Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Wyszukiwanie filmów i aplikacji jako miejsca docelowe na podstawie słów kluczowych

Nowa, przydatna funkcja w planerze kampanii w sieci reklamowej Google!

Google dodało bardzo przydatną funkcję do Planera kampanii w sieci reklamowej. Za jej pomocą można na podstawie słów kluczowych, znaleźć kierowanie dla reklam w aplikacjach mobilnych oraz na YouTube. Jak wykorzystać jej potencjał?

  1. Aby wyszukać kanały pasujące do wybranych słów kluczowych, należy wpisać je w planerze kampanii w sieci reklamowej i nacisnąć „Znajdź propozycję miejsc docelowych”.

planer kampanii sieci reklamowej google
2. Następnie na ekranie głównym planera wybieramy „Aplikacje mobilne” lub „Filmy”.
planer kampanii sieci reklamowej google
3. Poniżej znajduj się przykład proponowanych kanałów na YouTube.
planer kampanii sieci reklamowej google

4. A tu znajdują się propozycje kierowania reklam na proponowane aplikacje mobilne.
planer kampanii sieci reklamowej google

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

case study google ads saketos
Case study Saketos (Google Ads)
Dominika Słomka

Dziś o kliencie doskonałym – czyli o Saketos! Współpracujemy razem już od 2018 roku, a w ciągu tych kilku lat […]

case study branża fmcg
Case study – branża FMCG (Programmatic)
Magdalena Walczak

Reklama Programmatic to nowoczesny sposób docierania do odbiorców w internecie, za pomocą którego można osiągnąć wynik nawet trzykrotnie lepszy, niż […]

verseo campaign manager
Strategie optymalizacji VCM
Magdalena Walczak

Marketing internetowy jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na rynku. To, co wczoraj przynosiło zyski klientom, dziś odchodzi w […]

Skuteczne kampanie AdWords – algorytmiczna optymalizacja kampanii
Jakub Perkowski

Skuteczne kampanie AdWords – kluczem algorytmiczna optymalizacja kampanii Tempo rozwoju reklamy w Internecie, a szczególnie reklam Google AdWords, wzrasta nieustannie. […]

Historia etykiety reklamy Google AdWords
Wiktor Cegłowski

Archeologia w Google – jak zmienia się wyszukiwarka i jak my razem z nią! Wygląd reklam Google AdWords podlega stałej […]

google ads za 5000
Google Ads za 5000 zł dla sklepu internetowego
Martyna Mikołajczak

Reklama w Google produktów dostępnych w sklepie internetowym to jedno z głównych źródeł pozyskiwania klientów. Jako właściciel e-sklepu na pewno […]