Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka

W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, z wyszczególnieniem rozwiązywania problemów związanymi z:

  • Niskim współczynnikiem powiązania danych piksela z katalogiem wgranym do menedżera reklam. 
  • Utworzeniem katalogu (feedu produktowego) lub poprawienie sposobu jego działania.
  • Uzupełnienie brakujących zdarzeń piksela na stronie. 
  • Ustawienie tzw. zaawansowanego dopasowania które pozwala zbierać więcej danych niż pozwala na to domyślna opcja ustawień piksela.
  • Uzupełnienie brakujących wartości zdarzeń piksela np. wartości zakupu co umożliwia obliczanie ROAS’u w kampaniach FB ads. 
  • Implementacją piksela od zera na stronie wraz ze zdarzeniami i ich zaawansowanymi parametrami.

Jako Facebook Marketing Partner przeprowadzamy również audyty powyższych narzędzi, jak i kampanii Facebook Ads

Verseo oficjalnym partnerem Facebook’a

Od Marca 2019 Verseo znajduje się na liście ekspertów, którzy chętnie podejmą się nawet najtrudniejszych technicznych zadań, z którymi potrzebujesz pomocy Ty i Twoja firma. Jeśli zatem implementacja zdarzeń na stronie wydaje Ci się zbyt skomplikowana, śmiało odezwij się, a razem rozwiążemy Twój problem. 

Wspólne rozmowy

17 września 2019 był dniem, w którym odwiedziliśmy biuro Facebook’a w Londynie, odpowiadając na zaproszenie giganta z Menlo Park.

verseo partnerem facebook

17 Września, Kuba i Paweł z działu Social Ads odwiedzili biuro Facebook’a w Londynie

odznaka partnera facebook

Wierzymy że uczestnictwo w programie pozwoli zmaksymalizować jakość naszych usług w obrębie Facebooka i pozwoli firmom, zarówno z Polski, jak i z całego świata, czerpać maximum benefitów i satysfakcji z kampanii reklamowych właśnie na tej platformie.

Program ten powstał właśnie po to, by reklamodawcy nie tylko prowadzili działania paid social, ale również robili to w sposób efektywny. 

Jeśli potrzebujesz pomocy w problemach związanych z narzędziami wymienionymi w tym artykule, lub chciałbyś wprowadzić swoją markę w świat paid social (płatnych reklamach na platformach społecznościowych), skontaktuj się z nami bezpośrednio lub przez przez dedykowaną stronę Facebook’a.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Firma w Google Maps – jak założyć krok po kroku
Jakub Szperkowski

Moja firma w Google Maps – jak i po co? Google Moja Firma jest jednym z podstawowych narzędzi reklamowania firmy […]

Agencja performance – 3 wyzwania w świecie opartym na danych
Krzysztof Masłowski

Agencja performance i nowe drogi rozwoju Zarządzając Verseo często spotykam się z ludźmi ze świata performance marketingu – marketerami, handlowcami, […]

prestashop wady i zalety
PrestaShop jako platforma sklepu – wady i zalety
Maciej Popiołek

Branża e-commerce w naszym kraju wciąż się rozwija. W sieci praktycznie każdego dnia pojawiają się nowe sklepy, do przestrzeni wirtualnej […]

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning
Maciej Popiołek

Kampanie SEM z wykorzystaniem machine learning Zapraszamy do obejrzenia relacji z Verseo Day – to pięć, godzinnych wykładów związanych z […]

verseo campaign manager
Strategie optymalizacji VCM
Magdalena Walczak

Marketing internetowy jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na rynku. To, co wczoraj przynosiło zyski klientom, dziś odchodzi w […]

Kanał marketingowy – jaki wybrać dla swojej firmy?
Dominika Słomka

Jeśli się nie promujesz, na nowoczesnym, bardzo konkurencyjnym rynku, nawet z najlepszymi produktami nie dotrzesz do swoich klientów. Aby wzbudzić […]