Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Szkolenie Google dla Autoryzowanego Partnera MSP

    W dniach 10-12 lutego naszą siedzibę odwiedziła reprezentacja Google Wrocław. Cel? Szkolenie dla partnera MSP. Nasi specjaliści AdWords pogłębiali swoją wiedzę m.in. o promocji brandu czy reklamie mobilnej. Czekamy na więcej takich szkoleń!

    Było to pierwsze szkolenie z cyklu tych organizowanych przez Google dla Autoryzowanego Partnera MSP, jakim jest Verseo . Tematyka zróżnicowana – poruszane był tematy aplikacji mobilnych, promocji brandu na YouTube czy w sieci reklamowej – zawsze jednak w kontekście najnowszych rozwiązań, które wdraża Google. Poprowadziła je Aleksandra Wocial z Google Wrocław. Dużo nowości z zakresu Google AdWords, analiza case study, przesympatyczna atmosfera szkolenia (Ola, dziękujemy!) i… gadżety Google dla najbardziej aktywnych uczestników szkolenia. Nabytą wiedzę już specjaliści Adwords już wykorzystują w kampaniach.

    A zamiast typowego grupowego zdjęcia mamy animację, która była zrobiona „z automatu” przez aplikację Google Zdjęcia 🙂

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Raport wyszukiwanych haseł
    Witold Chęciński

    Wiedza na temat naszych klientów (także tych potencjalnych) i sposobu, w jaki docierają do nas, jest bardzo przydatna. Pomocny w […]

    Checklista optymalizacji Google AdWords
    Martyna Mikołajczak

    Optymalizacja Google AdWords – krok po kroku. Jak wykonać dobrą optymalizację kampanii Google AdWords? Z naszą checklistą nie zapomnisz o […]

    Słowa kluczowe Google – jak dobrać?
    Maksymilian Melion

    Słowa kluczowe Google AdWords – klucz udanej kampanii! Od doboru skutecznych dla naszej branży słów kluczowych w dużej mierze zależy […]

    Reklama kancelarii prawnej w Internecie.
    Jakub Nowak

    Reklama kancelarii prawnej w Google AdWords – co warto wiedzieć. Prawnicy należą do jednej z grup zawodowych objętych zakazem reklamy. […]

    Mechanizm działania remarketingu
    Joanna Michalska

    Remarketing to jedna z form reklamy Google AdWords; w tym przypadku reklamy wyświetlają się w sieci reklamowej partnerów Google i […]

    Nowości w Google AdWords Editor
    Redakcja

    Google AdWords Editor w najnowszej wersji 11.2 przyniósł kilka nowości. Dotyczą one przede wszystkim prowadzenia kampanii dla Google Zakupy, połączeń telefonicznych, […]