Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

2 komentarze

Jak pozyskać klienta? 3 sposoby!

Jak pozyskać klienta? 3 sposoby! - zdjęcie nr 1

Jak pozyskać klienta? 3 sposoby! - zdjęcie nr 2

Jak pozyskać klienta? Daj się znaleźć!

Biznes ruszył, koncepcja jest, strona stoi. Przed Tobą pytanie, jak pozyskać klienta? Wcześniej jednak musisz odpowiedzieć sobie na inne – ważniejsze. Gdzie potencjalny klient będzie szukał informacji o Twoich produktach lub usługach? Ewentualnie, w których kanałach możesz wygenerować konkretną potrzebę, która nakieruje na Twoją stronę? To klucz do zagadnienia jak pozyskać klienta!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Poszukiwanie informacji w 2018 roku.

Kiedyś system rekomendacji w zasadzie opierał się tylko i wyłącznie na poleceniach od znajomych, a poszukiwanie informacji wielokrotnie sprowadzało się do interakcji z reklamami w źródłach tradycyjnych. Internet, a przede wszystkim wyszukiwarka Google, radykalnie odmieniła stan rzeczy. Jak pozyskać klienta? Dając się znaleźć w wyszukiwarce! To tam potencjalni klienci poszukują informacji na temat produktów i usług, które aktualnie są w obszarze ich zainteresowań. W wyszukiwanych wynikach można być widocznym na dwa podstawowe sposoby.

Pozyskiwanie klienta dzięki reklamom AdWords

W pierwszej kolejności dostrzegamy reklamy tekstowe AdWords. Oznacza to, że właściciel danej strony opłacił swoje miejsce w wyszukiwarce i chciał wyświetlać swoją stronę po wpisaniu przez użytkownika konkretnego słowa czy frazy. To podstawowa i zarazem bardzo skuteczna forma reklamy, która sprawdza się w szerokim spektrum działalności. Sprawdź nasze case study opisujące doświadczenia lokalnej firmy usługowej, jak również przykład poprowadzenia kampanii ogólnopolskiej przy wykorzystaniu średniego i dużego budżetu.

Jak pozyskać klienta? 3 sposoby! - zdjęcie nr 4

Pozyskiwanie klienta dzięki organicznym wynikom wyszukiwania

Druga metoda pojawienia się w wynikach wyszukiwania i jednocześnie najlepsza odpowiedź na pytanie, jak pozyskać klienta, to organiczne wyniki, które pojawiają się po wpisaniu słów czy fraz w wyszukiwarce Google. Mimo skuteczności reklam AdWords, sporo osób pomija je i przechodzi do wyników proponowanych przez Google “naturalnie”. Google wielorako ocenia atrakcyjność danej strony i na tej podstawie umieszcza ją wysoko lub nisko w wynikach wyszukiwania. Wysoka pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania oznacza jednak, praktycznie każdorazowo żmudną pracę nad optymalizacją swojej strony pod kątem SEO. Pierwsze efekty pracy i przesunięcie się ku wyższym wynikom wyszukiwania zazwyczaj pojawiają się po tygodniach lub nawet miesiącach pracy nad daną stroną. Zmiennych w tej materii jest bardzo dużo – konkurencja, szybkość strony, wysokie jakościowo treści, linki, dbałość o poprawne grafiki i ich podpisanie itd…

Dlatego, przy odpowiednich środkach warto zainwestować w reklamę AdWords, a niejako równolegle rozwijać pozycjonowanie strony w kierunku wyszukiwań organicznych. A tutaj konkurencja jest spora – każdy bowiem chce być na liście top10 wyszukiwań, bo to one zgarniają praktycznie cały ruch organiczny z wyszukiwarki. W dłuższej perspektywie, zbudowanie organicznie wysokiej pozycji Twojej witryny, będzie jedną z przewag konkurencyjnych Twojej firmy!

Jak pozyskać klienta dzięki remarketingowi

W zakupach przez internet sprzedawcy często spotykają się z porzuconym procesem zakupowym. Niekiedy winna jest architektura strony, a bywa, że potencjalnego klienta zainteresowanego naszą ofertą po prostu rozproszył czynnik zewnętrzny. Ponieważ jednak klient ten wszedł na ścieżkę zakupową, ponowne spotkanie z Twoją reklamą może mu przypomnieć o chęci zakupu, w chwili, kiedy ma więcej czasu lub dokonał dodatkowej analizy zakupowej. W tym momencie na scenę wchodzi remarketing, który de facto sprowadza się do reklam tekstowych i graficznych, które klient napotka na stronach będących w sieci reklamowej Google czy na Facebook`u. Jest to o tyle ważne, że kanały te swoim zasięgiem pokrywają praktycznie całą polską sferę Internetu. Remarketing skutecznie przypomina o istnieniu Twojej witryny, a dodatkowo umacnia Twój wizerunek w percepcji potencjalnych klientów.

remarketing jak pozyskać klienta

Jesteś zainteresowany reklamą w internecie, ale nie wiesz od czego zacząć? Daj nam znać! Powiedz czego potrzebujesz i poproś o darmową wycenę naszych działań!

Komentarze (2)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Jak pozyskać klienta? 3 sposoby! - zdjęcie nr 7

    Pozycjonusz

    06 kwi 2018, 14:42

    Płatne kliknięcia, Wyniki organiczne, przy tej okazji można również wspomnieć i o wizytówce Google Moja Firma, które świetnie sprawdza się w roli zaganiacza lokalnych klientów zainteresowanych ofertą. Zaktualizowanie danych, systematycznie umieszczanie zdjęć oraz wpisów, również może pomóc w ściąganiu potencjalnych Klientów 😉

  • Jak pozyskać klienta? 3 sposoby! - zdjęcie nr 8

    Pricebye

    22 paź 2021, 09:34

    Z każdym rokiem coraz trudniej jest znaleźć nowego klienta, a reklama stale drożeje. Dzięki za pomocny artykuł!