Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Jak zwiększyć ruch w e-commerce? 7 sposobów!

Jak zwiększyć ruch w e-commerce? 7 sposobów! - zdjęcie nr 1

Verseo x BaseLinker

Pandemia zmieniła nasze nawyki zakupowe. Jak podaje Rzeczpospolita, ruch w centrach handlowych, w porównaniu z czasem przed epidemią, jest niższy o ⅓. Zyskuje e-commerce, który rozwija się w ekspresowym tempie. Za pięć lat wartość tego rynku w Polsce ma sięgać 187 mld złotych.

To znak, że należy inwestować w sklepy w wirtualnej przestrzeni. Jak robić to z głową, by pieniądze się zgadzały, skoro konkurencja jest tak duża, a będzie jeszcze większa? Odpowiedzi poniżej.

Najlepsze źródła pozyskiwania ruchu dla e-sklepu

Reklama płatna

Realizowana w Social Mediach, sieci wyszukań i remarketingu. Pozwala być wszędzie tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci, budować punkty styku i przyciągać odbiorców na witrynę. 

Up selling i cross selling

Będący idealnym sposobem na zwiększenie koszyka zakupowego klienta, który już wie, że chce kupić Twój produkt. Dzięki tym technikom może wybrać ich więcej lub zdecydować się na rozwiązanie z wyższej półki cenowej.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Mailing

To swego rodzaju tuba informacyjna. Wykorzystaj ją, obwieszczając nowości produktowe, promocje lub sposoby wykorzystania oferowanych przez Ciebie towarów i usług. Rób to z wyczuciem i ze smakiem, pamiętając, że apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Polecenia i ambasadorzy marki

Nic nie działa lepiej niż marketing szeptany, polecenia znajomych lub ludzi powszechnie “znanych i lubianych”. 

Social Media

Jeśli nie ma Cię w mediach społecznościowych – nie istniejesz. To świetne narzędzie do komunikacji z klientami, profesjonalnego i szybkiego odpowiadania na ich zapytania, prezentowania oferty, informowania o nowościach lub wykorzystywania płatnych kampanii.

SEO

Jeśli nie ma Cię w TOP10 listy wyszukiwań Google, zapomnij o spektakularnych konwersjach. Nikt nie będzie przeszukiwać sieci w poszukiwaniu Twojej firmy. No, może poza mamą 🙂

Inwestuj w pozycjonowanie oraz wszystkie działania (on- i off-site), które się z nim wiążą. 

Jeśli chcesz zwiększyć ruch w e-sklepie, pamiętaj o…

Poza opisanymi powyżej sprawdzonymi sposobami na zwiększenie konwersji nie możesz zapominać o innych istotnych czynnikach, jak choćby:

  • Zaufanie, 
  • Prosta ścieżka zakupowa, 
  • Szybko działająca strona,
  • Witryna zoptymalizowana pod kątem wersji mobilnej.
Jak zwiększyć ruch w e-commerce? 7 sposobów! - zdjęcie nr 4

Jak wdrożyć recepty na prężnie działający e-sklep przeczytasz w poradniku „E-commerce od podstaw„, który wydała firma BaseLinker, zapraszając nas do udziału w projekcie. 

Przewertujcie jego wirtualne strony 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany