Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads - zdjęcie nr 1

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads - zdjęcie nr 2

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads

Zamknij

Globalny tag witryny i konwersje Google Ads dla Safari

W związku z wprowadzeniem przez Apple nowej odsłony przeglądarki Safari pojawi się również nowy system zabezpieczeń Intelligent Tracking Prevention 2.0, który może spowodować problemy ze śledzeniem konwersji użytkowników korzystających z nowej przeglądarki.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

W celu upewnienia się, że kod konwersji będzie działać w dalszym ciągu, we wszystkich przeglądarkach należy sprawdzić czy korzystamy z nowego sposobu śledzenia konwersji, zaprezentowanego w odsłonie Google Ads. Nowy tag konwersji Google Ads zawiera podobny do Google Analytics “global site tag” czyli tag widoczny na każdej podstronie witryny. Nowe zabezpieczenia przed śledzeniem, które prezentuje Apple, spowoduje, że taki Tag Witryny powinien znaleźć się na każdej podstronie serwisu, która została objęta śledzeniem.

Co muszę zrobić?

Aby Twoja konwersja działała, musisz po prostu podmienić poprzedni kod konwersji Google Adwords na nowy, który występuje w Google Ads. W tym celu należy wykonać następujące kroki:

kod konwersji safari

Z prawej górnej kolumny wybieramy ikonę klucza francuskiego i klikamy na opcję “konwersje”.

safari przeglądarka google ads

Wybieramy interesującą nas konwersje z listy dostępnych, obecnie używanych kodów.

safari kod konwersji

Nowy kod konwersji Google Ads jest dwuczęściowy – pierwsza część – tzw. globalny tag witryny – powinien być wklejony na każdej podstronie w sekcji <head>.

safari i kod konwersji google

Kolejna część kodu odpowiada za śledzenie zdarzenia (np. kliknięcia lub wczytania strony). Również powinien znaleźć się w sekcji head strony, którą obejmujemy śledzeniem.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany