12 sposobów na skuteczną reklamę wideo na YouTube

Dodany 22 września 2021

Poziom : podstawowy

Eksperci Google i Verseo połączyli swoją wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie i tak powstało wydarzenie, na którym trzeba być. Dowiedz się, dlaczego warto inwestować w YouTube i przede wszystkim, co zrobić, by kanał reklamowy YT był skuteczny.

YouTube to obecnie najpopularniejsza platforma wideo na świecie. Stanowi doskonałe miejsce, by pokazać swoje produkty i usługi oraz zwiększyć rozpoznawalność marki. Jak jednak wyróżnić się pośród milionów sprzedawców i zaistnieć poprzez reklamy wideo? Na to pytanie wspólnie odpowiedzą Martyna Buszczak z Google wraz z Martyną Mikołajczak z Verseo.

Poświęcany czas i wykonywane czynności online są coraz bardziej złożone. Aż 90% użytkowników sieci deklaruje, że podczas wykonywania zadań płynnie przełącza się między urządzeniami i platformami online. Oglądanie trailerów, zakup butów, przeglądanie bloga kulinarnego czy wyszukiwanie poręcznej wiertarko-wkrętarki to czynności, które już dawno wykonujemy równocześnie.

Czy wiesz, że:

  • 80% osób deklaruje, że wyszukując produkty online przed zakupem, przełącza się podczas szukania między wyszukiwaniem produktu a wideo*,
  • 40% kupujących na całym świecie deklaruje, że kupiło produkty znalezione na YouTube**.

Potencjał platformy YouTube jest ogromny. Badania przeprowadzone przez Gemius/PBI wskazują, że strona główna YouTube jest najpopularniejszą stroną wśród największych portali w Polsce.

potencjał YT
Źródło: Gemius/PBI, March 2019​.

 

Siłę platformy YouTube dostrzec można także w Verseo. Suma budżetów reklamowych naszych klientów w pierwszym półroczu 2021 r. w porównaniu do 2020 r., wskazuje wzrost wydatków w kanale reklamowym YouTube, aż o 408%. Nowe formaty reklam, mnóstwo contentu, który przyciąga użytkowników i ułatwia targetowanie, dźwięk, obraz, interakcje – to wszystko pracuje na bardzo wysoką skuteczność reklam video na YT.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • jakie możliwości reklamowe daje YouTube,
  • o czym należy pamiętać przy tworzeniu reklamy,
  • sugestie wykorzystania rozszerzeń reklamy,
  • statystyki dotyczące YouTube’a zarówno w Polsce, jak i na świecie,
  • dlaczego warto reklamować się na YouTube,
  • podpowiedzi, jak zwiększyć atrakcyjność reklamy wideo,
  • jakie rozwiązania beta wdrażane są na YouTube.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar we współpracy z Google, przygotowaliśmy z myślą o firmach reklamujących się lub planujących kampanie reklamowe w serwisie YouTube. Zarówno dla małych, jak i dużych firm, dla firm usługowych, sklepów offline oraz podmiotów e-commerce. Dla właścicieli, managerów, kierowników, marketerów i wszystkich tych, którzy chcą poprzez reklamę wideo skupić uwagę potencjalnych klientów na swojej marce. Jeżeli nie wiesz, jak wykorzystać potencjał YouTube, to ten webinar jest dla Ciebie.

Dowiedz się więcej o reklamach wideo prosto od ekspertów Google i Verseo. Zobacz webinar i wykorzystuj nasze wskazówki.

*Google/Magid Advisors, „The Role of Digital Video in People’s Lives”, Global (US, CA, BR, UK, DE, FR, JP, IN, KR, AU), August 2018, n=20,000, A18-64 general online population. **Google/Ipsos, „How People Shop with YouTube” Study, Global, July 2018. 18-64 year olds who go online at least once per month and have purchased something in the last year (n=24,017)

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autorzy

Martyna Mikołajczak

Product Designer

Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Martyna Buszczak

Global Account Executive FBR | Google

Specjalista strategii brandowych w YouTube. Współpracuje z największymi markami w Polsce, doradzając w strategiach digital marketingu. Ekspert ds. kreacji i działań wideo na region CEE. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu budowania marki przez rozwiązania YouTube.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany