Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak robi łoś?

jak robi łoś

Jak robi łoś? To pytanie zostaje zadane wyszukiwarce Google około 20 razy w miesiącu. Szukając inspiracji dla naszej reklamy na Spotify i na Youtube uznaliśmy, że właśnie ono dobrze reprezentuje to, do czego wszystkim z nas służy Google. Uczy, bawi, reklamuje!

A przy okazji… nawoływanie łosia jest całkiem zabawne. 🙂

A jak robi łoś?

A tak. 🙂

Przy okazji sprawdziliśmy, odgłosy których zwierząt nas najbardziej frapują – a w zasadzie, są dla nas zagadką. Oto ranking według zapytań do wyszukiwarki Google:

  • Jak robi lis? 200 zapytań
  • Jak robi żyrafa? 150 zapytań
  • Jak robi indyk? 100 zapytań
  • Jak robi koza? 100 zapytań
  • Jak robi zebra? 100 zapytań
  • Jak robi sowa? 80 zapytań

Popularność zapytań o lisa, to prawdopodobnie efekt słynnej piosenki „What does the fox say?”, która już w samym tytule zadaje fundamentalne i nieuświadomione do tej pory pytanie. 🙂

Niniejszy wpis powstał z myślą o osobach, które spotkały się z naszą reklamą na YT i Spotify. Uznaliśmy, że skoro już dzielimy się wiedzą na temat odgłosów łosia, to potem ktoś może szukać potwierdzenia takiej informacji w wyszukiwarce. Więc tak – potwierdzamy – tak robi łoś. 🙂

A dlaczego warto pokazywać się w wyszukiwarce?

Pytanie o łosia jest trywialne i stosunkowo rzadkie, ale oprócz tego, że jesteśmy użytkownikami wyszukiwarki, to jesteśmy również klientami. Codziennie zadajemy miliony zapytań produktowych i o usługi. Rekomendacje, recenzje, opinie, opisy JAK coś uruchomić czy zrobić – to wszystko nas interesuje. Dlaczego jest to istotne z punktu widzenia przedsiębiorcy? Bo bezpośrednio lub przynajmniej pośrednio, przyciągasz do siebie klientów odpowiadając na pytania związane z Twoją branżą.

Tak jak np. blog Verseo odpowiada na pytanie „Co to jest Google Ads” czy „Ile trwa pozycjonowanie”. Możemy uznać, że ktoś poszukujący takich informacji znajduje się w naszej szerokiej grupie potencjalnych klientów. A skoro tak – nie możemy pozwolić sobie na to, by ktoś inny udzielił mu odpowiedzi na tego typu pytania. 🙂

Podobnie Ty, jeżeli jesteś przedsiębiorcą, musisz rozważyć strategię reklamowania się w wyszukiwarce Google i zastanowić się, czego szukają Twoi klienci. Oczywiście, chętnie Ci w tym pomożemy. 🙂

Audyt Google Ads

Udostępnij:

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka
Jakub Michalak

W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, […]

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017
Redakcja

Marketing w wyszukiwarkach internetowych – raport! Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu […]

Platformy e-commerce i technologie, które obsługujemy w kontekście SEO.
Joanna Michalska

Czy moja strona internetowa / sklep internetowy nadaje się do pozycjonowania? Czy mieliście już do czynienia ze stroną internetową taką […]

Wesołych Świąt!
Joanna Michalska

Wesołych Świąt! Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia składamy najlepsze życzenia zdrowia, pomyślności i sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym. […]

Verseo.pl strategicznym partnerem Wirecard na Europę Środkową i Wschodnią
Joanna Michalska

Wirecard uruchamia Checkout Portal oferujący rozwiązania w zakresie płatności przez Internet zintegrowanych z usługami Google. To w pełni zautomatyzowany system […]

Race to Barcelona: jesteśmy z powrotem!
Redakcja

Konkurs Race to Barcelona zakończony, a Barcelona odwiedzona! Zapraszamy na mini sprawozdanie z podróży. W dniach od 4 do 7 […]