Spis treści
Czytasz teraz:
Case study – branża wnętrzarska (SEO)
Zamknij
Z klientem współpracujemy od grudnia 2020 w ramach pakietu Advanced (3500 zł netto miesięcznie). Sklep działa w branży Dom i ogród, a strona oparta jest na CMS-ie WordPress z wtyczką WooCommerce.
Statystyki przed rozpoczęciem pozycjonowania
Przed rozpoczęciem pozycjonowania statystyki serwisu prezentowały się następująco:
- TOP3 – 12 fraz
- TOP10 – 62 frazy
- TOP50 – 786 fraz
Sklep był więc względnie rozpoznawalny, a oferta stosunkowo łatwa do znalezienia w wyszukiwarce. Apetyt był jednak znacznie większy, a doświadczenie i możliwości specjalistów Verseo w pełni wystarczające, by wyniki te poprawić.
Efekty działań SEO
Zasugerowaliśmy stworzenie 10 nowych podstron, które wypełniliśmy napisaną przez nas treścią oraz stworzyliśmy strategię linkowania, którą z powodzeniem wdrożyliśmy. Po blisko 10 miesiącach intensywnych prac możemy pochwalić się następującymi wynikami:
- TOP3 – 31 fraz, wzrost o 158%
- TOP10 – 195 fraz, wzrost o 214%
- TOP50 – 1901 fraz, wzrost o 142%



Minął niecały rok, a pozycje sklepu w SERPach wzrosły w każdej kategorii o mocno ponad 100%. Oby tak dalej!
Polecamy również case studies pozycjonowania innych platform:
Bądź pierwszym który napisze komentarz.