I tu Cię mamy!

Oto pakiet webinarów, które pomogą Ci rozwinąć skrzydła w tym marketingowym świecie.
P.S to też okazja by poznać naszych ekspertów trochę lepiej – chociażby z tej wirtualnej perspektywy. 🙂

Nadchodzące

System CRM dla firmy za 40$? To możliwe z HubSpotem!

poziom: podstawowy

15 lutego 2023

Już w 2019 roku 91% firm zatrudniających więcej niż 11 pracowników korzystało z oprogramowania CRM. Cyfryzacja biznesu dalej rośnie, więc Twoja konkurencja albo już korzysta z systemu CRM, albo będzie to robić w najbliższym czasie. Na rynku jest wiele systemów CRM, które albo nie są wielozadaniowe, albo kosztują krocie. Spotykamy się z poglądem, że HubSpot, należący do systemów z szeroką funkcjonalnością, to narzędzie wyłącznie dla dużych firm, bo wiąże się z ogromnymi kosztami. Chcemy to odczarować.

Zapisz się

Zrealizowane

Audyt SEO. Czy warto za niego płacić?

poziom: podstawowy

Jak sama nazwa wskazuje, płatne audyty nie są wykonywane za darmo. Ich cena zależy od zakresu wykonywanych prac oraz stopnia rozbudowania Twojej witryny. Audyt strony usługowej i strony e-commerce zdecydowanie się różnią. Jednak czy tak naprawdę płatne audyty SEO warte są swojej ceny i warto w nie zainwestować, jeżeli te same firmy, oferują bezpłatne audyty SEO? Czy płatne audyty dadzą nam wyczerpującą odpowiedź na temat oceny naszej strony? Wyniki będą szczegółowe i przede wszystkim zrozumiałe? Tego i wiele więcej dowiesz się na webinarze, który poprowadzi Joanna Michalska, Ekspert SEO w Verseo.

Obejrzyj webinar

Bezpłatny Audyt SEO – sprawdzamy, ile jest wart

poziom: podstawowy

Po co płacić, jak można za darmo? Jak sama nazwa wskazuje bezpłatne audyty są wykonywane za darmo. Można je wykonać w kilka minut a nawet sekund. Jednak ile są tak naprawdę warte, jeżeli audyty wykonywane przez specjalistów SEO mogą kosztować nawet kilka tysięcy? Sprawdzimy, czy bezpłatne audyty dadzą nam prawdziwą odpowiedź na temat oceny naszej strony?

Obejrzyj webinar

Poznaj technologię Smartowski. Sprawne raportowanie z wielu źródeł

poziom: podstawowy

Jak często zdarza się, że uruchamiasz kolejne działania marketingowe bez dogłębnej analizy danych marketingowych z poprzednich kampanii? Czy wiesz, jakie koszty i przychody generują poszczególne kampanie, w jakie produkty i usługi należy inwestować lub które kanały najmniej konwertują? Dane są bardzo ważne, ale z niepełnych lub niepoprawnie zebranych danych wyciąga się niewłaściwe wnioski. Dzięki narzędziu Smartowski z łatwością zobaczysz mocne i słabe strony swoich kampanii we wszystkich najpopularniejszych kanałach – od Google Ads, przez Facebooka i Programmatica, do LinkedIna i ponad 600 innych platformach.

Obejrzyj webinar

Nowe wymogi w zakresie cookie bannera. Pilnie dostosuj stronę i nie trać danych.

poziom: podstawowy

Jeżeli prowadzisz sprzedaż internetową produktów lub usług albo posiadasz stronę internetową o charakterze brandowym, to Ty również gromadzisz i przechowujesz pliki cookie na temat użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową. Czemu zmieniły się wymagania, co dokładnie się zmieniło i jak te zmiany poprawnie wdrożyć na swojej stronie internetowej? O tym wszystkim dowiesz się na webinarze.

Obejrzyj webinar

SEO + UX = SXO? Obalamy mity i serwujemy fakty, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż!

poziom: podstawowy

Mimo, że SXO znane jest już od prawie dekady, to jeszcze dzisiaj budzi wiele emocji. Termin ten w ostatnich latach obrósł w wiele mitów i niedomówień, a nawet nadinterpretacji, z którymi postanowiliśmy się rozprawić. Sprawdź, co naprawdę pomoże Ci zwiększyć sprzedaż na stronie www.

Obejrzyj webinar

Najważniejsze zmiany w Google Analytics 4

poziom: podstawowy

Już wkrótce Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics. Co to oznacza dla osób, które korzystały z dotychczasowej wersji? Z jakimi zmianami to się wiąże? Jak się dobrze przygotować do tych zmian i zadbać o dane? Na wszystkie te pytania odpowiedzi udzieli ekspertka od Analityki Internetowej - Klaudia Zielke.

Obejrzyj webinar

Jak przygotować e-commerce na Black Friday i święta

poziom: podstawowy

Najgorętszy okres dla e-sklepów zbliża się wielkimi krokami.Joanna i Klaudia z Verseo wraz z Anitą z digitalk wspólnie odpowiadają na pytania Mileny z Semstorm odnośnie tego, jak przygotować e-commerce na BF i Xmas.

Obejrzyj webinar

12 sposobów na skuteczną reklamę wideo na YouTube

poziom: podstawowy

Eksperci Google i Verseo połączyli swoją wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie i tak powstało wydarzenie, na którym trzeba być. Dowiedz się, dlaczego warto inwestować w YouTube i przede wszystkim, co zrobić, by kanał reklamowy YT był skuteczny.

Obejrzyj webinar

Jak dobrać słowa kluczowe, by zwiększyć ruch na stronie?

poziom: podstawowy

Jeżeli chcesz pozyskiwać klientów z organicznych wyników wyszukiwania, musisz wiedzieć, jakie znaczenie mają słowa kluczowe, które umieszczasz na swojej stronie internetowej. Właściwy dobór tych słów wyraźnie zwiększa liczbę osób odwiedzających witrynę. Jak dobierać słowa kluczowe? Dowiesz się od Joanny.

Obejrzyj webinar

Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować?

poziom: średnio zaawansowany

Chcesz zarabiać więcej i zwiększać konwersje z reklamy na FB? Jak wynika z naszych doświadczeń, nadal wiele firm – zarówno małych, jak i tych całkiem sporych, popełnia podstawowy błąd, jakim jest brak zainstalowanego Piksela FB. Na szczęście łatwo jest temu zaradzić 😃

Obejrzyj webinar

SEO – co zrobić samodzielnie, a za co zapłacić?

poziom: podstawowy

Chcesz zatrudnić agencję SEO do pozycjonowania swojej strony? A może są zadania, które możesz wykonać samodzielnie i tylko niektóre chciałbyś oddać w ręce specjalistów? W ramach projektu Senuto.Match, Basia i Asia z Verseo porozmawiają wraz z Marcinem z Senuto, z jakimi działaniami w SEO doskonale można sobie poradzić samemu, a co wymaga doświadczenia i specjalistycznej wiedzy.

Obejrzyj webinar

Jak sprzedawać więcej za pomocą Allegro Ads?

poziom: podstawowy

Jak potężnym marketplacem jest Allegro nie trzeba nikogo przekonywać. Niezależnie czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z Allegro czy już działasz na platformie od jakiegoś czasu, musisz wiedzieć jak skutecznie przebić się i wyróżnić na tle konkurencji.

Obejrzyj webinar