Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Case study – branża wnętrzarska (SEO)

Case study – branża wnętrzarska (SEO) - zdjęcie nr 1

case study branża wnętrzarska
Case study – branża wnętrzarska (SEO) - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Case study – branża wnętrzarska (SEO)

Zamknij

Z klientem współpracujemy od grudnia 2020 w ramach pakietu Advanced (3500 zł netto miesięcznie). Sklep działa w branży Dom i ogród, a strona oparta jest na CMS-ie WordPress z wtyczką WooCommerce.

Statystyki przed rozpoczęciem pozycjonowania

Przed rozpoczęciem pozycjonowania statystyki serwisu prezentowały się następująco:

  • TOP3 – 12 fraz
  • TOP10 – 62 frazy
  • TOP50 – 786 fraz

Sklep był więc względnie rozpoznawalny, a oferta stosunkowo łatwa do znalezienia w wyszukiwarce. Apetyt był jednak znacznie większy, a doświadczenie i możliwości specjalistów Verseo w pełni wystarczające, by wyniki te poprawić.

Efekty działań SEO

Zasugerowaliśmy stworzenie 10 nowych podstron, które wypełniliśmy napisaną przez nas treścią oraz stworzyliśmy strategię linkowania, którą z powodzeniem wdrożyliśmy. Po blisko 10 miesiącach intensywnych prac możemy pochwalić się następującymi wynikami:

  • TOP3 – 31 fraz, wzrost o 158%
  • TOP10 – 195 fraz, wzrost o 214%
  • TOP50 – 1901 fraz, wzrost o 142%
wzrosty liczby fraz top3
wzrosty top3
wzrosty liczby fraz top10
wzrosty top10
wzrosty liczby fraz top10
wzrosty top50

Minął niecały rok, a pozycje sklepu w SERPach wzrosły w każdej kategorii o mocno ponad 100%. Oby tak dalej!

Polecamy również case studies pozycjonowania innych platform:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany