Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak założyć konto Google AdWords?

Jak założyć konto Google AdWords? Krok po kroku wyjaśniamy!

Pierwszym krokiem do wejścia w świat Google Adwords jest założenie konta Google AdWords. Jak założyć konto Google AdWords? Z naszym poradnikiem dla początkujących z pewnością nie sprawi to kłopotu.

Samodzielne założenie konta reklamowego Google AdWords w porównaniu do zarządzania kampanią jest bardzo łatwe i zajmuje nie więcej niż kilka minut. Cały proces podzielony jest na 5 prostych kroków.

Krok 1. Strona Google AdWords

Wchodzimy na stronę: http://www.google.pl/adwords/ i klikamy guzik „Zacznij od razu”.
Jak założyć konto Google AdWords?

Krok 2. Informacje o Twojej firmie

Przechodzimy do podstrony, gdzie konieczne jest podanie adresu e-mail powiązanego z kontem Google oraz adresu reklamowanej strony internetowej. Następnie możemy (ale nie musimy) wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji na temat zwiększania skuteczności prowadzonych działań reklamowych.
Jak założyć konto Google AdWords?

2. Dalej należy zalogować się na konto Google:
Google Adwords co to

Krok 3. Twoja pierwsza kampania

W tym kroku tworzymy pierwszą kampanię reklamową. W tym celu konieczne jest ustalenie budżetu, odbiorców docelowych, stawkę za kliknięcia oraz stworzenie treści reklamowych.
Jak założyć konto Google AdWords?
Po wybraniu wszystkich ustawień, zapisujemy je i przechodzimy dalej.

Krok 4. Płatności

Podajemy dane firmowe oraz metody i formę płatności.
Jak założyć konto Google AdWords?

Krok 5. Potwierdzenie

Tak wygląda okno umożliwiające potwierdzenie wybranego sposobu płatności.
Jak założyć konto Google AdWords?

Krok 6. Podsumowanie tematu jak założyć konto Google AdWords?

Ostatni krok to podsumowanie wcześniej zastosowanych ustawień oraz konieczność akceptacji regulaminu usługi.
Jak założyć konto Google AdWords?
Po akceptacji możemy już wyświetlać reklamę potencjalnym Klientom. Do czego zresztą bardzo zachęcamy! 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Jak sprawdzić dane Google AdWords w Google Analytics?
Patrycja Krawczyk

Dane Google AdWords w Google Analytics – sprawdź teraz! Decydując się się na korzystanie z Google AdWords zazwyczaj chcemy wiedzieć […]

Marketing dla trenera personalnego
Dominika Mączka

Marketing dla trenera personalnego w Internecie – dlaczego warto się promować? Trener personalny to jeden z najbardziej popularnych freelancerskich zawodów […]

7 zasad tworzenia oraz optymalizacji kampanii AdWords wg Verseo
Martyna Mikołajczak

Optymalizacja kampanii AdWords, to klucz do jej sukcesu. Przeprowadzana uważnie i regularnie optymalizacja kampanii AdWords pozwoli naszej kampanii na rozwój, […]

Profile i wybór płatności na koncie Google AdWords
Agnieszka Talarska

Opcje płatności i ich konfiguracja w Google Adwords. Aby reklamować się w Google AdWords należy ustawić płatności tj. w jaki […]

Specjalista Google AdWords – kto to i jak wybrać?
Martyna Mikołajczak

Certyfikowany Specjalista Google AdWords – jak wybrać tego jedynego? 🙂 W dobie tak ogromnej popularności Internetu – z którego korzysta […]

Historia etykiety reklamy Google AdWords
Wiktor Cegłowski

Archeologia w Google – jak zmienia się wyszukiwarka i jak my razem z nią! Wygląd reklam Google AdWords podlega stałej […]