Spis treści
Czytasz teraz:
Google Moja Firma – wpisy w wizytówce i ich typy
Zamknij
Google Post – Google Moja Firma wpisy
Google Moja Firma – wpisy to niezwykle skuteczne narzędzie umożliwiające dotarcie do Twojej grupy docelowej na rynku lokalnym. Ilość funkcjonalności oferowanych przez wizytówki Google stale poszerza się.
(Tutaj krok po kroku opisujemy proces zakładania konta Google Moja Firma!)
Doskonałym sposobem na dzielenie się ze swoimi potencjalnymi klientami aktualizacjami oferty, promocjami oraz nadchodzącymi wydarzeniami organizowanymi przez Twoją firmę i innymi ważnymi z biznesowego punktu widzenia akcjami są wpisy w Wizytówce Google Moja Firma – Google Posts.
Co nowego, Wydarzenie, Zaoferuj, Produkt – kategorie wpisów Google Post
Google Moja Firma umożliwia nam dodanie wpisu w czterech różnych kategoriach w zależności od tematyki.
Jeśli już zdecydujemy się na korzystanie z Google Post, to musimy pamiętać, aby na bieżąco dzielić się z klientami wszelkimi nowinkami z życia firmy. Wpisy z sekcji ‘Co nowego?’ będą widoczne dla potencjalnych klientów jedynie przez 7 dni od daty publikacji, natomiast wydarzenia jedynie do dnia, który oznaczymy jako data zakończenia eventu..
Dostępne są 4 kategorie wpisów – aktualności, wydarzenia, oferty oraz produkty. W każdej z nich mamy możliwość załączenia zdjęcia lub video. Dodatkowo istnieje także możliwość dodania przycisku Call-to-Action. Niezbędne każdorazowo będzie przygotowanie tytułu oraz krótkiego opisu (100-300 słów). W przypadku wydarzenia oraz oferty specjalnej konieczne będzie również podanie daty rozpoczęcia i zakończenia.
Zalety korzystania z Google Post
Co zyskam umieszczając wpisy w wizytówce Google Moja Firma? Przede wszystkim, na bieżąco aktualizowane wizytówki zyskują na wiarygodności. Google przychylniejszym okiem patrzy na firmy, które są łatwiejsze do zweryfikowania dla użytkownika poprzez narzędzia Google’a, stąd też posiadając dobrze zoptymalizowaną stronę, wraz z dobrze uzupełnioną wizytówką zawierającą wpisy z życia firmy, możemy liczyć na wyższą pozycję m.in. w mapach Google. Poza tym jest to znakomity sposób komunikacji z klientami. Im więcej informacji o ofercie na wyciągnięcie ręki, tym większa szansa konwersji!
Chcesz wiedzieć więcej o przydatnych narzędziach oferowanych przez Google dla marketerów? Pobierz nasz darmowy poradnik teraz!
Bądź pierwszym który napisze komentarz.