Spis treści
Czytasz teraz:
Jak zwiększyć ruch w e-commerce? 7 sposobów!
Zamknij
Pandemia zmieniła nasze nawyki zakupowe. Jak podaje Rzeczpospolita, ruch w centrach handlowych, w porównaniu z czasem przed epidemią, jest niższy o ⅓. Zyskuje e-commerce, który rozwija się w ekspresowym tempie. Za pięć lat wartość tego rynku w Polsce ma sięgać 187 mld złotych.
To znak, że należy inwestować w sklepy w wirtualnej przestrzeni. Jak robić to z głową, by pieniądze się zgadzały, skoro konkurencja jest tak duża, a będzie jeszcze większa? Odpowiedzi poniżej.
Najlepsze źródła pozyskiwania ruchu dla e-sklepu
Reklama płatna
Realizowana w Social Mediach, sieci wyszukań i remarketingu. Pozwala być wszędzie tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci, budować punkty styku i przyciągać odbiorców na witrynę.
Up selling i cross selling
Będący idealnym sposobem na zwiększenie koszyka zakupowego klienta, który już wie, że chce kupić Twój produkt. Dzięki tym technikom może wybrać ich więcej lub zdecydować się na rozwiązanie z wyższej półki cenowej.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Mailing
To swego rodzaju tuba informacyjna. Wykorzystaj ją, obwieszczając nowości produktowe, promocje lub sposoby wykorzystania oferowanych przez Ciebie towarów i usług. Rób to z wyczuciem i ze smakiem, pamiętając, że apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Polecenia i ambasadorzy marki
Nic nie działa lepiej niż marketing szeptany, polecenia znajomych lub ludzi powszechnie “znanych i lubianych”.
Social Media
Jeśli nie ma Cię w mediach społecznościowych – nie istniejesz. To świetne narzędzie do komunikacji z klientami, profesjonalnego i szybkiego odpowiadania na ich zapytania, prezentowania oferty, informowania o nowościach lub wykorzystywania płatnych kampanii.
SEO
Jeśli nie ma Cię w TOP10 listy wyszukiwań Google, zapomnij o spektakularnych konwersjach. Nikt nie będzie przeszukiwać sieci w poszukiwaniu Twojej firmy. No, może poza mamą 🙂
Inwestuj w pozycjonowanie oraz wszystkie działania (on- i off-site), które się z nim wiążą.
Jeśli chcesz zwiększyć ruch w e-sklepie, pamiętaj o…
Poza opisanymi powyżej sprawdzonymi sposobami na zwiększenie konwersji nie możesz zapominać o innych istotnych czynnikach, jak choćby:
- Zaufanie,
- Prosta ścieżka zakupowa,
- Szybko działająca strona,
- Witryna zoptymalizowana pod kątem wersji mobilnej.


Jak wdrożyć recepty na prężnie działający e-sklep przeczytasz w poradniku „E-commerce od podstaw„, który wydała firma BaseLinker, zapraszając nas do udziału w projekcie.
Przewertujcie jego wirtualne strony 🙂
Bądź pierwszym który napisze komentarz.