Piksel Facebooka – co daje i jak go zaimplementować?
Dodany 15 kwietnia 2021
Poziom : średnio zaawansowany
Facebooka nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak jak wynika z naszych doświadczeń, nadal wiele firm – zarówno małych, jak i tych całkiem sporych, popełnia podstawowy błąd, jakim jest brak zainstalowanego Piksela FB. Na szczęście łatwo jest temu zaradzić, tym bardziej, że Piksel Facebooka jest darmowy.
Z pomocą Piksela sprawisz, że Twoje reklamy na Facebooku będą skuteczniejsze. Umożliwi Ci kierowanie przekazów do właściwych odbiorców oraz ponowne dotarcie do osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową, a dzięki zgromadzonym danym, będziesz mógł udoskonalić ścieżkę zakupową na swojej witrynie. Chcesz się dowiedzieć, jak to zrobić? Zobacz nasz webinar.
Czego dowiesz się na szkoleniu:
- dlaczego i kiedy warto reklamować się na Facebooku,
- co to jest Piksel Facebooka,
- jakie możliwości daje Piksel FB,
- co mierzy Piksel FB,
- na czym polega podział na zdarzenia,
- kto i do czego powinien używać Piksela FB,
- jakie są metody implementacji Piksela na stronie,
- jak krok po kroku wygenerować Piksel Facebooka,
- w jaki sposób sprawdzić poprawność implementacji Piksela,
- jakie działania należy podjąć w związku ze zmianami iOS 14.
Dla kogo jest ten webinar?
Webinar przygotowaliśmy z myślą o firmach reklamujących się lub planujących kampanie reklamowe na platformie Facebook. Zarówno dla małych, jak i dużych firm, dla firm usługowych, sklepów offline oraz e-commerce. Dla właścicieli, managerów, kierowników, marketerów i wszystkich tych, którzy chcą reklamować się skuteczniej. Jeżeli nadal nie wykorzystujesz Piksela, to codziennie tracisz wiele możliwości zdobywania nowych klientów oraz nie wiesz, czy Twój budżet reklamowy wydawany jest efektywnie.
Chcesz zarabiać więcej i zwiększać konwersje z reklamy? Koniecznie zobacz webinar.
Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena uczestników:
Autor


Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.
nataliawojcikowa
02 maj 2021, 14:11
35:45 – skąd została wzięta nazwa zdarzenia niestandardowego w tym miejscu (rozpoczynająca się od gtm[…])? Bo tego nie za bardzo rozumiem. Czy to nazwa dowolna, którą nadajemy czy id z jakiegoś kodu?
ps. bardzo ciekawy webinar, w końcu ktoś podjął ten temat, od dluzszego czasu szukałam czegoś dla średniozaawansowanych w tym temacie i nie umiałam znaleźć.
Maciej Popiołek
04 maj 2021, 10:29
Spytałem Klaudii i oto odpowiedź: „Nazwa zdarzenia niestandardowego jest unikatowa dla konkretnego sklepu. Nie jest ona dowolna, w miejscu definiowania reguły opartej na zdarzeniu niestandardowym musimy podać dokładną nazwę zdarzenia, które pojawia się w trybie podglądu podczas wykonywania danej akcji (w tym przypadku dodania do koszyka). Gdzie możemy zobaczyć, jak takie zdarzenie nazywa się w naszym sklepie? Przechodzimy w tryb podglądu, dodajemy produkt do koszyka i obserwujemy jakie zdarzenia (eventy) zostały zarejestrowane na pasku po lewej stronie w oknie GTM. Tam odczytujemy nazwę naszego zdarzenia niestandardowego (na filmie 36:56).”
Mam nadzieję, że to rozjaśniło temat 🙂