Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Profile i wybór płatności na koncie Google AdWords

Opcje płatności i ich konfiguracja w Google Adwords.

Aby reklamować się w Google AdWords należy ustawić płatności tj. w jaki sposób będzie zasilane konto AdWords o budżet reklamowy. Nasi Klienci mogą wpłacać budżet na kampanię przez agencję Verseo lub bezpośrednio do Google.

Przy tworzeniu konta Google AdWords i ustawianiu płatności należy uzupełnić profil o następujące dane:

  • Kto płaci: imię, nazwisko i adres osoby lub firmy odpowiedzialnej za koszty konta.
  • Forma płatności: zapisana forma płatności wykorzystywana do opłacania kosztów reklamowych.
  • Informacje podatkowe: status podatkowy, kraj i identyfikator powiązany z Twoim kontem.
  • Kontakty: imiona, nazwiska i dane kontaktowe osób powiązanych z profilem.

Edycja profilu płatności na koncie Google Adwords.

Dane profilu można też edytować. Jak to zrobić? Instrukcja poniżej:

  1. Należy się zalogować się do konta AdWords.
  2. Kliknij ikonę klucza  i wybrać Rozliczenia i płatności.
  3. W menu po lewej stronie kliknij Ustawienia.
  4. Dalej kliknąć Profil płatności i zmień dowolne pole, przy którym znajduje się ikona ołówka. Kliknąć Zapisz.

Jeśli zaczynasz reklamować się w innym kraju i chcesz się rozliczać w innej walucie, tutaj można sprawdzić jakie są tam dostępne warunki i formy płatności: https://payments.google.com/paymentsinfofinder
Jeśli preferujesz wpłacane bezpośrednio środki do Google, mamy do wyboru 3 formy płatności:

  1. Karty kredytowe i debetowe
    • Płatność automatyczna – wystarczy dodać kartę do konta Google AdWords i środki będą pobierane automatycznie;
    • Płatności ręczne – ustawienie płatności samodzielnych nie jest dostępne dla nowych kont w wymienionych krajów: Kraje: Ameryka Północna: Kanada, Stany Zjednoczone, Europa: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Irlandia, Włochy, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania, Bliski Wschód, Izrael, Azja i Oceania, Australia, Malezja, Nowa Zelandia, Wietnam. Jeśli nie widzisz tej opcji przy rejestracji, wybierz płatności automatyczne, by zakończyć tworzenie konta.
  2. Transfer środków – przelew tradycyjny, każde konto AdWords na indywidualny numer konta na który należy przelewać budżet. Czas księgowania środków to dwa do pięciu dni roboczych, w zależności od lokalizacji.
  3. Zastępcze karty kredytowe, jeżeli na koncie Google AdWords mamy ustawione płatności automatyczne, a Twoja podstawowa forma płatności stanie się z jakiejś przyczyny niedostępna (np. karta straci ważność) zastępcza karta kredytowa zapobiegnie wstrzymaniu kampanii ze względu na brak środków na koncie.

Poniżej znajdziesz jeszcze instrukcję jak dodać kartę kredytową lub zmienić dane karty.

Dodawanie karty kredytowej do konta Google AdWords:

  1. Zaloguj się na konto Google AdWords na stronie http://adwords.google.pl.
  2. U góry po prawej stronie kliknij ikonę klucza i dalej wybierz Rozliczenia i płatności.
  3. Kliknij: Formy płatności i Dodaj nową formę płatności.
  4. Wybierz opcję Karta kredytowa i tutaj uzupełnij dane z karty.
  5. Aby ustawić tę opcję jako podstawową formę płatności, wybierz Podstawowa w menu w lewym dolnym rogu. Zapisz ustawienia i gotowe!

Zmiana karty kredytowej:

  1. Zaloguj się na konto AdWords na stronie http://adwords.google.pl.
  2. U góry po prawej stronie kliknij ikonę klucza i dalej wybierz Rozliczenia i płatności, kliknij Formy płatności.
  3. Wybierz formę płatności, którą chcesz edytować. Następnie kliknij Edytuj.
  4. Zmień informacje o karcie kredytowej i zapisz.

Płatność przez transfer środków:

  1. Zaloguj się na konto AdWords.
  2. Kliknij ikonę klucza i dalej wybierz Rozliczenia i płatności
  3. Naciśnij Dokonaj płatności. Jeśli brak opcji transferu środków, kliknij link Dodaj nową formę płatności, a następnie wybierz Transfer środków.
  4. Kliknij Kontynuuj, by dokonać płatności.
  5. Wpisz kwotę, która ma zostać przekazana na budżet reklamy na konto AdWords.
  6. Kliknij Potwierdź płatność, by wygenerować formularz informacji o transferze.
  7. Wydrukuj formularz lub zapisz podane informacje.
  8. Użyj informacji z formularza, aby zrobić przelew (ten proces różni się w zależności od banku).

Płatności ustawione, pora zacząć się reklamować. Do dzieła!

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wyniki wyszukiwania – rodzaje
Joanna Michalska

Wyniki wyszukiwania – płatne, bezpłatne, lokalne zakupy, hotele, loty… czyli co widać w wyszukiwarce Google.  Wyniki wyszukiwania widoczne w wyszukiwarce […]

Reklama w telewizji VS reklama na Youtube
Martyna Mikołajczak

Już na wstępie zaznaczam, że niniejszy wpis ma subiektywny charakter. Wynika z mojego doświadczenia, ważenia danych i tego, czym zarabiam […]

Nowy sposób wyświetlania Google AdWords
Artykuł gościnny

Zmian w Google AdWords ciąg dalszy. Linki sponsorowane upodabniają się coraz bardziej do organicznych wyników wyszukiwania, także kolorystycznie. Wyróżnia je […]

Pomoc Google Adwords – metody kontaktu
Agnieszka Talarska

Jak skontaktować się z Google? To proste! Zespół Verseo zawsze pomaga swoim klientom w rozwiązywaniu problemów. Pomoc Google w konkretnych […]

Verseo na Biznes Kongres 2017 L’Oreal Professionnel Paris
Krystian Kubiak

Jednym ze znaków rozpoznawczych Verseo są oferty promocji w Internecie dedykowane poszczególnym branżom np. fryzjerom. Oferty te tworzymy i rozwijamy […]

reklama displayowa
Reklama displayowa
Magdalena Walczak

Różnorodność formatów reklamowych oferowanych przez Google Ads jest imponująca. Każdy realizuje nieco inne cele, dlatego to ich umiejętne łączenie często […]