Spis treści
Czytasz teraz:
Banery remarketingowe – techniczne wymagania
Zamknij
Skuteczność kampanii remarketingowej zależy nie tylko od jej konfiguracji, ale też od banerów, które wykorzystamy w remarketingu. Liczy się tu nie tylko pomysł i praca grafika, ale także odpowiednie ich przygotowanie od strony technicznej.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Techniczne wymagania, które muszą spełniać banery remarketingowe, są jasno sprecyzowane i udostępnione przez Google. Osobne wymagania techniczne muszą spełniać statyczne reklamy graficzne oraz animowane reklamy graficzne. Warto je przypomnieć i oczywiście zastosować. Pokażemy także jak w praktyce wyglądają te rozmiary banerów.
Statyczne reklamy graficzne
Akceptowane typy pliku: .JPEG, .JPG, .PNG, .GIF. Dopuszczalny rozmiar pliku: 150 KB i mniej. Rozmiary obrazu – odpowiednie do wyświetlania na ekranach komputerów i smartfonów:
- pionowy prostokąt: 240 x 400
- długi baner na komórki: 320 x 50
- baner: 468 x 60
- długi baner: 728 x 90
- kwadrat: 250 x 250
- mały kwadrat: 200 x 200
- duży prostokąt: 336 x 280
- baner śródtekstowy: 300 x 250
- wieżowiec: 120 x 600
- szeroki wieżowiec: 160 x 600
- pół strony: 300 x 600
- duży długi baner: 970 x 90
- duży baner na komórki: 320 x 100
- billboard: 970 x 250
- portret: 300 x 1050
Animowane reklamy graficzne
Akceptowany typ pliku: .GIF. Dopuszczalny rozmiar pliku: 150 KB i mniej. Rozmiary obrazu:
- baner: 468 x 60
- długi baner: 728 x 90
- kwadrat: 250 x 250
- mały kwadrat: 200 x 200
- duży prostokąt: 336 x 280
- baner śródtekstowy: 300 x 250
- wieżowiec: 120 x 600
- szeroki wieżowiec: 160 x 600
- pół strony: 300 x 600
- duży długi baner: 970 x 90
- duży baner na komórki: 320 x 100
- billboard: 970 x 250
- portret: 300 x 1050
Wskazówki odnośnie animacji: czas wyświetlania nie dłuższy niż 30 sekund (dopuszczalne zapętlenie animacji, całość nie może przekraczać jednak 30 sekund), prędkość wyświetlania mniejsza niż 5 klatek na sekundę.
Formaty dla reklam statycznych w praktyce
Adam
24 lut 2016, 22:09
Mam bloga powiązanego z kontem Google Adsense. Po 6 latach doświadczenia mogę powiedzieć, że najlepiej sprawdzają się jednostki reklamowe w rozmiarach:
długi baner: 728 x 90
duży prostokąt: 336 x 280
baner śródtekstowy: 300 x 250
szeroki wieżowiec: 160 x 600
pół strony: 300 x 600
i oczywiście reklama responsywna, która dopasowuje się do wyświetlacza.
Po aktywacji reklamy responsywnej przychody z Adsense wzrosły o 30% 🙂
Pozdrawiam
Krzysztof Masłowski
25 lut 2016, 11:24
Witam,
Dzięki za wpis, generalnie trendy pokazują, że w kontekście adsense używa się coraz większych bannerów w kampaniach reklamowych jednak czasem mamy jednak inne cele niż wydawcy adsense, więc wszystko zależy od celu kampanii i nie zapominajmy jednak, że najważniejszy jest mimo wszystko sam przekaz reklamowy a nie jego rozmiar 🙂
PixelMarket.pl
22 maj 2018, 14:35
Przydatny wpis i fajne podejście. Remarketing zyskał chyba większą popularność niż same kampanie wizerunkowe dlatego warto zadbać aby śledzeni klienci otrzymali coś, co faktycznie ich zaciekawi i sprawi, że będą chcieli wrócić z powrotem na stronę.