Spis treści
Czytasz teraz:
Verseo oficjalnym partnerem Facebooka
Zamknij
W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, z wyszczególnieniem rozwiązywania problemów związanymi z:
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
- Niskim współczynnikiem powiązania danych piksela z katalogiem wgranym do menedżera reklam.
- Utworzeniem katalogu (feedu produktowego) lub poprawienie sposobu jego działania.
- Uzupełnienie brakujących zdarzeń piksela na stronie.
- Ustawienie tzw. zaawansowanego dopasowania które pozwala zbierać więcej danych niż pozwala na to domyślna opcja ustawień piksela.
- Uzupełnienie brakujących wartości zdarzeń piksela np. wartości zakupu co umożliwia obliczanie ROAS’u w kampaniach FB ads.
- Implementacją piksela od zera na stronie wraz ze zdarzeniami i ich zaawansowanymi parametrami.
Jako Facebook Marketing Partner przeprowadzamy również audyty powyższych narzędzi, jak i kampanii Facebook Ads.
Verseo oficjalnym partnerem Facebook’a
Od Marca 2019 Verseo znajduje się na liście ekspertów, którzy chętnie podejmą się nawet najtrudniejszych technicznych zadań, z którymi potrzebujesz pomocy Ty i Twoja firma. Jeśli zatem implementacja zdarzeń na stronie wydaje Ci się zbyt skomplikowana, śmiało odezwij się, a razem rozwiążemy Twój problem.
Wspólne rozmowy
17 września 2019 był dniem, w którym odwiedziliśmy biuro Facebook’a w Londynie, odpowiadając na zaproszenie giganta z Menlo Park.
17 Września, Kuba i Paweł z działu Social Ads odwiedzili biuro Facebook’a w Londynie
Wierzymy że uczestnictwo w programie pozwoli zmaksymalizować jakość naszych usług w obrębie Facebooka i pozwoli firmom, zarówno z Polski, jak i z całego świata, czerpać maximum benefitów i satysfakcji z kampanii reklamowych właśnie na tej platformie.
Program ten powstał właśnie po to, by reklamodawcy nie tylko prowadzili działania paid social, ale również robili to w sposób efektywny.
Jeśli potrzebujesz pomocy w problemach związanych z narzędziami wymienionymi w tym artykule, lub chciałbyś wprowadzić swoją markę w świat paid social (płatnych reklamach na platformach społecznościowych), skontaktuj się z nami bezpośrednio lub przez przez dedykowaną stronę Facebook’a.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.