12 sposobów na skuteczną reklamę wideo na YouTube
Dodany 22 września 2021
Poziom : podstawowy
Eksperci Google i Verseo połączyli swoją wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie i tak powstało wydarzenie, na którym trzeba być. Dowiedz się, dlaczego warto inwestować w YouTube i przede wszystkim, co zrobić, by kanał reklamowy YT był skuteczny.
YouTube to obecnie najpopularniejsza platforma wideo na świecie. Stanowi doskonałe miejsce, by pokazać swoje produkty i usługi oraz zwiększyć rozpoznawalność marki. Jak jednak wyróżnić się pośród milionów sprzedawców i zaistnieć poprzez reklamy wideo? Na to pytanie wspólnie odpowiedzą Martyna Buszczak z Google wraz z Martyną Mikołajczak z Verseo.
Poświęcany czas i wykonywane czynności online są coraz bardziej złożone. Aż 90% użytkowników sieci deklaruje, że podczas wykonywania zadań płynnie przełącza się między urządzeniami i platformami online. Oglądanie trailerów, zakup butów, przeglądanie bloga kulinarnego czy wyszukiwanie poręcznej wiertarko-wkrętarki to czynności, które już dawno wykonujemy równocześnie.
Czy wiesz, że:
- 80% osób deklaruje, że wyszukując produkty online przed zakupem, przełącza się podczas szukania między wyszukiwaniem produktu a wideo*,
- 40% kupujących na całym świecie deklaruje, że kupiło produkty znalezione na YouTube**.
Potencjał platformy YouTube jest ogromny. Badania przeprowadzone przez Gemius/PBI wskazują, że strona główna YouTube jest najpopularniejszą stroną wśród największych portali w Polsce.
Źródło: Gemius/PBI, March 2019.

Czego dowiesz się na szkoleniu:
- jakie możliwości reklamowe daje YouTube,
- o czym należy pamiętać przy tworzeniu reklamy,
- sugestie wykorzystania rozszerzeń reklamy,
- statystyki dotyczące YouTube’a zarówno w Polsce, jak i na świecie,
- dlaczego warto reklamować się na YouTube,
- podpowiedzi, jak zwiększyć atrakcyjność reklamy wideo,
- jakie rozwiązania beta wdrażane są na YouTube.
Dla kogo jest ten webinar?
Webinar we współpracy z Google, przygotowaliśmy z myślą o firmach reklamujących się lub planujących kampanie reklamowe w serwisie YouTube. Zarówno dla małych, jak i dużych firm, dla firm usługowych, sklepów offline oraz podmiotów e-commerce. Dla właścicieli, managerów, kierowników, marketerów i wszystkich tych, którzy chcą poprzez reklamę wideo skupić uwagę potencjalnych klientów na swojej marce. Jeżeli nie wiesz, jak wykorzystać potencjał YouTube, to ten webinar jest dla Ciebie.
Dowiedz się więcej o reklamach wideo prosto od ekspertów Google i Verseo. Zobacz webinar i wykorzystuj nasze wskazówki.
*Google/Magid Advisors, „The Role of Digital Video in People’s Lives”, Global (US, CA, BR, UK, DE, FR, JP, IN, KR, AU), August 2018, n=20,000, A18-64 general online population. **Google/Ipsos, „How People Shop with YouTube” Study, Global, July 2018. 18-64 year olds who go online at least once per month and have purchased something in the last year (n=24,017)
Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena uczestników:
Autorzy


Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Specjalista strategii brandowych w YouTube. Współpracuje z największymi markami w Polsce, doradzając w strategiach digital marketingu. Ekspert ds. kreacji i działań wideo na region CEE. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu budowania marki przez rozwiązania YouTube.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.