Spis treści
Czytasz teraz:
Jak robi łoś?
Zamknij
Jak robi łoś? To pytanie zostaje zadane wyszukiwarce Google około 20 razy w miesiącu. Szukając inspiracji dla naszej reklamy na Spotify i na Youtube uznaliśmy, że właśnie ono dobrze reprezentuje to, do czego wszystkim z nas służy Google. Uczy, bawi, reklamuje!
A przy okazji… nawoływanie łosia jest całkiem zabawne. 🙂
A jak robi łoś?
A tak. 🙂
Przy okazji sprawdziliśmy, odgłosy których zwierząt nas najbardziej frapują – a w zasadzie, są dla nas zagadką. Oto ranking według zapytań do wyszukiwarki Google:
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
- Jak robi lis? 200 zapytań
- Jak robi żyrafa? 150 zapytań
- Jak robi indyk? 100 zapytań
- Jak robi koza? 100 zapytań
- Jak robi zebra? 100 zapytań
- Jak robi sowa? 80 zapytań
Popularność zapytań o lisa, to prawdopodobnie efekt słynnej piosenki „What does the fox say?”, która już w samym tytule zadaje fundamentalne i nieuświadomione do tej pory pytanie. 🙂
Niniejszy wpis powstał z myślą o osobach, które spotkały się z naszą reklamą na YT i Spotify. Uznaliśmy, że skoro już dzielimy się wiedzą na temat odgłosów łosia, to potem ktoś może szukać potwierdzenia takiej informacji w wyszukiwarce. Więc tak – potwierdzamy – tak robi łoś. 🙂
A dlaczego warto pokazywać się w wyszukiwarce?
Pytanie o łosia jest trywialne i stosunkowo rzadkie, ale oprócz tego, że jesteśmy użytkownikami wyszukiwarki, to jesteśmy również klientami. Codziennie zadajemy miliony zapytań produktowych i o usługi. Rekomendacje, recenzje, opinie, opisy JAK coś uruchomić czy zrobić – to wszystko nas interesuje. Dlaczego jest to istotne z punktu widzenia przedsiębiorcy? Bo bezpośrednio lub przynajmniej pośrednio, przyciągasz do siebie klientów odpowiadając na pytania związane z Twoją branżą.
Tak jak np. blog Verseo odpowiada na pytanie „Co to jest Google Ads” czy „Ile trwa pozycjonowanie”. Możemy uznać, że ktoś poszukujący takich informacji znajduje się w naszej szerokiej grupie potencjalnych klientów. A skoro tak – nie możemy pozwolić sobie na to, by ktoś inny udzielił mu odpowiedzi na tego typu pytania. 🙂
Podobnie Ty, jeżeli jesteś przedsiębiorcą, musisz rozważyć strategię reklamowania się w wyszukiwarce Google i zastanowić się, czego szukają Twoi klienci. Oczywiście, chętnie Ci w tym pomożemy. 🙂
Bądź pierwszym który napisze komentarz.