Ten tekst przeczytasz w 4 minuty

Brak komentarzy

Ecomrevolution – czym jest platforma do dropshippingu?

Ecomrevolution – czym jest platforma do dropshippingu? - zdjęcie nr 1

Ecomrevolution – czym jest platforma do dropshippingu? - zdjęcie nr 2

Stały i dynamiczny rozwój branży e-commerce determinuje niejako również konieczność zmian w zachowaniach, przyzwyczajeniach, ale i sposobie działania zarówno konsumentów, jak i osób sprzedających. Jedną z największych zmian, swego rodzaju przełomem, jaki miał miejsce w ostatnim czasie w branży, jest pojawienie się i rozpowszechnienie nowego modelu sprzedażowego, jakim jest dropshipping. Na rynku pojawiły się także dziesiątki firm i platform, które z lepszym lub gorszym skutkiem pomagają w rozwoju dropshippingowego biznesu. Przykładem tego pierwszego jest platforma Ecomrevolution. 

Dropshipping – co to takiego?

Ten nowoczesny i niekonwencjonalny model sprzedażowy zdecydowanie różni się od klasycznej sprzedaży jedną, podstawową kwestią. Dropshipping opiera się na outsourcingu takich procesów, jak magazynowanie, pakowanie, wysyłka i dostarczanie produktów. Wszystko to jest wykonywane przez wyznaczone zewnętrzne podmioty trzecie, które nazywa się dropshipperami. 

Jak działa dropshipping?

Sprzedawca, który zajmuje się dropshippingiem, oferuje klientom produkty, które są magazynowane przez zewnętrzną hurtownię, niebędącą jego własnością. Dopiero kiedy klient złoży zamówienie w jego sklepie, sprzedawca zamawia go we wspomnianej hurtowni i płaci za niego. Wtedy zamówienie zostaje skompletowane i dostarczone do zamawiającego, również bez bezpośredniego udziału sprzedawcy. 

Przebieg biznesu dropshippingowego można podzielić na pięć podstawowych filarów. Są to najważniejsze, następujące po sobie kroki, które prowadzą do rozpoczęcia i efektywnego wejścia w branżę. Najpierw sprzedawca musi wybrać produkty, które chce sprzedawać. Może to być asortyment, który wybierze z gotowych katalogów dla dropshippingowców, ale także samodzielnie wybrane, a nawet jego własne, zewnętrznie magazynowane produkty. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Kolejnym krokiem jest utworzenie sklepu internetowego, w którym przedstawiona będzie oferta sprzedaży. W tym wypadku sprzedawca także ma do wyboru gotowe szablony i rozwiązania lub samodzielne przejście całego procesu i własnoręczne stworzenie sklepu online. Właściwe przedstawienie oferty to jeden z filarów sukcesu w sprzedaży, zarówno w dropshippingu, jak i w klasycznym e-commerce. To między innymi tworzenie ofert, ustawianie cen, promocji oraz atrakcyjnych opisów produktów, które w atrakcyjny sposób opowiedzą potencjalnemu klientowi o asortymencie sklepu. 

Zamówienia oraz płatności to podstawowy cel utworzenia i prowadzenia sklepu online. W przypadku dropshippingu klient składa zamówienie i opłaca je za pośrednictwem strony internetowej. Płatność trafia do sprzedawcy, który następnie dokonuje zamówienia i zapłaty za zamówione przez klienta produkty. Tym sposobem zamówienie zostaje przekazane do zewnętrznej hurtowni. 

Wysyłka produktów to ostatni etap w dropshippingu, w sklepie online czy w sprzedaży wysyłkowej. W przypadku tego pierwszego produkt wysyłany jest do klienta z zewnętrznego magazynu, bez udziału sprzedawcy, jednak to właśnie sprzedawca jest odpowiedzialny za kontakt z klientem. To z nim osoba kupująca będzie rozmawiać na temat statusu jej zamówienia, terminu dostawy, ale także ewentualnych niezgodności z zamówieniem. 

