Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo na Google Partners Executive Council EMEA w Lizbonie!

Verseo na Google Partners Executive Council EMEA w Lizbonie!

Od dzisiaj szefowie Verseo – Mateusz Bieganowski oraz Krzysztof Masłowski – biorą udział w wydarzeniu, które firma Google zorganizowała dla swoich kluczowych partnerów z regionu EMEA – czyli krajów Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.

Przez 2 dni strategiczni partnerzy Google z branży SEM, Marketing Automation, Travel czy eCommerce dowiedzą się jako pierwsi o trendach i czynnikach wpływających na konsumentów w najbliższym czasie. Ściśle dobrane forum uczestników ma również szansę na wewnętrzną wymianę doświadczeń i nawiązanie ściślejszej współpracy, by dostarczać swoim klientom jeszcze efektywniejszych rozwiązań właściwych dla swoich branż.

Verseo uczestniczy w tym spotkaniu jako jedyna agencja z Polski!

Agenda spotkania i informacja o uczestnikach dostępne są na stronie wydarzenia. 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

8 przewag agencji nad freelancerem w online marketingu.
Jakub Nowak

Czy agencja jest lepsza od freelancera przy wsparciu online marketingu? Znaleźliśmy 8 dowodów na to, że… tak! Agencja czy freelancer? […]

Generator połączeń – jak to działa?
Michał Nowak

Generator połączeń – nowość w marketingu internetowym i customer relations! Generator połączeń CallPage to system umożliwiający kontakt z potencjalnym klientem […]

ile zarabia specjalista google ads
Ile zarabia specjalista Google Ads w Verseo?
Maciej Popiołek

Po opublikowaniu tekstu na temat płac w dziale SEO Verseo, dostaliśmy mnóstwo sygnałów świadczących o tym, że był to dobry […]

program partnerski verseo
Program partnerski Verseo
Izabela Pirańska

Jesteśmy na rynku już 7 lat i w tym czasie udało nam się zbudować grono naszych stałych klientów i współpracowników. […]

Verseo u Google w Dublinie!
Joanna Michalska

W dniach 3-5 lutego Google gościł w Dublinie swoich Autoryzowanych Partnerów MSP. Z myślą o nich zorganizowana została konferencja uzupełniona […]

Ecommerce Power szkolenie online: Krzysztof Masłowski wśród prelegentów
Redakcja

Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie dla właścicieli sklepów internetowych oraz początkujących e-przedsiębiorców. Nie może zabraknąć tu reprezentanta Verseo. 27 września […]