Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka - zdjęcie nr 1

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka - zdjęcie nr 2

W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, z wyszczególnieniem rozwiązywania problemów związanymi z:

  • Niskim współczynnikiem powiązania danych piksela z katalogiem wgranym do menedżera reklam. 
  • Utworzeniem katalogu (feedu produktowego) lub poprawienie sposobu jego działania.
  • Uzupełnienie brakujących zdarzeń piksela na stronie. 
  • Ustawienie tzw. zaawansowanego dopasowania które pozwala zbierać więcej danych niż pozwala na to domyślna opcja ustawień piksela.
  • Uzupełnienie brakujących wartości zdarzeń piksela np. wartości zakupu co umożliwia obliczanie ROAS’u w kampaniach FB ads. 
  • Implementacją piksela od zera na stronie wraz ze zdarzeniami i ich zaawansowanymi parametrami.

Jako Facebook Marketing Partner przeprowadzamy również audyty powyższych narzędzi, jak i kampanii Facebook Ads

Verseo oficjalnym partnerem Facebook’a

Od Marca 2019 Verseo znajduje się na liście ekspertów, którzy chętnie podejmą się nawet najtrudniejszych technicznych zadań, z którymi potrzebujesz pomocy Ty i Twoja firma. Jeśli zatem implementacja zdarzeń na stronie wydaje Ci się zbyt skomplikowana, śmiało odezwij się, a razem rozwiążemy Twój problem. 

Wspólne rozmowy

17 września 2019 był dniem, w którym odwiedziliśmy biuro Facebook’a w Londynie, odpowiadając na zaproszenie giganta z Menlo Park.

verseo partnerem facebook

17 Września, Kuba i Paweł z działu Social Ads odwiedzili biuro Facebook’a w Londynie

odznaka partnera facebook

Wierzymy że uczestnictwo w programie pozwoli zmaksymalizować jakość naszych usług w obrębie Facebooka i pozwoli firmom, zarówno z Polski, jak i z całego świata, czerpać maximum benefitów i satysfakcji z kampanii reklamowych właśnie na tej platformie.

Program ten powstał właśnie po to, by reklamodawcy nie tylko prowadzili działania paid social, ale również robili to w sposób efektywny. 

Jeśli potrzebujesz pomocy w problemach związanych z narzędziami wymienionymi w tym artykule, lub chciałbyś wprowadzić swoją markę w świat paid social (płatnych reklamach na platformach społecznościowych), skontaktuj się z nami bezpośrednio lub przez przez dedykowaną stronę Facebook’a.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany