Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Wyszukiwanie filmów i aplikacji jako miejsca docelowe na podstawie słów kluczowych

Nowa, przydatna funkcja w planerze kampanii w sieci reklamowej Google!

Google dodało bardzo przydatną funkcję do Planera kampanii w sieci reklamowej. Za jej pomocą można na podstawie słów kluczowych, znaleźć kierowanie dla reklam w aplikacjach mobilnych oraz na YouTube. Jak wykorzystać jej potencjał?

  1. Aby wyszukać kanały pasujące do wybranych słów kluczowych, należy wpisać je w planerze kampanii w sieci reklamowej i nacisnąć „Znajdź propozycję miejsc docelowych”.

planer kampanii sieci reklamowej google
2. Następnie na ekranie głównym planera wybieramy „Aplikacje mobilne” lub „Filmy”.
planer kampanii sieci reklamowej google
3. Poniżej znajduj się przykład proponowanych kanałów na YouTube.
planer kampanii sieci reklamowej google

4. A tu znajdują się propozycje kierowania reklam na proponowane aplikacje mobilne.
planer kampanii sieci reklamowej google

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Reklama gabinetu kosmetycznego – 3 pomysły!
Maciej Popiołek

Reklama gabinetu kosmetycznego Konkurencja na rynku usług kosmetycznych jest ogromna, dlatego nie można czekać aż nas zmiecie z rynku. Należy […]

Youtube – czy skuteczny dla biznesu?
Maciej Popiołek

Youtube – czy skuteczny w kontekście sprzedaży Twoich produktów i usług? W tym, wypełnionym po brzegi produktami i usługami świecie, […]

Google podpowie jakie masz możliwości
Redakcja

Prowadzenie kampanii Google AdWords wymaga jasnego określenia celu kampanii. Jeśli potrafimy go wyraźnie wskazać, to wtedy samo Google AdWords podpowie […]

Raport wyszukiwanych haseł
Witold Chęciński

Wiedza na temat naszych klientów (także tych potencjalnych) i sposobu, w jaki docierają do nas, jest bardzo przydatna. Pomocny w […]

programmatic buying
Programmatic Buying – 7 najczęściej zadawanych pytań
Natalia Frąckowiak

Zautomatyzowany rynek reklam programatycznych bazujących na danych użytkowników zmienia oblicze digital marketingu. Rozwija się prężnie, z roku na rok zwiększając […]

Nowości w Google AdWords Editor
Redakcja

Google AdWords Editor w najnowszej wersji 11.2 przyniósł kilka nowości. Dotyczą one przede wszystkim prowadzenia kampanii dla Google Zakupy, połączeń telefonicznych, […]