SEO + UX = SXO? Obalamy mity i serwujemy fakty, by pomóc Ci zwiększyć sprzedaż!
Dodany 11 maja 2022
Poziom : podstawowy
SEO + UX = SXO? Sprawdźmy!
Mimo, że SXO znane jest już od prawie dekady, to jeszcze dzisiaj budzi wiele emocji. Dzieje się tak, ponieważ termin ten w ostatnich latach obrósł w wiele mitów i niedomówień, a nawet nadinterpretacji, z którymi postanowiliśmy się rozprawić.
Aby dobrze zgłębić temat SXO, powinniśmy wiedzieć co ten skrót właściwie oznacza.
SXO (Search Experience Optimization) to połączenie terminów SEO (ang. search engine optimization) i UX (ang. user experience). Upraszczając, poprzez SXO możesz nie tylko skutecznie przyciągnąć użytkowników wyszukiwarek poprzez zachęcenie ich do wejścia na Twoją stronę, ale także w kolejnym kroku możesz ich skłonić do dokonania konwersji, czyli do zakupu produktów i usług lub do wypełnienia formularza kontaktowego, formularza zamówienia, do zapisu do newslettera lub każdej innej aktywności na Twojej witrynie. SXO bazuje na pozytywnym doświadczaniu Twojej strony internetowej przez użytkowników sprowadzonych z działań pozycjonowania, a każda taka aktywność powinna zakończyć się konwersją satysfakcjonującą i dla użytkownika i dla Twojego biznesu.
Czy wiesz:
jakie funkcje powinno spełniać SEO? Co bardziej się liczy, zdobycie top 3 na słowa kluczowe z niszowym ogonem, czy wygenerowanie dużego ruchu na stronie? A może Twoim głównym celem powinno być prześcignięcie konkurencji w pozycjach wyników wyszukiwania w Google? A jaką rolę odgrywa UX? Ma sprawić, że strona będzie ładniejsza, a może bardziej trendy?
Niezmiernie łatwo w tym zakresie wpaść w pułapki. Nie wszystko złoto, co się świeci – to co u Twojej konkurencji się sprawdza, niekoniecznie musi u Ciebie. Podczas webinaru obalimy sporo mitów i wskażemy istotne fakty, których nie możesz pominąć projektując ścieżkę zakupową klienta. Musisz zawsze pamiętać, że w biznesie najważniejsza jest konwersja, a wszystkie działania muszą prowadzić do jej wzrostu.
Czego dowiesz się na szkoleniu:
- jak poprawnie wykorzystać analitykę i performance marketing,
- ile należy czekać na efekty SEO i UX,
- jaki zakres działań SXO powinien obejmować,
- jak SXO powinno wpływać na konwersję,
- jak nie wpaść w sidła modnych ofert SXO,
- omówimy najczęstsze błędy mogące obniżać konwersję na stronie,
- poznasz 5 najpopularniejszych mitów na temat SXO,
- wskażemy Ci z jakich narzędzi powinieneś korzystać by badać user experience
klienta.
Dla kogo jest ten webinar?
Dla wszystkich, którzy chcą aby ich witryna była efektywna. Chcą sprawnie przeprowadzać klientów przez ścieżkę zakupową, skutecznie zbierać leady i domykać transakcje sprzedażowe. Webinar dedykowany jest dla e-commerce, gdzie celem jest zwiększenie takich mierników jak wartość koszyka, wartość na użytkownika czy współczynnik konwersji. Dla branży usługowej, gdzie celem jest zwiększenie liczby leadów, pobrań poradnika, czy zapisów do bazy mailingowej. Jak również dla serwisów contentowych, których celem jest zwiększenie czasu przebywania użytkowników na stronie lub przejście do powiązanych artykułów.
Zobacz webinar, poznaj mity i fakty o SXO i pozbądź się błędów blokujących sprzedaż na Twojej stronie.
Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena uczestników:
Autorzy


Z marketingiem na rynku międzynarodowym związana od 2004 r. Współpracowała z Tesco, Śnieżka, mBank, NeoBank, Furgonetka, grupa MTP, POLOmarket, Decathlon, Konsimo, Dealz i wiele innych. Posiada bogate doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej, w optymalizacji konwersji, w analityce danych, SEO/SEM i UX. W Verseo zarządza zespołem Business Development, a w Collegium da Vinci wykłada UX, analitykę danych i digital marketing.


Przygodę z marketingiem internetowym rozpoczął niemal 4 lata temu. Współpracował z takimi markami jak Decathlon, Santander Leasing Bank, CUK, Konsimo i wieloma innymi. Posiada doświadczenie w zakresie wsparcia e-commerce z zakresu UI/UX, analizie skuteczności a także wsparcia sprzedaży online i offline. Specjalizuje się w badaniu użytkowników stron internetowych, analityce ich zachowań i projektowaniu pozytywnego doświadczenia klientów online.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.