Podręczniki Google Ads – skąd czerpać wiedzę o środowisku Google?
Google Ads, to potężne narzędzie reklamowe, wykorzystywane przez coraz więcej firm. Niektórzy decydują się na prowadzenie kampanii we własnym zakresie, inni natomiast zlecają to zadanie specjalistom. Każdy, kto mniej lub bardziej zawodowo podejmuje się budowania i optymalizacji kampanii, chce wykonać swoje zadanie jak najlepiej. Aby tego dokonać, wymagana jest wiedza z zakresu obsługi panelu konta Google Ads, określania celu kampanii, dobierania odpowiednich jej typów i ustawień oraz reagowania na pojawiające się efekty lub ich brak. Internet pełen jest wskazówek na ten temat – w swoich czeluściach kryje niezliczone ilości artykułów, forów, a nawet filmów wideo. Alternatywą dla źródeł internetowych są książki – bardzo często wydane w postaci podręczników i instrukcji, napisane przez znakomitych specjalistów z branży.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
dostępu do swoich danych,
sprostowania swoich danych,
żądania usunięcia danych,
ograniczenia przetwarzania,
wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
przenoszenia danych osobowych,
cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Dzisiaj pragniemy zaprezentować listę 17 publikacji, które znalazły szczególne miejsce na półkach biblioteczki Verseo. Są to książki, które pomogły nam wdrożyć się w świat reklam online, a potem wspiąć na wyższy stopień zaawansowania. To pozycje, po które do dziś często sięgamy, które polecamy nowym kolegom zasilającym szeregi agencji oraz innym osobom stawiającym swoje pierwsze kroki w Google Ads.
Zachęcamy do sięgnięcia po poniższe tytuły – naprawdę warto!
*Ważne: kolejność tytułów na liście nie przedstawia rankingu książek w naszej ocenie. Wpływ na nią miało tylko i wyłącznie miejsce zajęte na półce 😉
Podręczniki Google Ads polecane przez Verseo
Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising (Second Edition) – Richard Stokes
Jest to podręcznik napisany przez Richarda Stokesa, eksperta w dziedzinie reklam Google Ads, który zbudował AdGooroo – platformę służącą do badań oraz analiz rynku reklam w wyszukiwarce.
Książka Strokes’a, mimo że wydana już kilka lat temu, cały czas jest bardzo dobrym źródłem fundamentalnych wiadomości na temat reklam Google Ads. Polecana jest zarówno nowicjuszom, jak i zaawansowanym specjalistom – wszystkim, którzy pragną posiąść lub odświeżyć wiedzę na temat tworzenia skutecznych reklam, doboru odpowiednich słów kluczowych oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarce. Podręcznik w zrozumiały sposób przedstawia jak pracować z kampanią, aby poprawić jej jakość, zwiększyć liczbę kliknięć, wyświetleń oraz konwersji, co w efekcie ma przełożyć się na oczekiwane przez wszystkich zwiększenie sprzedaży. Pokazuje także, w jaki sposób pozyskiwać oraz analizować dane dotyczące konkurencji. Chcesz osiągnąć level pro w prowadzeniu swojej kampanii? Chcesz dowiedzieć się, jak wygrać z konkurencją? Koniecznie zajrzyj do tego podręcznika!
Optimizing AdWords: A Guide to Using, Mastering, and Maximizing Google AdWords – Paige Miller
Page Miller – autorka podręcznika – twierdzi, że wielu właścicieli małych firm inwestuje swój budżet w kampanie Google Ads, które zamiast zarobkiem, kończą się jedynie dużymi wydatkami. W efekcie wielu z nich bardzo szybko się poddaje i zaprzestaje reklamowania w sieci. Podręcznik optymalizacji Google Ads powstał właśnie po to, aby pokazać, jak skonfigurować reklamy i strony www w taki sposób, aby zaczęły przynosić rezultaty. Autorka – po trzech latach badań, eksperymentów oraz szukania najlepszych rozwiązań – podaje w nim cenne wskazówki, o których wg niej samo Google raczej nie wspomina. Page Miller swoją książkę kieruje do wszystkich zainteresowanych tematyką Google Ads – od studentów uczących się podstaw tej formy reklam, po specjalistów pragnących poszerzyć swoją wiedzę. W publikacji w jasny i czytelny sposób uczy jak stworzyć dobre kampanie oraz ulepszyć reklamy, które są niedopracowane.
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie – Anastasia Holdren
Książka ta jest wsparciem dla wszystkich, którzy rozpoczynają swoją przygodę z kampaniami reklamowymi w sieci. Jej autorką jest Anastasia Holdren, posiadaczka specjalistycznego certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader, która w ramach współpracy z Google zapoczątkowała cykl szkoleń dotyczących tworzenia kampanii w wyszukiwarce.
W swojej książce, Holdren przeprowadza czytelników przez cały proces począwszy od konfiguracji konta reklamowego, aż po odpowiednią optymalizację kampanii. Pokazuje jak dobrać najlepsze słowa kluczowe, jak tworzyć treści reklam oraz na jakie inne ustawienia należy zwracać uwagę, chcąc skutecznie promować swoje produkty lub usługi. Ponadto przedstawia wiele zagadnień związanych z pomiarami skuteczności reklam oraz kontrolą kosztów kampanii. Książka napisana jest bardzo prostym językiem, a duża liczba ilustracji pomaga nowicjuszom w późniejszej obsłudze kont reklamowych.
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady – Kristina Cutura
Książka ta jest zbiorem ponad stu porad optymalizacyjnych, które przydadzą się każdemu rozpoczynającemu swoją podróż przez świat Google Ads. Kristina Cutura – certyfikowana ekspertka ds. reklam Google, posiadająca wieloletnie doświadczenie w branży – uczy czytelników przede wszystkim tego jak obsługiwać konto reklamowe oraz zdradza najlepsze sposoby planowania kampanii w sieci. Autorka w bardzo przystępny sposób wyjaśnia jak dobierać słowa kluczowe, jak szacować budżety kampanii oraz stawki za kliknięcie w reklamy, a także jak korzystać z różnych typów reklam. Przekazuje wiele cennych wskazówek, opisuje najczęściej popełniane przez reklamodawców błędy i przedstawia jak optymalnie wykorzystać środki zainwestowane w reklamę.
Książka “Reklamuj się z Google” jest bogatym źródłem wiedzy, które umożliwi czytelnikom przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej.
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą – Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Kolejną prezentowaną pozycję można śmiało nazwać niezbędnikiem każdego specjalisty w zakresie Google Ads. Książka autorstwa dwóch trenerów Google powinna zagościć na półkach wszystkich tych, którzy planują zdać egzaminy przygotowane przez giganta z Mountain View. Pozwala ona bowiem usystematyzować wiedzę nabytą w początkowych etapach pracy z kampaniami, poszerzyć zakres tej wiedzy, zdobyć wiele praktycznych informacji, dowiedzieć się więcej o skutecznych strategiach reklamowania produktów i usług w sieci. Poza kampaniami Google Ads, książka omawia też temat konta Google Analytics, co przyda się każdemu specjaliście do lepszego zrozumienia ruchu na stronie.
Pozycja ta jest naprawdę wartościowym źródłem informacji na poziomie nieco wyższym niż podstawowy. Jak sama nazwa mówi, jej celem jest przygotowanie czytelników do zdania certyfikatu, a nie nauczenia podstaw. Polecamy ją zatem wszystkim tym, którzy pierwsze kroki w świecie reklam Google mają już za sobą, a teraz interesuje ich wyższy stopień wtajemniczenia.
AdWords 360. Katalog skutecznych kampanii – Paulina Wiktorska
Kolejna pozycja na naszej liście, to książka będąca jedynym w swoim rodzaju katalogiem kampanii Google Ads, zbiorem inspiracji oraz strategii sprawdzonych przez sławne, światowe marki. Skierowana jest ona zarówno do początkujących, jak i nieco bardziej zaawansowanych specjalistów SEM, gdyż łączy w sobie potężną porcję zarówno teorii, jak i praktyki. Autorka opisuje najpopularniejsze typy kampanii oraz innowacje, których ciekaw jest na pewno każdy potencjalny czytelnik.
Jednocześnie prezentuje 30 wartościowych case studies, dzięki którym można dowiedzieć się jak rozwijać swoje kampanie, jakie rozwiązania testować, a nawet jak korzystać z wiedzy o konkurencji. Książka pozwala czytelnikom uruchomić wyobraźnię podejść do tematu tworzenia kampanii w sposób nieszablonowy i kreatywny.
Reklama Google AdWords w praktyce – Dawid Wydra
Niniejsza książka, to chyba najpopularniejsza pozycja wśród adeptów sztuki Google Ads. Napisana prostym do zrozumienia językiem, będąca formą poradnika i prowadząca krok po kroku przez cały proces tworzenia reklam, jest idealnym kompanem podczas budowania pierwszych kampanii. Pokazuje jak dobrać słowa kluczowe, jak napisać chwytliwe teksty, a nawet jak połączyć konta Google Ads i Analytics. Zawiera nie tylko suchy tekst, ale i wiele grafik, które pomogą poruszać się po koncie reklamowym. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia i skróty, opisuje najczęściej wykorzystywane narzędzia oraz pozwala odkryć wszystkie możliwości reklam w wyszukiwarce. Z niecierpliwością czekamy na odświeżoną wersję, zawierającą zrzuty z nowego panelu Google Ads!
Biblia e-biznesu – Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko i inni
Biblia e-biznesu jest książką ponad dwudziestu autorów, w której skompletowano wiedzę na temat e-commerce. Każdy z autorów książki jest specjalistą w określonej dziedzinie związanej ze światem online i przedstawia mnóstwo praktycznych informacji dotyczących swojej “działki”. Pozycję tę można z powodzeniem nazwać kompendium wiedzy o prowadzeniu e-biznesu. Opisuje ona w sposób całkiem szczegółowy tematykę m.in. social marketingu, prowadzenia skutecznej sprzedaży na platformie Allegro, marketingu wirusowego, pozycjonowania oraz usability.
W związku z tym, że świat e-biznesu i e-marketingu ewoluuje w szaleńczym tempie i pierwsza edycja książki w niektórych przypadkach delikatnie się już zdezaktualizowała, trzy lata po jej premierze światło dzienne ujrzała “Biblia e-biznesu 2. Nowy testament”. Większa, nowsza, aktualniejsza, będąca dzieckiem około 60 autorów. Śmiało można powiedzieć, że to już encyklopedia.
Advanced Google AdWords (Third Edition) – Brad Geddes
Jest to trzecia edycja poradnika skierowanego do wszystkich tych, którzy posiadają wiedzę o kampaniach Google Ads przynajmniej na poziomie podstawowym i chcieliby zdobyć nowe umiejętności w ramach pracy z reklamą w wyszukiwarce. Książka opisuje techniki optymalizacji kampanii wykorzystywane przez firmy z listy Fortune 500, tj. listy skupiającej największe amerykańskie przedsiębiorstwa wg wysokości ich przychodów brutto. Prezentuje ona m.in. nieco bardziej zaawansowane strategie ustalania stawek, uczy jak korzystać z Edytora AdWords budując kampanie z bardzo dużą liczbą słów kluczowych oraz reklam, a także omawia sieć reklamową oraz remarketing. Pokazuje jak interpretować raporty z kampanii, przedstawia ciekawe case studies, co umożliwia czytelnikom późniejsze wypróbowanie w swoich kampaniach technik przetestowanych u innych. Ta około 200-stronicowa pozycja jest bardzo dobrym przewodnikiem dla wszystkich tych, dla których podstawy Google Ads, to za mało.
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – Damian Sałkowski
Książka autorstwa Damiana Sałkowskiego – twórcy SENUTO, czyli narzędzia służącego do automatyzacji, audytowania oraz wspomagania optymalizacji SEO – to poradnik mówiący o podstawowych zasadach prowadzenia kampanii reklamowych w internecie. Jest to kolejna pozycja polecana wszystkim tym, którzy pragną poznać podstawy działania reklam Google AdWords, dowiedzieć się jak zacząć korzystać w reklam w sieci, jak dobrać możliwie najlepszą strategię oraz na jakie kluczowe punkty należy zwrócić uwagę w momencie budowania kampanii. Książka “Twoja firma w Google” pokazuje, że z kampanią – przy odrobinie chęci – może poradzić sobie niemal każdy i że nie jest do tego wymagana zaawansowana wiedza techniczna, ale za to ważne są podstawy znajomości systemu reklamowego.
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw. Poradnik bardzo praktyczny – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Niniejszy poradnik, jak sama nazwa wskazuje, skierowany jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Autorzy książki pokazują w niej, w jaki sposób niewielkie firmy mogą pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. Książka napisana jest w sposób bardzo przystępny i prosty, gdyż jej autorzy uważają, iż właściciele małych firm nie mają czasu, aby czytać wielkie encyklopedie. I to właśnie dla nich postanowili zebrać najważniejsze wiadomości w pigułkę, opisać prostym i zrozumiałym językiem tak, aby każdy mógł na tym skorzystać. Jak mówią autorzy, książkę “można w przysłowiowy weekend albo w drodze do pracy przeczytać (…) i poznać żelazne podstawy”. Może i nie zawiera ona zaawansowanych technik optymalizacyjnych, ale za to w bardzo przystępny sposób prezentuje podstawowe zasady związane z tworzeniem i prowadzeniem kampanii w wyszukiwarce Google.
Testy A/B od kliknięcia do klienta – Dan Siroker, Pete Koomen
Wg autorów książki, tylko około 2% internautów klikających w reklamy kończy wizytę na stronie konwersją. W odpowiedzi na te statystyki, Dan Siroker oraz Pete Koomen proponują skorzystanie z testów A/B. Niniejszą książkę napisali właśnie po to, aby pomóc wszystkim, którzy borykają się z brakiem konwersji. W zrozumiały sposób przedstawiają w niej jak przeprowadzać testy polegające na prezentowaniu internautom dwóch różnych wersji strony oraz mierzeniu, jakie reakcje one wywołują. Pokazują w jaki sposób wdrażać zmiany, jakich błędów unikać oraz jak w oparciu o wyniki dokonywać zmian. Autorzy, zdając sobie sprawę z tego, że kampanie reklamowe są zazwyczaj dużą inwestycją dla firmy, proponują naprawdę skuteczne rozwiązania, aby ta inwestycja zwróciła się z nawiązką.
Narzędzia Google dla e-commerce – Krzysztof Marzec
Kolejna na naszej liście książka autorstwa Krzysztofa Marca – jednego z trenerów Google Ads – to pozycja omawiająca przede wszystkim wielkie trio, z którym zaznajomić powinien się każdy e-przedsiębiorca. Mowa tutaj oczywiście o Google Ads, Google Analytics oraz Google Search Console, narzędziach które umożliwią rozreklamowanie oferowanych produktów, monitorowanie i analizowanie zachowania internautów odwiedzających sklepy online oraz podniesienie pozycji stron w największej wyszukiwarce.
Książka napisana została w formie praktycznego poradnika, a dzięki przystępnemu językowi, jest dobrym źródłem wiedzy dla amatorów w świecie marketingu online. Polecamy ją zwłaszcza tym, którzy mają lub planują mieć do czynienia z promocją sklepu online i chcieliby poznać techniki budowania oraz prowadzenia skutecznych kampanii dla e-commerce.
The Smart Marketer’s Guide to Google AdWords – Noa Eshed & Uri Bishansky
Przewodnik po Google Ads skierowany do każdego sprytnego marketera, to anglojęzyczna pozycja, której nie mogliśmy pominąć. Że też jeszcze nikt nie przetłumaczył jej na język polski…
Podręcznik skierowany jest do początkujących użytkowników kont Google Ads – omawia fundamenty kampanii w sposób szczegółowy. Krok po kroku prowadzi czytelnika przez wszystkie ustawienia i proces budowania kampanii w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej. Tłumaczy jak pracować z kampanią i na czym polega jej optymalizacja. W ostatniej części prezentuje zbiór dobrych praktyk, które warto wypróbować. Autor pokazuje, że prowadzenie kampanii w sieci może przynieść naprawdę dobre efekty oraz że reklamodawca, który rezygnuje z reklam celem zaoszczędzenia pieniędzy jest jak człowiek, który zatrzymuje zegar celem zaoszczędzenia czasu.
Co ważne, jeden z rozdziałów został poświęcony zrozumieniu klientów – pokazuje jak segmentować odbiorców, jak rozpoznać ich potrzeby oraz jak zdobyć informacje o nich – bo przecież techniczne aspekty prowadzenia kampanii to jednak nie wszystko.
