COVID – 19. Już sama nazwa, owiana nimbem tajemnicy, sprawia, że trochę zaczynamy panikować. Narodzony w Chinach, początkowo traktowany z […]