Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Jak zwiększyć ruch w e-commerce? 7 sposobów!

Verseo x BaseLinker

Pandemia zmieniła nasze nawyki zakupowe. Jak podaje Rzeczpospolita, ruch w centrach handlowych, w porównaniu z czasem przed epidemią, jest niższy o ⅓. Zyskuje e-commerce, który rozwija się w ekspresowym tempie. Za pięć lat wartość tego rynku w Polsce ma sięgać 187 mld złotych.

To znak, że należy inwestować w sklepy w wirtualnej przestrzeni. Jak robić to z głową, by pieniądze się zgadzały, skoro konkurencja jest tak duża, a będzie jeszcze większa? Odpowiedzi poniżej.

Najlepsze źródła pozyskiwania ruchu dla e-sklepu

Reklama płatna

Realizowana w Social Mediach, sieci wyszukań i remarketingu. Pozwala być wszędzie tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci, budować punkty styku i przyciągać odbiorców na witrynę. 

Up selling i cross selling

Będący idealnym sposobem na zwiększenie koszyka zakupowego klienta, który już wie, że chce kupić Twój produkt. Dzięki tym technikom może wybrać ich więcej lub zdecydować się na rozwiązanie z wyższej półki cenowej.

New call-to-action
New call-to-action

Mailing

To swego rodzaju tuba informacyjna. Wykorzystaj ją, obwieszczając nowości produktowe, promocje lub sposoby wykorzystania oferowanych przez Ciebie towarów i usług. Rób to z wyczuciem i ze smakiem, pamiętając, że apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Polecenia i ambasadorzy marki

Nic nie działa lepiej niż marketing szeptany, polecenia znajomych lub ludzi powszechnie “znanych i lubianych”. 

Social Media

Jeśli nie ma Cię w mediach społecznościowych – nie istniejesz. To świetne narzędzie do komunikacji z klientami, profesjonalnego i szybkiego odpowiadania na ich zapytania, prezentowania oferty, informowania o nowościach lub wykorzystywania płatnych kampanii.

SEO

Jeśli nie ma Cię w TOP10 listy wyszukiwań Google, zapomnij o spektakularnych konwersjach. Nikt nie będzie przeszukiwać sieci w poszukiwaniu Twojej firmy. No, może poza mamą 🙂

New call-to-action
New call-to-action

Inwestuj w pozycjonowanie oraz wszystkie działania (on- i off-site), które się z nim wiążą. 

Jeśli chcesz zwiększyć ruch w e-sklepie, pamiętaj o…

Poza opisanymi powyżej sprawdzonymi sposobami na zwiększenie konwersji nie możesz zapominać o innych istotnych czynnikach, jak choćby:

  • Zaufanie, 
  • Prosta ścieżka zakupowa, 
  • Szybko działająca strona,
  • Witryna zoptymalizowana pod kątem wersji mobilnej.

Jak wdrożyć recepty na prężnie działający e-sklep przeczytasz w poradniku „E-commerce od podstaw„, który wydała firma BaseLinker, zapraszając nas do udziału w projekcie. 

Przewertujcie jego wirtualne strony 🙂

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany