Top 22 narzędzia Google

Dodany 4 lipca 2022

22 narzędzia Google

TOP 22 narzędzia marketingu to poradnik, który powinna znać każda firma!

Prowadzenie firmy wymaga korzystania z wielu narzędzi. Niezależnie od branży, wielkości oraz rodzaju biznesu konieczne jest używanie programów lub aplikacji umożliwiających wykonywanie zadań, przekazywanie informacji, promowanie swoich produktów lub usług.

Google postanowiło wyjść naprzeciw wszystkim tym, którzy aktywnie działają w świecie biznesu i przygotowało zestaw (w większości darmowych) narzędzi, które ułatwiają pracę.

Proponowane w Poradniku rozwiązania wykorzystywać można do wspierania oraz upraszczania działań w organizacji, promocji firmy oraz prowadzenia grafiku i korespondencji.

Jeżeli zajmujesz się marketingiem, to ten zestaw narzędzi na pewno Ci się przyda!

W tym poradniku omawiamy narzędzia, które każdy szanowany się w branży marketer znać powinien!

22 narzędzia marketingowe Google to lista najczęściej wykorzystywanych narzędzi. Polecamy korzystanie z nich, gdyż z własnego doświadczenia wiemy, jak dobrze wspierają one pracę!

Co znajdziesz w Poradniku?

Prawie 64 stron wartościowej treści, która jest obowiązkową lekturą dla wszystkich prowadzących własną firmę lub zajmujących się marketingiem.

Topowe narzędzia są w większości dostępne za darmo, a przynajmniej każde z nich ma darmową wersję podstawową, dzięki której na wstępie możesz określić czy dane narzędzie będzie Tobie potrzebne, czy jednak z niego zrezygnujesz.

  • Pagespeed Insights,
  • Test My Site,
  • Market Finder,
  • Google Blogger,
  • Google Public Data,
  • Google Ads,
  • Google Keyword Planner,
  • Google Search Console,
  • Google Moja Firma,
  • Google Optimize,
  • i 12 innych, równie pomocnych narzędzi! Sprawdź sam!

Google oferuje wiele usprawnień, narzędzi i porad. Jako właściciel firmy lub specjalista ds. marketingu zapewne wiesz, jak trudno czasami nadążyć i być zawsze na bieżąco z nowościami. Właśnie dlatego postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu najważniejsze narzędzia wraz z ich opisami oraz wyjaśnieniami funkcji, które mogą się Tobie przydać. Warto się z nimi zapoznać, by wiedzieć, jakie korzyści może wnieść do Twojej firmy ich użycie.

Przyznajemy, że bez niektórych z tych narzędzi nasz biznes oraz biznesy naszych klientów, nie byłyby tak efektywne jak teraz!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 9 ocen )

Zobacz komentarze (5)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

mm mm

Martyna Mikołajczak

Project Manager

Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Komentarze (5)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany