Bezpłatny Audyt SEO – sprawdzamy, ile jest wart

Dodany 12 października 2022

Poziom : podstawowy

Audyt SEO – dlaczego jest ważny?

Posiadając stronę internetową, musisz nieustannie dbać o jej widoczność w sieci. Pozycja Twojej strony w wyszukiwarce powinna być kluczowym elementem, jeżeli chcesz, aby użytkownicy wyszukujący w sieci produktów i usług podobnych do tych, które i Ty oferujesz, na nią trafili.  Aby Twoja strona była dobrze wypozycjonowana w wyszukiwarce, musisz dopilnować wielu kwestii. Musisz zwiększyć jej atrakcyjność zarówno dla potencjalnych klientów oraz co bardzo ważne, dla robotów sieciowych indeksujących witrynę w wyszukiwarkach, takich jak Google. Wysokie wyniki organiczne Twojej strony wpływają nie tylko pozytywnie na reputację Twojego biznesu, ale przede wszystkim generują ruch i konwersję na Twojej stronie.

Co może Ci dać bezpłatny audyt SEO?

Bezpłatny audyt SEO to wstępny raport przedstawiający obraz tego, jak wygląda Twoja witryna pod kątem dostosowania jej do głównych parametrów związanych z pozycjonowaniem. Takich jak szybkość ładowania i ocena optymalizacji zasobów strony, dostępność dla robotów, testy 404 i szereg innych czynników. W dobrych audytach wyniki ponadto opatrzone są krótkim opisem wyjaśniającym dany parametr i jego wpływ na pozycję strony.

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze o darmowym audycie SEO?

Jak sama nazwa wskazuje bezpłatne audyty są wykonywane za darmo. Czasem przez małe agencje SEO, czasem przez influencerów, a nawet są udostępniane audytory, które można przeprowadzić samodzielnie. Można je wykonać w kilka minut a nawet sekund. Jednak ile są tak naprawdę warte, jeżeli audyty wykonywane przez specjalistów SEO mogą kosztować nawet kilka tysięcy? Czy bezpłatne audyty dadzą nam prawdziwą odpowiedź na temat oceny naszej strony? Tego i wiele więcej dowiesz się na webinarze, który poprowadzi Joanna Michalska, Ekspert SEO w Verseo.

Jakie tematy poruszymy na webinarze o bezpłatnym audycie SEO:

  • omówimy dostępne formy audytów SEO,
  • przedstawimy zarówno zalety, jak i wady bezpłatnych audytów,
  • pokażemy, jakie darmowe audyty można znaleźć na rynku,
  • przejdziemy krok po kroku i omówimy wyniki Bezpłatnego Audytu Verseo,
  • wskażemy, na co należy zwrócić szczególną uwagę w raporcie,
  • zwrócimy uwagę na zmyłki w interpretacji wyników bezpłatnych audytów SEO.

Sprawdź koniecznie, czego możesz się spodziewać po darmowych audytach SEO, by poprawić pozycję swojej firmie. Zobacz webinar.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autor

Bezpłatny Audyt SEO – sprawdzamy, ile jest wart - zdjęcie nr 1 Bezpłatny Audyt SEO – sprawdzamy, ile jest wart - zdjęcie nr 2

Joanna Michalska - Cerba

SEO Expert

Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany