Top 22 narzędzia Google

Dodany 4 lipca 2022

22 narzędzia Google

TOP 22 narzędzia marketingu to poradnik, który powinna znać każda firma!

Prowadzenie firmy wymaga korzystania z wielu narzędzi. Niezależnie od branży, wielkości oraz rodzaju biznesu konieczne jest używanie programów lub aplikacji umożliwiających wykonywanie zadań, przekazywanie informacji, promowanie swoich produktów lub usług.

Google postanowiło wyjść naprzeciw wszystkim tym, którzy aktywnie działają w świecie biznesu i przygotowało zestaw (w większości darmowych) narzędzi, które ułatwiają pracę.

Proponowane w Poradniku rozwiązania wykorzystywać można do wspierania oraz upraszczania działań w organizacji, promocji firmy oraz prowadzenia grafiku i korespondencji.

Jeżeli zajmujesz się marketingiem, to ten zestaw narzędzi na pewno Ci się przyda!

W tym poradniku omawiamy narzędzia, które każdy szanowany się w branży marketer znać powinien!

22 narzędzia marketingowe Google to lista najczęściej wykorzystywanych narzędzi. Polecamy korzystanie z nich, gdyż z własnego doświadczenia wiemy, jak dobrze wspierają one pracę!

Co znajdziesz w Poradniku?

Prawie 64 stron wartościowej treści, która jest obowiązkową lekturą dla wszystkich prowadzących własną firmę lub zajmujących się marketingiem.

Topowe narzędzia są w większości dostępne za darmo, a przynajmniej każde z nich ma darmową wersję podstawową, dzięki której na wstępie możesz określić czy dane narzędzie będzie Tobie potrzebne, czy jednak z niego zrezygnujesz.

  • Pagespeed Insights,
  • Test My Site,
  • Market Finder,
  • Google Blogger,
  • Google Public Data,
  • Google Ads,
  • Google Keyword Planner,
  • Google Search Console,
  • Google Moja Firma,
  • Google Optimize,
  • i 12 innych, równie pomocnych narzędzi! Sprawdź sam!

Google oferuje wiele usprawnień, narzędzi i porad. Jako właściciel firmy lub specjalista ds. marketingu zapewne wiesz, jak trudno czasami nadążyć i być zawsze na bieżąco z nowościami. Właśnie dlatego postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najważniejsze narzędzia wraz z ich opisami oraz wyjaśnieniami funkcji, które mogą się Tobie przydać. Warto się z nimi zapoznać, by wiedzieć, jakie korzyści może wnieść do Twojej firmy ich użycie.

Przyznajemy, że bez niektórych z tych narzędzi nasz biznes oraz biznesy naszych klientów, nie byłyby tak efektywne jak teraz!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 8 ocen )

Zobacz komentarze (5)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

Martyna Mikołajczak

Product Designer

Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Komentarze (5)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany