Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Poradnik marketingu internetowego Adbook 2022!

Poradnik marketingu internetowego Adbook 2022! - zdjęcie nr 1

poradnik marketingu internetowego adbook2022
Poradnik marketingu internetowego Adbook 2022! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Poradnik marketingu internetowego Adbook 2022!

Zamknij

Cztery lata temu wydaliśmy nasz pierwszy kompleksowy poradnik dotyczący marketingu internetowego – Adbook 2018. Ten okres to jednak w przypadku cyfrowej rzeczywistości odpowiednik całej epoki. Możliwości, jakie zapewniają reklamy digital dzisiaj, są nieporównanie szersze i bogatsze, niż miało to miejsce kilka lat temu. Równocześnie jednak wielość dostępnych rozwiązań prowadzi początkujących marketingowców do dezorientacji i trudności z podjęciem decyzji, w które kanały najlepiej inwestować. Dlatego wraz ze specjalistami z Verseo postanowiliśmy po raz kolejny zebrać nasze know-how i podzielić się wiedzą zdobytą podczas pracy z mniejszymi i większymi klientami z różnych branż. Efektem tej decyzji jest całkowicie nowy poradnik, w którym doradzamy, jak prowadzić marketing w obecnych czasach. Panie i Panowie, oto i on – świeżutki AdBook 2022.

Poradnik digital marketingu AdBook 2022 – co zawiera?

Adbook 2022 to ponad 100 stron wiedzy o marketingu internetowym, wzbogacone licznymi wykresami, danymi i infografikami. W poradniku znajdziesz wskazówki dotyczące wszystkich najpopularniejszych metod promocji marki w sieci, podane przez praktyków, którzy mimo młodego wieku na omawianych tematach zjedli zęby. Wszystko to podajemy Ci w przejrzystej formie, abyś mógł bez problemu sprawnie zagłębić się w świat marketingu online. Dzięki Adbookowi możesz poszerzyć wiedzę na temat:

  • Google Ads,
  • YouTube Ads,
  • Google Analytics,
  • reklamy Programmatic
  • SEO, czyli pozycjonowania stron internetowych,
  • audytu SEO,
  • Content Marketingu,
  • Facebook Ads,
  • Instagrama,
  • LinkedIna, 
  • Twittera,
  • TikToka,
  • Pinteresta,
  • Google Moja Firma,
  • Landing Pages,
  • UX,
  • Allegro Ads,
  • porównywarek cenowych (CSS),
  • E-Mail Marketingu.

Co jeszcze możesz w nim znaleźć? Wyczerpujące omówienie kanałów marketingowych, case study z prowadzonych przez nas działań, porady dotyczące zwiększenia konwersji i optymalizacji działań marketingowych, sprawdzone wskazówki, dane liczbowe i wiele, wiele więcej. Ten poradnik to samo “mięso” – bez lania wody, kwiecistych opisów i nic niewnoszących informacji. Jeśli szukasz poradnika, który pokaże Ci możliwości digital marketingu i przekaże sprawdzoną, ale świeżą wiedzę – ten spełni Twoje wymagania.

Adbooka 2022 stworzyli nasi specjaliści z różnych działów oraz partnerzy zewnętrzni, z którymi nie raz mieliśmy już przyjemność pracować – Freshmail i Landingi. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Zdobywając wiedzę, pomagasz dzieciakom

Inaczej niż w przypadku innych poradników, które napisaliśmy, za ten postanowiliśmy pobierać opłatę. Skąd taka decyzja? Po pierwsze, taki ogrom wiedzy i pracy wielu osób – autorów, grafików, programistów, marketingowców – należy docenić. Po drugie, dostrzegliśmy w tym możliwość zrobienia czegoś dobrego dla innych i postanowiliśmy ją wykorzystać. Cały przychód ze sprzedaży poradnika (19,90 zł za sztukę) przekazujemy na domy dziecka z Wielkopolski. Kupując Adbook 2022, wspierasz więc dzieciaki, które tego potrzebują. W tym układzie nie ma przegranych! Pomagasz z nami? 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany