Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Case study – branża wnętrzarska (SEO)

Case study – branża wnętrzarska (SEO) - zdjęcie nr 1

case study branża wnętrzarska
Case study – branża wnętrzarska (SEO) - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Case study – branża wnętrzarska (SEO)

Zamknij

Z klientem współpracujemy od grudnia 2020 w ramach pakietu Advanced (3500 zł netto miesięcznie). Sklep działa w branży Dom i ogród, a strona oparta jest na CMS-ie WordPress z wtyczką WooCommerce.

Statystyki przed rozpoczęciem pozycjonowania

Przed rozpoczęciem pozycjonowania statystyki serwisu prezentowały się następująco:

  • TOP3 – 12 fraz
  • TOP10 – 62 frazy
  • TOP50 – 786 fraz

Sklep był więc względnie rozpoznawalny, a oferta stosunkowo łatwa do znalezienia w wyszukiwarce. Apetyt był jednak znacznie większy, a doświadczenie i możliwości specjalistów Verseo w pełni wystarczające, by wyniki te poprawić.

Efekty działań SEO

Zasugerowaliśmy stworzenie 10 nowych podstron, które wypełniliśmy napisaną przez nas treścią oraz stworzyliśmy strategię linkowania, którą z powodzeniem wdrożyliśmy. Po blisko 10 miesiącach intensywnych prac możemy pochwalić się następującymi wynikami:

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • TOP3 – 31 fraz, wzrost o 158%
  • TOP10 – 195 fraz, wzrost o 214%
  • TOP50 – 1901 fraz, wzrost o 142%
wzrosty liczby fraz top3
wzrosty top3
wzrosty liczby fraz top10
wzrosty top10
wzrosty liczby fraz top10
wzrosty top50

Minął niecały rok, a pozycje sklepu w SERPach wzrosły w każdej kategorii o mocno ponad 100%. Oby tak dalej!

Polecamy również case studies pozycjonowania innych platform:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany