Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Jak robi łoś?

Jak robi łoś? - zdjęcie nr 1

jak robi łoś
Jak robi łoś? - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Jak robi łoś?

Zamknij

Jak robi łoś? To pytanie zostaje zadane wyszukiwarce Google około 20 razy w miesiącu. Szukając inspiracji dla naszej reklamy na Spotify i na Youtube uznaliśmy, że właśnie ono dobrze reprezentuje to, do czego wszystkim z nas służy Google. Uczy, bawi, reklamuje!

A przy okazji… nawoływanie łosia jest całkiem zabawne. 🙂

A jak robi łoś?

A tak. 🙂

Przy okazji sprawdziliśmy, odgłosy których zwierząt nas najbardziej frapują – a w zasadzie, są dla nas zagadką. Oto ranking według zapytań do wyszukiwarki Google:

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • Jak robi lis? 200 zapytań
  • Jak robi żyrafa? 150 zapytań
  • Jak robi indyk? 100 zapytań
  • Jak robi koza? 100 zapytań
  • Jak robi zebra? 100 zapytań
  • Jak robi sowa? 80 zapytań

Popularność zapytań o lisa, to prawdopodobnie efekt słynnej piosenki „What does the fox say?”, która już w samym tytule zadaje fundamentalne i nieuświadomione do tej pory pytanie. 🙂

Niniejszy wpis powstał z myślą o osobach, które spotkały się z naszą reklamą na YT i Spotify. Uznaliśmy, że skoro już dzielimy się wiedzą na temat odgłosów łosia, to potem ktoś może szukać potwierdzenia takiej informacji w wyszukiwarce. Więc tak – potwierdzamy – tak robi łoś. 🙂

A dlaczego warto pokazywać się w wyszukiwarce?

Pytanie o łosia jest trywialne i stosunkowo rzadkie, ale oprócz tego, że jesteśmy użytkownikami wyszukiwarki, to jesteśmy również klientami. Codziennie zadajemy miliony zapytań produktowych i o usługi. Rekomendacje, recenzje, opinie, opisy JAK coś uruchomić czy zrobić – to wszystko nas interesuje. Dlaczego jest to istotne z punktu widzenia przedsiębiorcy? Bo bezpośrednio lub przynajmniej pośrednio, przyciągasz do siebie klientów odpowiadając na pytania związane z Twoją branżą.

Tak jak np. blog Verseo odpowiada na pytanie „Co to jest Google Ads” czy „Ile trwa pozycjonowanie”. Możemy uznać, że ktoś poszukujący takich informacji znajduje się w naszej szerokiej grupie potencjalnych klientów. A skoro tak – nie możemy pozwolić sobie na to, by ktoś inny udzielił mu odpowiedzi na tego typu pytania. 🙂

Podobnie Ty, jeżeli jesteś przedsiębiorcą, musisz rozważyć strategię reklamowania się w wyszukiwarce Google i zastanowić się, czego szukają Twoi klienci. Oczywiście, chętnie Ci w tym pomożemy. 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany