Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak założyć konto Google AdWords?

Jak założyć konto Google AdWords? Krok po kroku wyjaśniamy!

Pierwszym krokiem do wejścia w świat Google Adwords jest założenie konta Google AdWords. Jak założyć konto Google AdWords? Z naszym poradnikiem dla początkujących z pewnością nie sprawi to kłopotu.

Samodzielne założenie konta reklamowego Google AdWords w porównaniu do zarządzania kampanią jest bardzo łatwe i zajmuje nie więcej niż kilka minut. Cały proces podzielony jest na 5 prostych kroków.

Krok 1. Strona Google AdWords

Wchodzimy na stronę: http://www.google.pl/adwords/ i klikamy guzik „Zacznij od razu”.
Jak założyć konto Google AdWords?

Krok 2. Informacje o Twojej firmie

Przechodzimy do podstrony, gdzie konieczne jest podanie adresu e-mail powiązanego z kontem Google oraz adresu reklamowanej strony internetowej. Następnie możemy (ale nie musimy) wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji na temat zwiększania skuteczności prowadzonych działań reklamowych.
Jak założyć konto Google AdWords?

2. Dalej należy zalogować się na konto Google:
Google Adwords co to

Krok 3. Twoja pierwsza kampania

W tym kroku tworzymy pierwszą kampanię reklamową. W tym celu konieczne jest ustalenie budżetu, odbiorców docelowych, stawkę za kliknięcia oraz stworzenie treści reklamowych.
Jak założyć konto Google AdWords?
Po wybraniu wszystkich ustawień, zapisujemy je i przechodzimy dalej.

Krok 4. Płatności

Podajemy dane firmowe oraz metody i formę płatności.
Jak założyć konto Google AdWords?

Krok 5. Potwierdzenie

Tak wygląda okno umożliwiające potwierdzenie wybranego sposobu płatności.
Jak założyć konto Google AdWords?

Krok 6. Podsumowanie tematu jak założyć konto Google AdWords?

Ostatni krok to podsumowanie wcześniej zastosowanych ustawień oraz konieczność akceptacji regulaminu usługi.
Jak założyć konto Google AdWords?
Po akceptacji możemy już wyświetlać reklamę potencjalnym Klientom. Do czego zresztą bardzo zachęcamy! 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Reklamy elastyczne w Google Adwords
Joanna Hałaszkiewicz

Ostatnio na naszych kontach AdWords (przy utworzeniu kampanii na Sieć Reklamową) pojawiła się nowa możliwość tworzenia REKLAM tzw. „reklamy elastyczne” […]

Wynik optymalizacji na koncie Google Ads – jak zwiększyć skuteczność?
Olga Badeusz

Wynik optymalizacji Google Ads Na koncie Google Ads w zakładce Rekomendacje pojawił się wskaźnik “Wynik optymalizacji”. W tym momencie jest […]

Reklama produktowa bez prowizji Google – 20% taniej z Verseo CSS
Maciej Popiołek

Masz sklep internetowy? Dobrze się składa! Verseo przygotowało dla Ciebie możliwość wyświetlania reklam produktowych bez prowizji Google. Oznacza to 20% […]

Kampania AdWords – 80 Najważniejszych Ustawień – czy Twoja agencja to robi?
Martyna Mikołajczak

Kampania AdWords – 80 kluczowych ustawień Poniżej przedstawiamy listę 80-ciu najważniejszych ustawień kampanii Google AdWords. Lista została podzielona na kilka […]

Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku?
Maciej Popiołek

Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku? SEM (Search Engine Marketing), to dziedzina marketingu zajmująca się promowaniem usług […]

Marketing dla trenera personalnego
Dominika Słomka

Marketing dla trenera personalnego w Internecie – dlaczego warto się promować? Trener personalny to jeden z najbardziej popularnych freelancerskich zawodów […]