Jak sprzedawać więcej za pomocą Allegro Ads?

Dodany 18 listopada 2020

Poziom : podstawowy

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Jak potężnym marketplacem jest Allegro nie trzeba nikogo przekonywać. Allegro to tysiące sprzedawców, miliony użytkowników, miliony transakcji oraz niemal 2 miliardy wyszukiwań miesięcznie. Niezależnie czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z Allegro czy już działasz na platformie od jakiegoś czasu, musisz wiedzieć jak skutecznie przebić się i wyróżnić na tle konkurencji.

Rozwiązaniem jest Allegro Ads, z pomocą którego wypromujesz swoje oferty na każdym etapie ścieżki zakupowej. A jeżeli chcesz sprzedawać więcej na Allegro, to ten webinar jest stworzony dla Ciebie.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • co to jest allegro ads,
  • na czym polega dobieranie kontekstowe ofert sponsorowanych,
  • jak zwiększyć rozpoznawalność marki za pomocą reklam graficznych,
  • w jaki sposób reklamować swoje oferty z allegro w serwisach zewnętrznych jak wyszukiwarka Google czy Facebook Ads,
  • kiedy warto reklamować się za pomocą Allegro Ads,
  • co to jest optymalizacja ofert i na czym polega,
  • jak rozpocząć promocję ofert poprzez Allegro Ads,
  • zapoznasz się z efektami kampanii przedstawionymi w formie raportów.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar przygotowaliśmy z myślą o firmach planujących sprzedaż produktów za pomocą allegro.pl. Zarówno dla małych jak i dużych firm, dla firm prowadzących wyłącznie sprzedaż poprzez multimarket a także tych, które prowadzą własny sklep internetowy, a allegro jest ich dodatkowym kanałem dystrybucji. Dla właścicieli, dyrektorów, managerów, kierowników, handlowców i wszystkich tych, którzy chcą sprzedawać więcej.

Jeżeli ciekawi Cię Allegro Ads i chcesz sprzedawać więcej, koniecznie zobacz webinar.

Chcesz wiedzieć jakie działania są skuteczne w Twoim biznesie oraz jaki budżet będzie miał sens? Umów się na 15 min. rozmowę a wszystko Ci wyjaśnimy: 

👉 kliknij i zarezerwuj spotkanie z Natalią.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Ładuję...
 

Autorzy

in

Natalia Frąckowiak

Head of Sales

Natalia pasjonuje się psychologią sprzedaży, wcześniej zarządzała zespołami sprzedażowymi w branży telekomunikacyjnej. W Verseo od 2 lat. Specjalizuje się w strategiach maksymalizacji sprzedaży Google Ads i cross channel marketingu, zarządzając miesięcznym budżetem w wysokości 150 000 zł. Posiada szeroką wiedzę na temat programatycznych kampanii brandowych. Uwielbia seriale historyczne.

in

Jakub Perkowski

Senior Google Ads Strategist

Jedyny człowiek na świecie, który zręcznie połączył umiejętności optymalizacji na wielu platformach jednocześnie. Jakub to niezwykle doświadczony specjalista, który potrafi wyprowadzić każdą kampanię na szerokie wody. W przeciągu 3 lat awansował na coraz wyższe stanowiska, aż wreszcie dotarł do poziomu, na którym trudno już o wyzwania.

Udostępnij:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.