Spis treści
Czytasz teraz:
Google Moja Firma – wpisy w wizytówce i ich typy
Zamknij
Google Post – Google Moja Firma wpisy
Google Moja Firma – wpisy to niezwykle skuteczne narzędzie umożliwiające dotarcie do Twojej grupy docelowej na rynku lokalnym. Ilość funkcjonalności oferowanych przez wizytówki Google stale poszerza się.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
(Tutaj krok po kroku opisujemy proces zakładania konta Google Moja Firma!)
Doskonałym sposobem na dzielenie się ze swoimi potencjalnymi klientami aktualizacjami oferty, promocjami oraz nadchodzącymi wydarzeniami organizowanymi przez Twoją firmę i innymi ważnymi z biznesowego punktu widzenia akcjami są wpisy w Wizytówce Google Moja Firma – Google Posts.
Co nowego, Wydarzenie, Zaoferuj, Produkt – kategorie wpisów Google Post
Google Moja Firma umożliwia nam dodanie wpisu w czterech różnych kategoriach w zależności od tematyki.
Jeśli już zdecydujemy się na korzystanie z Google Post, to musimy pamiętać, aby na bieżąco dzielić się z klientami wszelkimi nowinkami z życia firmy. Wpisy z sekcji ‘Co nowego?’ będą widoczne dla potencjalnych klientów jedynie przez 7 dni od daty publikacji, natomiast wydarzenia jedynie do dnia, który oznaczymy jako data zakończenia eventu..
Dostępne są 4 kategorie wpisów – aktualności, wydarzenia, oferty oraz produkty. W każdej z nich mamy możliwość załączenia zdjęcia lub video. Dodatkowo istnieje także możliwość dodania przycisku Call-to-Action. Niezbędne każdorazowo będzie przygotowanie tytułu oraz krótkiego opisu (100-300 słów). W przypadku wydarzenia oraz oferty specjalnej konieczne będzie również podanie daty rozpoczęcia i zakończenia.
Zalety korzystania z Google Post
Co zyskam umieszczając wpisy w wizytówce Google Moja Firma? Przede wszystkim, na bieżąco aktualizowane wizytówki zyskują na wiarygodności. Google przychylniejszym okiem patrzy na firmy, które są łatwiejsze do zweryfikowania dla użytkownika poprzez narzędzia Google’a, stąd też posiadając dobrze zoptymalizowaną stronę, wraz z dobrze uzupełnioną wizytówką zawierającą wpisy z życia firmy, możemy liczyć na wyższą pozycję m.in. w mapach Google. Poza tym jest to znakomity sposób komunikacji z klientami. Im więcej informacji o ofercie na wyciągnięcie ręki, tym większa szansa konwersji!
Chcesz wiedzieć więcej o przydatnych narzędziach oferowanych przez Google dla marketerów? Pobierz nasz darmowy poradnik teraz!
Bądź pierwszym który napisze komentarz.