I tu Cię mamy!

Oto pakiet webinarów, które pomogą Ci rozwinąć skrzydła w tym marketingowym świecie.
P.S to też okazja by poznać naszych ekspertów trochę lepiej – chociażby z tej wirtualnej perspektywy. 🙂

Zrealizowane

Jak wystartować z pierwszą kampanią Google Ads dla Twojej firmy?

poziom: podstawowy

Dowiedz się, jak sprawnie uruchomić kampanię Google oraz jak efektywnie wyświetlać się na kluczowe frazy dla Twojej firmy. Sprawdź, jak zarabiać więcej, nie tracąc milionów.

Obejrzyj webinar

Chcesz skutecznie wypromować swoje usługi?

poziom: podstawowy

Skieruj ofertę do grupy docelowej, zadbaj o widoczność oferty w wyszukiwarce, bądź aktywny w socialach, pokaż swoją firmę na forach i portalach branżowych. Nie wiesz jak to zrobić? Podpowiemy!

Obejrzyj webinar

Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego?

poziom: średnio zaawansowany

15 praktycznych porad na BTS, Black Friday i Xmas. Dowiedz się, co zrobić, by w najgorętszym okresie w roku zostać zauważonym w sieci i jak uwagę odbiorców przełożyć na sprzedaż.

Obejrzyj webinar

Facebook Ads czyli reklama na Facebooku – krok po kroku

poziom: podstawowy

Jak stworzyć kampanię reklamową na Facebooku, Instagramie lub Messangerze? Jak wybrac odpowiedni cel reklamowy, grupę odbiorców oraz format reklamy? Na te pytania znajdziesz odpowiedź na tym webinarze.

Obejrzyj webinar

Możliwości reklamowe na Facebooku

poziom: podstawowy

Zabierasz się do reklamy na FB jak pies do jeża? Chcesz promować lokalną firmę lub ecommerce? Coś dzwoni, ale nie wiesz, w którym kościele? Boisz się przepalania budżetu? I jaką formę wybrać? Dowiesz się z webinaru z ekspertami Facebook Ads!

Obejrzyj webinar

Machine Learning w kampaniach Google Ads – case study

poziom: średnio zaawansowany

Korzystanie z wszystkich dostępnych danych i funkcji aktualnie oferowanych przez środowisko reklamowe Google, leży już poza zasięgiem jednego człowieka lub nawet całych zespołów performance marketingu. Ilość danych historycznych spływających z rynku jest na tyle duża, że wykorzystanie ludzi do ich analizy stało się nieefektywne.

Obejrzyj webinar