Google AdWords Gotchas: Five ways AdWords wastes your money, and how to avoid them. – Jason McDonalds
“Widzicie, AdWords jest jak alkohol, a Google jest barmanem” – takim porównaniem książka Jasona McDonaldsa wita czytelników. I nie jest to jedyny nietypowy tekst zawarty w tej anglojęzycznej pozycji. Autor postanowił w niezwykle ciekawy, nieoficjalny, inny niż inni, nietuzinkowy sposób przekazać swoją wiedzę o reklamach online. Zamiast kolejnego poradnika o tym jak zbudować kampanię, McDonalds postanowił wyróżnić pięć podstawowych elementów, przez które reklamodawcy wyrzucają swoje pieniądze w błoto, m.in. nieodpowiednie dopasowania słów kluczowych, kiepskiej jakości treści reklamowe, brak innych działań wspomagających kampanię. Autor uczy zatem jak unikać najpopularniejszych błędów i nie marnować środków zainwestowanych w reklamę. Przypomina też, że Google zarabia dzięki kliknięciu, ale reklamodawca dopiero dzięki sprzedaży.
Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechiczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach – Heather Lutze
Książka ta zajmuje szczególne miejsce w naszej agencyjnej biblioteczce. Kupiona przez szefa, za pierwsze zarobione w branży pieniądze, przeszła przez ręce chyba wszystkich, którzy zasiedli przy biurkach Verseo. I nie ma się co dziwić, gdyż jest to pozycja naprawdę godna polecenia. W sposób nietechniczny opisuje jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe w sieci. Prezentuje dobre strategie optymalizacyjne oraz sposoby na lepsze zrozumienie potencjalnych klientów. Jest dobrym przewodnikiem po świecie SEM. Po dwóch latach od publikacji doczekała się drugiego wydania.
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
I ostatnia, ale wcale nie gorsza niż wszystkie pozostałe, “Mała firma w sieci”, czyli instrukcja dla początkujących przedsiębiorców. Niewielka książka, traktująca o narzędziach przydatnych niewielkim biznesom, ale przekazująca wiele praktycznych wskazówek, które z kolei dają wielkie możliwości. Prezentuje ona darmowe narzędzia marki Google, które warto wykorzystać prowadząc biznes i reklamując go w sieci. Opisuje jak powinna wyglądać dobrej jakości strona www oraz jak korzystać z firmowego kanału YouTube, wizytówek w mapach Google, aplikacji mobilnych, a także innych rozwiązań stworzonych przez giganta z Mountain View (np. Google Ads). Napisana przystępnym językiem, wzbogacona dużą liczbą grafik. Bardzo pomocna, jeżeli chodzi o poprawę widoczności firmy w sieci i zdobywanie nowych rzeszy klientów. Pokazuje też, jak narzędzia Google mogą ułatwić codzienną pracę mikroprzedsiębiorstwa.
Podręczniki Google Ads – podsumowanie
Mamy nadzieję, że powyższe tytuły okażą się pomocne. Dobieraliśmy je uważnie, starając się dostosować je zarówno do czytelników na poziomie podstawowym, jak i tych, którzy pierwsze kampanie mają już za sobą, ale pragną więcej. Niektórzy powiedzą, że to stosunkowo stare wydawnictwa, a od czasu ich publikacji w świecie Google Ads zmieniło się wiele – od wyglądu panelu, po samą nazwę narzędzia. To prawda! Ale należy pamiętać, że techniki, zasady i dobre praktyki przedstawione przez autorów książek nadal doskonale się sprawdzają. Zostały przetestowane przez wielu użytkowników i po dziś dzień wykorzystywane są zarówno przez duże agencje, jak i pojedynczych reklamodawców.
Zachęcamy zatem do lektury wybranej pozycji, a może i kilku z nich.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
dostępu do swoich danych,
sprostowania swoich danych,
żądania usunięcia danych,
ograniczenia przetwarzania,
wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
przenoszenia danych osobowych,
cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Dołącz do naszego Newslettera
Lubisz wiedzieć? Zostaw swój mail — będziemy przesyłać Ci nowiny ze świata digital marketingu. Samo mięsko, bez spamu.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.