Jak przygotować e-commerce na Black Friday i święta

Dodany 7 października 2021

Poziom : podstawowy

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Przygotuj się do świąt i Black Friday wraz z ekspertkami z wieloletnim doświadczeniem w marketingu. Najgorętszy okres dla e-sklepów zbliża się wielkimi krokami. Joanna i Klaudia z Verseo wraz z Anitą z digitalk wspólnie odpowiadają na pytania Mileny z Semstorm odnośnie tego, jak przygotować e-commerce na BF i Xmas.

Z doświadczenia wiemy, jak ważne jest przy tworzeniu reklam na Boże Narodzenie lub na Black Friday, by zbyt późno nie ustawiać kampanii Google Ads oraz kampanii Facebook Ads. Wiemy także, że wielu firmom w okresie zwiększonej konkurencji sprawia problem bieżąca kontrola nad budżetem reklamowym, by nie zniknąć na tle konkurencji oraz by nie przepalić swojego budżetu.

Nie pozwolimy, by cokolwiek pokrzyżowało Ci plany sprzedażowe na te Święta! Jeżeli szukasz podpowiedzi, jakich błędów unikać na każdym etapie promocji, od planowania strategii, przez realizację kampanii, aż po mierzenie efektów, zobacz webinar.

Webinar poprowadzony jest w formie panelu dyskusyjnego, gdzie prelegenci odpowiadają na pytania prowadzącej oraz uczestników spotkania.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • jak zadbać o e-commerce, by sklep był gotowy na duży ruch klientów, by był niezawodny i dobrze widoczny,
  • jak powinna wyglądać i jakie elementy zawierać poprawnie zbudowana strategia na Black Friday,
  • jak i kiedy przygotować skuteczną kampanię Google Ads oraz Facebook Ads,
  • jak optymalizować budżet reklamowy w warunkach dużej konkurencji,
  • które narzędzia ułatwią Ci pracę w przygotowywaniu się do BF i Xmas,
  • jak wykorzystać Black Friady do pozyskania nowych klientów,
  • jakie elementy wpływają na wyniki kampanii.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar przygotowany został głównie z myślą o sklepach internetowych, choć firmy usługowe działające na rynkach B2B i B2C również znajdą dla siebie cenne wskazówki. Dla właścicieli biznesów, marketingowców, specjalistów SEO i content marketerów. Dla wszystkich tych, którzy planują kampanie reklamowe w okresie wzmożonego potencjału sprzedażowego, a tym samym w warunkach dużej konkurencji.

W webinarze udział wzięli eksperci od reklamy w Google, na Facebooku i działaniach SEO, na co dzień mający kontakt z e-commerce. Porady doświadczonych marketerów z firm Semstorm, digitalk i Verseo pomogą Ci uniknąć typowych błędów, a dzięki zdobytym wskazówkom nawet w małym zespole zaplanujesz skuteczną strategię.

Prowadzące

Milena Majchrzak – współtwórczyni SEMSTORM i ekspertka SEO
Wielokrotnie szkoliła marketerów z pozycjonowania i optymalizacji stron, tworzenia treści czy z obsługi narzędzia SEMSTORM. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Podczas praktycznego webinaru podzieli się wiedzą, którą zdobyła w ciągu 12 lat działań w branży SEO.

 

Anita Karpińska – Facebook Ads Specialist w digitalk
Przygodę z marketingiem rozpoczęła 4 lata temu. Zajmuje się płatnymi reklamami na Facebooku, automatyzacją, tworzy content na stronach internetowych oraz wpisy na blogach. Nie lęka się żadnej branży: tworzyła reklamy w branży beauty, wędkarskiej, turystycznej, ogrodzeń i licznych e-commerce.


Zobacz webinar, jak przygotować się do świąt i Black Friday. Sprawdź, co zrobić a czego unikać, by w pełni wykorzystać potencjał sprzedażowy.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Ładuję...
 

Autorzy

in

Joanna Hałaszkiewicz

Head of Training & Development Department

Była jedną z naszych najlepszych specjalistek Google Ads z ogromną wiedzą oraz zaangażowaniem. Była, ponieważ aktualnie jest odpowiedzialna za cały proces wdrożeniowy naszych nowych pracowników oraz przeprowadza dedykowane szkolenia zewnętrzne.

in

Klaudia Zielke

Head of Web Analytics

Klaudia od czasu pojawienia się w Verseo, nieustannie szlifuje swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. To co lubi najbardziej, to działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość i otwartość na nowości.

Udostępnij:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.