Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Google Moja Firma – wpisy w wizytówce i ich typy

Google Post – Google Moja Firma wpisy 

Google Moja Firma – wpisy to niezwykle skuteczne narzędzie umożliwiające dotarcie do Twojej grupy docelowej na rynku lokalnym. Ilość funkcjonalności oferowanych przez wizytówki Google stale poszerza się.

(Tutaj krok po kroku opisujemy proces zakładania konta Google Moja Firma!)

Doskonałym sposobem na dzielenie się ze swoimi potencjalnymi klientami aktualizacjami oferty, promocjami oraz nadchodzącymi wydarzeniami organizowanymi przez Twoją firmę i innymi ważnymi z biznesowego punktu widzenia akcjami są wpisy w Wizytówce Google Moja Firma – Google Posts.

Co nowego, Wydarzenie, Zaoferuj, Produkt – kategorie wpisów Google Post

Google Moja Firma umożliwia nam dodanie wpisu w czterech różnych kategoriach w zależności od tematyki.

google moja firma wpis typy

Jeśli już zdecydujemy się na korzystanie z Google Post, to musimy pamiętać, aby na bieżąco dzielić się z klientami wszelkimi nowinkami z życia firmy. Wpisy z sekcji ‘Co nowego?’ będą widoczne dla potencjalnych klientów jedynie przez 7 dni od daty publikacji, natomiast wydarzenia jedynie do dnia, który oznaczymy jako data zakończenia eventu..

google moja firma wpisy

Dostępne są 4 kategorie wpisów – aktualności, wydarzenia, oferty oraz produkty. W każdej z nich mamy możliwość załączenia zdjęcia lub video. Dodatkowo istnieje także możliwość dodania przycisku Call-to-Action. Niezbędne każdorazowo będzie przygotowanie tytułu oraz krótkiego opisu (100-300 słów). W przypadku wydarzenia oraz oferty specjalnej konieczne będzie również podanie daty rozpoczęcia i zakończenia.

Zalety korzystania z Google Post

Co zyskam umieszczając wpisy w wizytówce Google Moja Firma? Przede wszystkim, na bieżąco aktualizowane wizytówki zyskują na wiarygodności. Google przychylniejszym okiem patrzy na firmy, które są łatwiejsze do zweryfikowania dla użytkownika poprzez narzędzia Google’a, stąd też posiadając dobrze zoptymalizowaną stronę, wraz z dobrze uzupełnioną wizytówką zawierającą wpisy z życia firmy, możemy liczyć na wyższą pozycję m.in. w mapach Google. Poza tym jest to znakomity sposób komunikacji z klientami. Im więcej informacji o ofercie na wyciągnięcie ręki, tym większa szansa konwersji!

Chcesz wiedzieć więcej o przydatnych narzędziach oferowanych przez Google dla marketerów? Pobierz nasz darmowy poradnik teraz! 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

evergreen content
Evergreen content – co to jest?
Adam Kubaszewski

Treści w Sieci zazwyczaj “żyją” bardzo krótko. Mowa tu nie tylko o mediach społecznościowych i formatach takich jak Stories, które […]

google ads za 5000
Google Ads za 5000 zł dla sklepu internetowego
Martyna Mikołajczak

Reklama w Google produktów dostępnych w sklepie internetowym to jedno z głównych źródeł pozyskiwania klientów. Jako właściciel e-sklepu na pewno […]

8 przewag agencji nad freelancerem w online marketingu.
Jakub Nowak

Czy agencja jest lepsza od freelancera przy wsparciu online marketingu? Znaleźliśmy 8 dowodów na to, że… tak! Agencja czy freelancer? […]

Wygląd sklepu internetowego – jak zmiana obniżyła wyniki sprzedażowe o 60%?
Dominika Słomka

Rynek e-commerce w ostatnich latach przechodzi wiele zmian, w dużej mierze wymuszonych przez użytkowników, których nawyki i oczekiwania co do […]

reklama dla sklepu internetowego
Reklama dla sklepu internetowego – jakie kanały wybrać?
Maciej Popiołek

Rośnie liczba sklepów internetowych, co jest podyktowane zwiększonym zainteresowaniem zakupami online. Dla Ciebie – jako właściciela e-sklepu – oznacza to […]

wskaźniki kpi
Wskaźniki KPI – co to jest?
Maciej Popiołek

Jak oceniasz efektywność prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych? Na jakiej podstawie poprawiasz swoje kampanie? Co robisz, aby sprawdzić, czy podjęte […]