Spis treści
Czytasz teraz:
Facebook przedstawia kolejny format reklamowy dedykowany wyłącznie na urządzenia mobilne: Kolekcje
Zamknij
Nowy format reklamowy na Facebooku!
Facebook zaprezentował niedostępny jeszcze w Polsce format reklamowy, który jako drugi po formacie Kanwa wyświetlany będzie tylko na urządzeniach mobilnych. Według badań Facebooka urządzenia mobilne biorą udział w 45% decyzji zakupowych. Niestety w ogromnej mierze doświadczenia zakupowe są negatywne. Długi czas ładowania i niedostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych skutecznie odstraszają potencjalnych klientów.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Przed dokonaniem zakupu większość klientów chciałoby obejrzeć interesujący ich produkt z bliska. Namiastką tego w dobie zakupów online jest wideo coraz częściej oglądane właśnie na ekranach urządzeń mobilnych.
W odpowiedzi na rosnący udział zakupów mobilnych Facebook przygotował zupełnie nowy format reklam. Składa się z wideo prezentowanego w górnej części reklamy i czterech miniatur zdjęć produktów. Po kliknięciu użytkownik przenoszony jest do pełnoekranowego wirtualnego showroomu, w którym reklamodawca może umieścić do 50 produktów pobieranych z wcześniej przygotowanego katalogu produktów. Kliknięcie wybranego produktu przenosi użytkownika do mobilnego sklepu internetowego lub aplikacji mobilnej reklamodawcy, gdzie od razu będzie możliwość dodania wybranego produktu do koszyka.
W testach nowego formatu reklam brały udział marki Adidas i Tommy Hilfiger, a nadspodziewanie dobre rezultaty sprawiły, że Kolekcje będą wdrażane stopniowo na całym świecie. Mamy nadzieję, ze polscy reklamodawcy będą mogli niebawem z nich skorzystać.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.