Najważniejsze zmiany w Google Analytics 4
Dodany 19 kwietnia 2022
Poziom : podstawowy
Google Analytics 4 to zmiana myślenia na temat danych o użytkowniku!
Już wkrótce Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics. Zapowiada to bardzo duże zmiany w zbieraniu, analizie i raportowaniu danych. 1 lipca 2023 Universal Analytics przestanie przetwarzać nowe działania i gromadzić dane dotyczące ruchu oraz konwersji. Zmiana ta uniemożliwi pełne korzystanie z raportów, dlatego przejście na GA jest koniecznością. Zatem należy skonfigurować GA 4 jak najszybciej, aby móc porównywać dane rok do roku.
Zmiana z UA na GA4 będzie niemałym wyzwaniem dla wszystkich biznesów onlinowych. Najwyższy czas, aby prawidłowo się do tego przygotować i już teraz umożliwić gromadzenie historycznych danych.
Dlaczego Google zdecydowało się na zmianę?
Obecne podejście do analityki online nie nadąża za tempem zmian w zachowaniach użytkowników, a przede wszystkim za zmianami wynikającymi z polityki prywatności w witrynach internetowych, a także ograniczeniami dotyczącymi plików cookie.
Nowy GA4 opiera się na uczeniu maszynowym, które umożliwia prognozowanie zachowań użytkowników oraz ich skłonności do konwersji. Zapewnia to lepsze zrozumienie klientów, uwzględniając wykorzystywane przez nich urządzenia oraz platformy. A wszystko to, by usprawnić decyzje biznesowe i uzyskać wyższy zwrot z inwestycji.
Czego dowiesz się na szkoleniu:
- zaprezentujemy Google Analytics i jego najważniejsze funkcjonalności,
- omówimy w praktyce zmiany wprowadzone w GA4 i wyjaśnimy, jak one mogą wpłynąć na działalność,
- przedstawimy korzyści płynące ze wcześniejszej implementacji GA4,
- wyjaśnimy na czym polega implementacja GA4 z Verseo.
Dla kogo jest ten webinar?
Webinar przygotowany z myślą o wszystkich właścicielach firm, którzy chcą:
dobrze przygotować się do przejścia na GA4,
Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena uczestników:
Autor
Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.