EcomRevolution – najważniejsze informacje

EcomRevolution to innowacyjna platforma dropshipping, która pozwala na szybkie i sprawne założenie sklepu online oraz rozwijanie własnego biznesu e-commerce. Strona umożliwia rozpoczęcie sprzedaży dropshippingowej, zarówno osobom zupełnie niedoświadczonym, jak i tym, które dobrze znają branżę, ale chcą spróbować nowych i bardziej efektywnych rozwiązań. Platforma dostarcza bowiem nie tylko narzędzia do pracy, ale także fachowe doradztwo na każdym etapie tworzenia i prowadzenia biznesu. 

EcomRevolution – pomocna platforma dropshipping

Współpraca z platformą EcomRevolution opiera się na jednym z trzech pakietów abonamentowych. Umożliwiają one dostęp do wybranych opcji, rozwiązań i udogodnień. Korzystając z platformy, otrzymujesz między innymi:

  • kilka tysięcy atrakcyjnych szablonów sklepu internetowego;
  • dostęp do bazy hurtowni i magazynów, firm godnych polecenia i zaufania;
  • darmowe e-booki i poradniki, pokazujące, jak zacząć i kontynuować przygodę z dropshippingiem;
  • bieżące wsparcie od specjalistów z EcomRevolution;
  • dostęp do narzędzi AI, podpowiadających najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Dropshipping z EcomRevolution – korzyści

Rozpoczęcie, a także kontynuowanie przygody z dropshippingiem za pomocą platformy EcomRevolution niesie za sobą szereg korzyści. Przede wszystkim jest to możliwość szybkiego i stosunkowo prostego założenia biznesu, bez konieczności posiadania rozległego zaplecza, zarówno finansowego, jak i tego w postaci niezbędnej w przypadku klasycznej sprzedaży infrastruktury. Nie musisz więc mieć magazynu, hurtowni ani hali produkcyjnej, żeby rozpocząć sprzedaż

Przy korzystaniu z platformy dropshipping omija Cię również konieczność czasochłonnego poszukiwania produktów, zamawiania ich, składowania czy regularnego sprawdzania ich stanu magazynowego. Nie musisz też zajmować się inwentaryzacją swojego asortymentu. 

Platforma EcomRevolution pozwoli Ci odjąć sporo nerwów i zmartwień, które mogłyby pojawić się przy okazji standardowej sprzedaży. Wyobraź sobie, że nabywasz dziesiątki, może nawet setki wybranych produktów, aby rozpocząć biznes e-commerce. Wydajesz niemałe pieniądze na swój pierwszy asortyment, musisz posiadać miejsce na jego przechowywanie, a następnie z narastającym zdenerwowaniem stworzyć idealny sklep internetowy, który pozwoli Ci jak najszybciej pozbyć się zakupionych produktów. Nie wszystko jednak idzie tak idealnie, a odnotowanych sprzedaży masz jak na razie dopiero kilka. Tymczasem zakupiony sprzęt zalega w Twoim garażu, jego popularność spada, a z Twojego horyzontu powoli znika możliwość przyzwoitego zarobku, a nawet wyjścia na zero. 

Takich sytuacji nie musisz przeżywać, wybierając dropshipping i korzystając z pomocy platformy EcomRevolution. Za produkt zapłacisz bowiem dopiero wtedy, kiedy dokonasz jego realnej sprzedaży. Nic więc nie pozostaje w zawieszeniu, a Ty nie musisz martwić się o swoje finanse! 

Ecom revolution – opinie

Mimo że na rynku można dziś znaleźć coraz więcej platform wspierających osoby zajmujące się dropshippingiem, jedną z najczęściej wybieranych jest EcomRevolution. Opinie na temat platformy mówią same za siebie. Setki zadowolonych użytkowników, którzy rozpoczęli z jej pomocą swoje własne biznesy, chętnie dzielą się swoim zdaniem na temat możliwości, jakie daje platforma dropshipping. Niezależnie od tego, czy są to osoby, które cały swój czas zawodowy poświęcają na dropshipping, czy też ci, którzy szukali dodatkowego zarobku. 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany