Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować?

Dodany 15 kwietnia 2021

Poziom : średnio zaawansowany

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(2)

Facebooka nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak jak wynika z naszych doświadczeń, nadal wiele firm – zarówno małych, jak i tych całkiem sporych, popełnia podstawowy błąd, jakim jest brak zainstalowanego Piksela FB. Na szczęście łatwo jest temu zaradzić, tym bardziej, że Piksel Facebooka  jest darmowy.

Z pomocą Piksela sprawisz, że Twoje reklamy na Facebooku będą skuteczniejsze. Umożliwi Ci kierowanie przekazów do właściwych odbiorców oraz ponowne dotarcie do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową, a dzięki zgromadzonym danym, będziesz mógł udoskonalić ścieżkę zakupową na swojej witrynie. Chcesz się dowiedzieć, jak to zrobić? Zobacz nasz webinar.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • dlaczego i kiedy warto reklamować się na Facebooku,
  • co to jest Piksel Facebooka,
  • jakie możliwości daje Piksel FB,
  • co mierzy Piksel FB,
  • na czym polega podział na zdarzenia,
  • kto i do czego powinien używać Piksela FB,
  • jakie są metody implementacji Piksela na stronie,
  • jak krok po kroku wygenerować Piksel Facebooka,
  • w jaki sposób sprawdzić poprawność implementacji Piksela,
  • jakie działania należy podjąć w związku ze zmianami iOS 14.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar przygotowaliśmy z myślą o firmach reklamujących się lub planujących kampanie reklamowe na platformie Facebook. Zarówno dla małych, jak i dużych firm, dla firm usługowych, sklepów offline oraz e-commerce. Dla właścicieli, managerów, kierowników, marketerów i wszystkich tych, którzy chcą reklamować się skuteczniej. Jeżeli nadal nie wykorzystujesz Piksela, to codziennie tracisz wiele możliwości zdobywania nowych klientów oraz nie wiesz, czy Twój budżet reklamowy wydawany jest efektywnie.

Chcesz zarabiać więcej i zwiększać konwersje z reklamy? Koniecznie zobacz webinar.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(2)

Ładuję...
 

Autorzy

in

Jakub Michalak

Social Media Ads Manager

Przygodę z Facebook Ads rozpoczął od promocji lokalnej pizzerii, w Verseo rozwinął skrzydła i dziś zarządza budżetem przekraczającym 2 000 000 zł rocznie, współpracując z mniejszymi jak i większymi graczami na międzynarodowym rynku. Piksel Facebooka, kampanie dynamiczne, konfiguracja katalogów, konwersje na stronie, generowanie wartościowego ruchu i ROAS to aspekty, o które dba na co dzień.

in

Klaudia Zielke

Head of Web Analytics

Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.

Udostępnij:

Komentarze

  1. nataliawojcikowa

    35:45 – skąd została wzięta nazwa zdarzenia niestandardowego w tym miejscu (rozpoczynająca się od gtm[…])? Bo tego nie za bardzo rozumiem. Czy to nazwa dowolna, którą nadajemy czy id z jakiegoś kodu?
    ps. bardzo ciekawy webinar, w końcu ktoś podjął ten temat, od dluzszego czasu szukałam czegoś dla średniozaawansowanych w tym temacie i nie umiałam znaleźć.

    • Maciej Popiołek

      Spytałem Klaudii i oto odpowiedź: „Nazwa zdarzenia niestandardowego jest unikatowa dla konkretnego sklepu. Nie jest ona dowolna, w miejscu definiowania reguły opartej na zdarzeniu niestandardowym musimy podać dokładną nazwę zdarzenia, które pojawia się w trybie podglądu podczas wykonywania danej akcji (w tym przypadku dodania do koszyka). Gdzie możemy zobaczyć, jak takie zdarzenie nazywa się w naszym sklepie? Przechodzimy w tryb podglądu, dodajemy produkt do koszyka i obserwujemy jakie zdarzenia (eventy) zostały zarejestrowane na pasku po lewej stronie w oknie GTM. Tam odczytujemy nazwę naszego zdarzenia niestandardowego (na filmie 36:56).”

      Mam nadzieję, że to rozjaśniło temat 🙂