Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak robi łoś?

jak robi łoś

Jak robi łoś? To pytanie zostaje zadane wyszukiwarce Google około 20 razy w miesiącu. Szukając inspiracji dla naszej reklamy na Spotify i na Youtube uznaliśmy, że właśnie ono dobrze reprezentuje to, do czego wszystkim z nas służy Google. Uczy, bawi, reklamuje!

A przy okazji… nawoływanie łosia jest całkiem zabawne. 🙂

A jak robi łoś?

A tak. 🙂

Przy okazji sprawdziliśmy, odgłosy których zwierząt nas najbardziej frapują – a w zasadzie, są dla nas zagadką. Oto ranking według zapytań do wyszukiwarki Google:

  • Jak robi lis? 200 zapytań
  • Jak robi żyrafa? 150 zapytań
  • Jak robi indyk? 100 zapytań
  • Jak robi koza? 100 zapytań
  • Jak robi zebra? 100 zapytań
  • Jak robi sowa? 80 zapytań

Popularność zapytań o lisa, to prawdopodobnie efekt słynnej piosenki „What does the fox say?”, która już w samym tytule zadaje fundamentalne i nieuświadomione do tej pory pytanie. 🙂

Niniejszy wpis powstał z myślą o osobach, które spotkały się z naszą reklamą na YT i Spotify. Uznaliśmy, że skoro już dzielimy się wiedzą na temat odgłosów łosia, to potem ktoś może szukać potwierdzenia takiej informacji w wyszukiwarce. Więc tak – potwierdzamy – tak robi łoś. 🙂

A dlaczego warto pokazywać się w wyszukiwarce?

Pytanie o łosia jest trywialne i stosunkowo rzadkie, ale oprócz tego, że jesteśmy użytkownikami wyszukiwarki, to jesteśmy również klientami. Codziennie zadajemy miliony zapytań produktowych i o usługi. Rekomendacje, recenzje, opinie, opisy JAK coś uruchomić czy zrobić – to wszystko nas interesuje. Dlaczego jest to istotne z punktu widzenia przedsiębiorcy? Bo bezpośrednio lub przynajmniej pośrednio, przyciągasz do siebie klientów odpowiadając na pytania związane z Twoją branżą.

Tak jak np. blog Verseo odpowiada na pytanie „Co to jest Google Ads” czy „Ile trwa pozycjonowanie”. Możemy uznać, że ktoś poszukujący takich informacji znajduje się w naszej szerokiej grupie potencjalnych klientów. A skoro tak – nie możemy pozwolić sobie na to, by ktoś inny udzielił mu odpowiedzi na tego typu pytania. 🙂

Podobnie Ty, jeżeli jesteś przedsiębiorcą, musisz rozważyć strategię reklamowania się w wyszukiwarce Google i zastanowić się, czego szukają Twoi klienci. Oczywiście, chętnie Ci w tym pomożemy. 🙂

Udostępnij:

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Szczęśliwego Nowego Roku!
Joanna Michalska

Szczęśliwego Nowego Roku i wielu sukcesów w 2017 roku w życiu zawodowym i prywatnym życzy zespół Verseo!

Byliśmy na CEE Agency Day 2016 w Atenach
Joanna Michalska

Czwarta już edycja organizowanej przez Google imprezy CEE Agency Day 2016 odbyła się tym razem w Atenach w dniach 29 […]

Verseo.pl pomaga w pozyskaniu funduszy unijnych
Joanna Michalska

Warto sięgnąć po fundusze unijne na lata 2014-2020. Verseo.pl pomaga w uzyskaniu dofinansowania z funduszy unijnych dla projektów przedsiębiorców – […]

WESOŁYCH ŚWIĄT OD CALUŚKIEJ EKIPY VERSEO!
Maciej Popiołek

Dzyn dzyn dzyn od Verseo Dla wszystkich naszych klientów, czytelników i entuzjastów innych naszych aktywności, z okazji świąt i nie […]

Agencja performance – 3 wyzwania w świecie opartym na danych
Krzysztof Masłowski

Agencja performance i nowe drogi rozwoju Zarządzając Verseo często spotykam się z ludźmi ze świata performance marketingu – marketerami, handlowcami, […]

Nowy certyfikat „Sprzedaż rozwiązań cyfrowych” – mamy go!
Joanna Michalska

Do możliwych do uzyskania certyfikatów Google AdWords i Google Analytics dołączył dziś certyfikat „Sprzedaż rozwiązań cyfrowych”. Nasz New Business Manager […]