Poznaj technologię Smartowski. Sprawne raportowanie z wielu źródeł
Dodany 3 października 2022
Poziom : podstawowy
Co to jest Smartowski?
Smartowski to platforma, która zbiera dane marketingowe ze wszystkich kanałów reklamowych oraz innych źródeł kosztowo-przychodowych i agreguje je w jednym miejscu. Następnie przedstawia wyniki w przejrzystych raportach.
Do czego służy Smartowski?
Wielokanałowość jest dzisiaj podstawą internetowego marketingu. Wiemy, że śledzenie wyników w różnych panelach i łączenie ich w całość jest dla wielu nie tyle trudne, co pracochłonne. Świat digital zmienia się szybciej, niż kiedykolwiek wcześniej, a ogrom informacji przytłacza niejednego analityka.
Jak często zdarza się, że uruchamiasz kolejne działania marketingowe bez dogłębnej analizy danych marketingowych z poprzednich kampanii? Czy wiesz, jakie koszty i przychody generują poszczególne kampanie, w jakie produkty i usługi należy inwestować lub które kanały najmniej konwertują?
Dane są bardzo ważne, ale z niepełnych lub niepoprawnie zebranych danych wyciąga się niewłaściwe wnioski. Dzięki narzędziu Smartowski z łatwością zobaczysz mocne i słabe strony swoich kampanii we wszystkich najpopularniejszych kanałach – od Google Ads, przez Facebooka i Programmatica, do LinkedIna i ponad 600 innych platformach. Dzięki czytelnym raportom zidentyfikujesz dane z wielu dotychczas odseparowanych źródeł, co może odmienić wyniki Twojej firmy.
Dlaczego warto zobaczyć webinar o platformie Smartowski?
Jesteś właścicielem firmy i chcesz mieć stały podgląd na wykresy rentowności Twojej firmy? A może Twój szef wpada często z pytaniami i oczekuje od Ciebie szybkich informacji na temat przychodów, kosztów lub % konwersji z akcji marketingowych?
Zobacz webinar i przekonaj się, że nie musisz już ręcznie eksportować danych z każdego źródła, a później tworzyć zbiorczych zestawień. Smartowski automatycznie zrobi to za Ciebie, dzięki czemu w jednym miejscu sprawdzisz pełną analizę budżetu przeznaczonego na różne kanały marketingowe.
Jakie tematy poruszymy na webinarze:
- wyjaśnimy, na czym polega technologia Smartowski,
- pokażemy, jak uporządkować dane, by poprawić wyniki firmy,
- wskażemy, w których branżach najlepiej sprawdzą się automatyczne raporty,
- pokażemy, jak skonfigurować Smartowskiego pod Twoją firmę,
- przedstawimy najważniejsze zmiany w GA4 i jak wpłyną na na Twoje dane,,
- omówimy, jak możemy pomóc w archiwizacji danych,
- przedstawimy przykładowe raporty wygenerowane przez platformę Smartowski.
Sprawdź koniecznie, jak wykorzystać platformę Smartowski, by poprawić wyniki w swojej firmie. Zobacz webinar.
Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena uczestników:
Autor
Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.