Audyt SEO. Czy warto za niego płacić?

Dodany 4 listopada 2022

Poziom : podstawowy

Jakie tematy poruszymy na webinarze o płatnym audycie SEO:

  • omówimy dostępne formy audytów SEO,
  • przedstawimy zarówno zalety, jak i wady płatnych audytów,
  • zweryfikujemy, co kryje się pod hasłami: audyt on site i off site,
  • zwrócimy uwagę, jakie dane i dostępy powinieneś przekazać specjaliście SEO, by Twój audyt był wykonany prawidłowo,
  • omówimy szczegółowy zakres Audytu SEO z Verseo,
  • przejdziemy krok po kroku ścieżkę, którą pokonuje pozycjoner w trakcie audytu strony,
  • podpowiemy, na co należy zwrócić szczególną uwagę w raporcie.

Audyt SEO – dlaczego jest ważny?

Czy wiesz, jak wypada Twoja strona internetowa na tle konkurencji? Co podnosi lub ogranicza jej pozycję w wyszukiwarce i co możesz jeszcze zrobić, aby zwiększyć jej widoczność w sieci i sprzedaż? Odpowiedź na te i wiele więcej pytań udzieli Ci audyt SEO.

Faktem jest, że pozycjonowanie stron jest długofalowo jedną z najtańszych metod pozyskiwania klientów z wyszukiwarki Google. Jednak kluczem jest nie sama próba wypozycjonowania strony, a skuteczne działania SEO. Od czego zatem należy zacząć? Od wskazania silnych i słabych stron witryny, sprawdzenia kondycji strony i jej przystosowania do pozycjonowania.

Jakie są rodzaje audytów SEO?

Opcji masz naprawdę sporo. Audyt bezpłatny, który szczegółowo omówiliśmy na poprzednim webinarze (obejrzysz go tutaj), audyt wykonany samodzielnie, audyty płatne, audyty skupione na konkretnych obszarach, audyty całościowe, zawierające rekomendację – z pewnością znajdziesz rozwiązanie dopasowane do Twoich oczekiwań.

Co może dać Ci płatny audyt SEO?

Jeżeli chcesz, aby Twoja strona internetowa była dobrze widoczna, musisz zadbać o jej właściwą budowę, optymalizację, prędkość działania, a także o zrównoważony profil linków. Oczywiście nie musisz się na tym wszystkim znać. Pozycjonerzy, którym zlecisz audyt, sprawdzą i ocenią kondycję Twojej strony i jej przystosowanie pod wyszukiwarki internetowe. Zweryfikują wyniki i wskażą, co powinieneś zrobić na swojej stronie internetowej, aby zwiększyć jej widoczność, ruch i potencjał sprzedażowy, bo przecież po to ona powstała.

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Jak sama nazwa wskazuje, płatne audyty nie są wykonywane za darmo. Ich cena zależy od zakresu wykonywanych prac oraz stopnia rozbudowania Twojej witryny. Audyt strony usługowej i strony e-commerce zdecydowanie się różnią. Sklepy internetowe mogą mieć także krótką ofertę produktową lub rozbudowaną stronę, nawet do kilku tysięcy zakładek ofertowych.

Jednak czy tak naprawdę płatne audyty SEO warte są swojej ceny i warto w nie zainwestować, jeżeli te same firmy, oferują bezpłatne audyty SEO? Czy płatne audyty dadzą nam wyczerpującą odpowiedź na temat oceny naszej strony? Wyniki będą szczegółowe i przede wszystkim zrozumiałe? Tego i wiele więcej dowiesz się na webinarze, który poprowadzi Joanna Michalska, Ekspert SEO w Verseo.

Sprawdź koniecznie, czego możesz się spodziewać po płatnych audytach SEO i czy mogą poprawić pozycję Twojej firmy. Zobacz webinar.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 4 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autor

Audyt SEO. Czy warto za niego płacić? - zdjęcie nr 1 Audyt SEO. Czy warto za niego płacić? - zdjęcie nr 2

Joanna Michalska - Cerba

SEO Expert

Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany