Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować?

Dodany 15 kwietnia 2021

Poziom : średnio zaawansowany

Facebooka nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak jak wynika z naszych doświadczeń, nadal wiele firm – zarówno małych, jak i tych całkiem sporych, popełnia podstawowy błąd, jakim jest brak zainstalowanego Piksela FB. Na szczęście łatwo jest temu zaradzić, tym bardziej, że Piksel Facebooka  jest darmowy.

Z pomocą Piksela sprawisz, że Twoje reklamy na Facebooku będą skuteczniejsze. Umożliwi Ci kierowanie przekazów do właściwych odbiorców oraz ponowne dotarcie do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową, a dzięki zgromadzonym danym, będziesz mógł udoskonalić ścieżkę zakupową na swojej witrynie. Chcesz się dowiedzieć, jak to zrobić? Zobacz nasz webinar.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • dlaczego i kiedy warto reklamować się na Facebooku,
  • co to jest Piksel Facebooka,
  • jakie możliwości daje Piksel FB,
  • co mierzy Piksel FB,
  • na czym polega podział na zdarzenia,
  • kto i do czego powinien używać Piksela FB,
  • jakie są metody implementacji Piksela na stronie,
  • jak krok po kroku wygenerować Piksel Facebooka,
  • w jaki sposób sprawdzić poprawność implementacji Piksela,
  • jakie działania należy podjąć w związku ze zmianami iOS 14.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar przygotowaliśmy z myślą o firmach reklamujących się lub planujących kampanie reklamowe na platformie Facebook. Zarówno dla małych, jak i dużych firm, dla firm usługowych, sklepów offline oraz e-commerce. Dla właścicieli, managerów, kierowników, marketerów i wszystkich tych, którzy chcą reklamować się skuteczniej. Jeżeli nadal nie wykorzystujesz Piksela, to codziennie tracisz wiele możliwości zdobywania nowych klientów oraz nie wiesz, czy Twój budżet reklamowy wydawany jest efektywnie.

Chcesz zarabiać więcej i zwiększać konwersje z reklamy? Koniecznie zobacz webinar.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze(2)

Autor

Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować? - zdjęcie nr 1 Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować? - zdjęcie nr 2

Klaudia Zielke

Senior Web Analytics Expert

Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Komentarze (2)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować? - zdjęcie nr 3

    nataliawojcikowa

    02 maj 2021, 14:11

    35:45 – skąd została wzięta nazwa zdarzenia niestandardowego w tym miejscu (rozpoczynająca się od gtm[…])? Bo tego nie za bardzo rozumiem. Czy to nazwa dowolna, którą nadajemy czy id z jakiegoś kodu?
    ps. bardzo ciekawy webinar, w końcu ktoś podjął ten temat, od dluzszego czasu szukałam czegoś dla średniozaawansowanych w tym temacie i nie umiałam znaleźć.

    • Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować? - zdjęcie nr 4

      Maciej Popiołek

      04 maj 2021, 10:29

      Spytałem Klaudii i oto odpowiedź: „Nazwa zdarzenia niestandardowego jest unikatowa dla konkretnego sklepu. Nie jest ona dowolna, w miejscu definiowania reguły opartej na zdarzeniu niestandardowym musimy podać dokładną nazwę zdarzenia, które pojawia się w trybie podglądu podczas wykonywania danej akcji (w tym przypadku dodania do koszyka). Gdzie możemy zobaczyć, jak takie zdarzenie nazywa się w naszym sklepie? Przechodzimy w tryb podglądu, dodajemy produkt do koszyka i obserwujemy jakie zdarzenia (eventy) zostały zarejestrowane na pasku po lewej stronie w oknie GTM. Tam odczytujemy nazwę naszego zdarzenia niestandardowego (na filmie 36:56).”

      Mam nadzieję, że to rozjaśniło temat 🙂