Najważniejsze zmiany w Google Analytics 4

Dodany 19 kwietnia 2022

Poziom : podstawowy

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Google Analytics 4 to zmiana myślenia na temat danych o użytkowniku!

Już wkrótce Google Analytics 4 zastąpi Universal Analytics. Zapowiada to bardzo duże zmiany w zbieraniu, analizie i raportowaniu danych. 1 lipca 2023 Universal Analytics przestanie przetwarzać nowe działania i gromadzić dane dotyczące ruchu oraz konwersji. Zmiana ta uniemożliwi pełne korzystanie z raportów, dlatego przejście na GA jest koniecznością. Zatem należy skonfigurować GA 4 jak najszybciej, aby móc porównywać dane rok do roku.

Zmiana z UA na GA4 będzie niemałym wyzwaniem dla wszystkich biznesów onlinowych. Najwyższy czas, aby prawidłowo się do tego przygotować i już teraz umożliwić gromadzenie historycznych danych.

Dlaczego Google zdecydowało się na zmianę?

Obecne podejście do analityki online nie nadąża za tempem zmian w zachowaniach użytkowników, a przede wszystkim za zmianami wynikającymi z polityki prywatności w witrynach internetowych, a także ograniczeniami dotyczącymi plików cookie.

Nowy GA4 opiera się na uczeniu maszynowym, które umożliwia prognozowanie zachowań użytkowników oraz ich skłonności do konwersji. Zapewnia to lepsze zrozumienie klientów, uwzględniając wykorzystywane przez nich urządzenia oraz platformy. A wszystko to, by usprawnić decyzje biznesowe i uzyskać wyższy zwrot z inwestycji.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • zaprezentujemy Google Analytics i jego najważniejsze funkcjonalności,
  • omówimy w praktyce zmiany wprowadzone w GA4 i wyjaśnimy, jak one mogą wpłynąć na działalność,
  • przedstawimy korzyści płynące ze wcześniejszej implementacji GA4,
  • wyjaśnimy na czym polega implementacja GA4 z Verseo.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar przygotowany z myślą o wszystkich właścicielach firm, którzy chcą:

  • wiedzieć, co zmiana Google Analyticsa oznacza dla ich biznesu,
  • dobrze przygotować się do przejścia na GA4,
  • lepiej zrozumieć ścieżkę zakupową swoich klientów,
  • korzystać z narzędzi analitycznych, które zapewniają ochronę prywatności klientów oraz dają wgląd w proces zakupowy na różnych platformach i urządzeniach.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Ładuję...
 

Autor

in

Klaudia Zielke

Head of Web Analytics

Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany