Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Verseo na Biznes Kongres 2017 L’Oreal Professionnel Paris

    Jednym ze znaków rozpoznawczych Verseo są oferty promocji w Internecie dedykowane poszczególnym branżom np. fryzjerom. Oferty te tworzymy i rozwijamy w oparciu o kontakt z przedstawicielami danej branży, dlatego tak ważne są spotkania i rozmowy z nimi.

    21.03.2017 w DoubleTree by Hilton Warsaw, odbył się międzynarodowy kongres L’Oreal Professionnel Paris, w którym brało udział ponad 600 fryzjerów. Nie mogło zabraknąć tam Verseo. Nasi przedstawiciele zaprezentowali w trakcie targów specjalny pakiet promocyjny dla salonów fryzjerskich obejmujący: stworzenie strony internetowej, pozycjonowanie oraz kampanię Google AdWords. Zainteresowanie, jakie wzbudziło nasze stoisko i prezentowana oferta, liczne pytania odnośnie jej szczegółów, sprawiają, że udział w kongresie możemy zaliczyć do udanych.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Profile i wybór płatności na koncie Google AdWords
    Agnieszka Talarska

    Opcje płatności i ich konfiguracja w Google Adwords. Aby reklamować się w Google AdWords należy ustawić płatności tj. w jaki […]

    Ad Fraud – wyklikiwanie reklam – co to i jak sobie radzić?
    Dominika Słomka

    Wyklikiwanie reklam – zagrożenia i recepty Wyklikiwanie budżetu reklam przez konkurencję lub boty kosztowało reklamodawców 19 mld USD w 2018 […]

    Postanowienia noworoczne dla usprawnienia kampanii Google Ads w 2020 roku
    Martyna Mikołajczak

    W związku z tym, że zaledwie 3 tygodnie temu powitaliśmy Nowy Rok, dla wielu z nas jest to okres zmian, […]

    reklama sklepu online
    Reklama sklepu online – omówienie zalet
    Dominika Słomka

    Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz – w tym często powtarzanym powiedzeniu jest sporo prawdy. Jeżeli więc prowadzisz […]

    Wyniki wyszukiwania – rodzaje
    Joanna Michalska

    Wyniki wyszukiwania – płatne, bezpłatne, lokalne zakupy, hotele, loty… czyli co widać w wyszukiwarce Google.  Wyniki wyszukiwania widoczne w wyszukiwarce […]

    Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy
    Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy?
    Dominika Słomka

    Pomysł na sklep internetowy jest. Platforma e-commerce wybrana. Produkty wprowadzone do systemu. Wszystko działa, tylko… klientów brak? Aby w e-sklepie […]