Jak sprzedawać więcej za pomocą Allegro Ads?

Dodany 18 listopada 2020

Poziom : podstawowy

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Jak potężnym marketplacem jest Allegro nie trzeba nikogo przekonywać. Allegro to tysiące sprzedawców, miliony użytkowników, miliony transakcji oraz niemal 2 miliardy wyszukiwań miesięcznie. Niezależnie czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z Allegro czy już działasz na platformie od jakiegoś czasu, musisz wiedzieć jak skutecznie przebić się i wyróżnić na tle konkurencji.

Rozwiązaniem jest Allegro Ads, z pomocą którego wypromujesz swoje oferty na każdym etapie ścieżki zakupowej. A jeżeli chcesz sprzedawać więcej na Allegro, to ten webinar jest stworzony dla Ciebie.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • co to jest allegro ads,
  • na czym polega dobieranie kontekstowe ofert sponsorowanych,
  • jak zwiększyć rozpoznawalność marki za pomocą reklam graficznych,
  • w jaki sposób reklamować swoje oferty z allegro w serwisach zewnętrznych jak wyszukiwarka Google czy Facebook Ads,
  • kiedy warto reklamować się za pomocą Allegro Ads,
  • co to jest optymalizacja ofert i na czym polega,
  • jak rozpocząć promocję ofert poprzez Allegro Ads,
  • zapoznasz się z efektami kampanii przedstawionymi w formie raportów.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar przygotowaliśmy z myślą o firmach planujących sprzedaż produktów za pomocą allegro.pl. Zarówno dla małych jak i dużych firm, dla firm prowadzących wyłącznie sprzedaż poprzez multimarket a także tych, które prowadzą własny sklep internetowy, a allegro jest ich dodatkowym kanałem dystrybucji. Dla właścicieli, dyrektorów, managerów, kierowników, handlowców i wszystkich tych, którzy chcą sprzedawać więcej.

Jeżeli ciekawi Cię Allegro Ads i chcesz sprzedawać więcej, koniecznie zobacz webinar.

Chcesz wiedzieć jakie działania są skuteczne w Twoim biznesie oraz jaki budżet będzie miał sens? Umów się na 15 min. rozmowę a wszystko Ci wyjaśnimy: 

👉 kliknij i zarezerwuj spotkanie z Natalią.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Ładuję...
 

Autorzy

in

Natalia Frąckowiak

Head of Sales

Natalia pasjonuje się psychologią sprzedaży, wcześniej zarządzała zespołami sprzedażowymi w branży telekomunikacyjnej. W Verseo od 2 lat. Specjalizuje się w strategiach maksymalizacji sprzedaży Google Ads i cross channel marketingu, zarządzając miesięcznym budżetem w wysokości 150 000 zł. Posiada szeroką wiedzę na temat programatycznych kampanii brandowych. Uwielbia seriale historyczne.

in

Jakub Perkowski

Senior Digital Ads & Optimization Strategist

Jedyny człowiek na świecie, który zręcznie połączył umiejętności optymalizacji na wielu platformach jednocześnie. Jakub to niezwykle doświadczony specjalista, który potrafi wyprowadzić każdą kampanię na szerokie wody. W przeciągu 3 lat awansował na coraz wyższe stanowiska, aż wreszcie dotarł do poziomu, na którym trudno już o wyzwania.

Udostępnij:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.