Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Pomoc Google Adwords – metody kontaktu

Jak skontaktować się z Google? To proste!

Zespół Verseo zawsze pomaga swoim klientom w rozwiązywaniu problemów. Pomoc Google w konkretnych przypadkach bywa nieodzowna. Czasami jednak nasi klienci pytają o kontakt z Google w celu np. rozliczeń i płatności . Jak kontaktować się z Google?

Z Google można kontaktować się telefonicznie, za pomocą maila lub czatu na żywo

Aby uzyskać pomoc od suportu Google należy zalogować się do swojego konta Google AdWords. Kliknąć ikonę pomocy – znajduje się ona w prawym górnym rogu konta i wybrać opcję Uzyskaj pomoc.

Formularz kontaktowy google adwords

Nasi specjaliści w Twoim imieniu mogą także skontaktować się z Google.

Jeśli masz pytania, problem z kontem Google AdWords – nasz zespół certyfikowanych specjalistów z Verseo chętnie pomoże.

Zapraszamy do kontaktu: https://verseo.pl/kontakt/

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Darmowy poradnik – TOP 24 narzędzia Google dla biznesu!
Maciej Popiołek

Poznaj najlepsze narzędzia Google na biznesu! Mamy to! Długo wyczekiwany poradnik opisujący funkcjonalności najlepszych – 24 narzędzi Google dla biznesu. […]

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)
Daniel Chruściński

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – krok po kroku Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce to interesująca alternatywa wobec tradycyjnej formy reklam Google […]

Historia etykiety reklamy Google AdWords
Wiktor Cegłowski

Archeologia w Google – jak zmienia się wyszukiwarka i jak my razem z nią! Wygląd reklam Google AdWords podlega stałej […]

Google testuje nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania
Artykuł gościnny

Zmian i eksperymentów w wyszukiwarce Google ciąg dalszy. Tym razem testowane jest wyświetlanie wyników w wyszukiwarce upodabniające je do wyników […]

reklama sklepu z farbami
Reklama sklepu z farbami
Izabela Pirańska

Farby to jeden z podstawowych materiałów wykorzystywanych podczas prac remontowych i wykończeniowych. Pomalowanie ścian w domu, czy też wykończenie elewacji […]

Dostępne strategie optymalizacji stawek w Google Ads
Paweł Dalecki

Zaawansowana automatyzacja procesu optymalizacji przy użyciu algorytmów samouczących to przyszłość marketingu online – zgadzają się z tym wszyscy specjaliści, którzy […]