Spis treści
Czytasz teraz:
Verseo oficjalnym partnerem Facebooka
Zamknij
W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, z wyszczególnieniem rozwiązywania problemów związanymi z:
- Niskim współczynnikiem powiązania danych piksela z katalogiem wgranym do menedżera reklam.
- Utworzeniem katalogu (feedu produktowego) lub poprawienie sposobu jego działania.
- Uzupełnienie brakujących zdarzeń piksela na stronie.
- Ustawienie tzw. zaawansowanego dopasowania które pozwala zbierać więcej danych niż pozwala na to domyślna opcja ustawień piksela.
- Uzupełnienie brakujących wartości zdarzeń piksela np. wartości zakupu co umożliwia obliczanie ROAS’u w kampaniach FB ads.
- Implementacją piksela od zera na stronie wraz ze zdarzeniami i ich zaawansowanymi parametrami.
Jako Facebook Marketing Partner przeprowadzamy również audyty powyższych narzędzi, jak i kampanii Facebook Ads.
Verseo oficjalnym partnerem Facebook’a
Od Marca 2019 Verseo znajduje się na liście ekspertów, którzy chętnie podejmą się nawet najtrudniejszych technicznych zadań, z którymi potrzebujesz pomocy Ty i Twoja firma. Jeśli zatem implementacja zdarzeń na stronie wydaje Ci się zbyt skomplikowana, śmiało odezwij się, a razem rozwiążemy Twój problem.
Wspólne rozmowy
17 września 2019 był dniem, w którym odwiedziliśmy biuro Facebook’a w Londynie, odpowiadając na zaproszenie giganta z Menlo Park.
17 Września, Kuba i Paweł z działu Social Ads odwiedzili biuro Facebook’a w Londynie
Wierzymy że uczestnictwo w programie pozwoli zmaksymalizować jakość naszych usług w obrębie Facebooka i pozwoli firmom, zarówno z Polski, jak i z całego świata, czerpać maximum benefitów i satysfakcji z kampanii reklamowych właśnie na tej platformie.
Program ten powstał właśnie po to, by reklamodawcy nie tylko prowadzili działania paid social, ale również robili to w sposób efektywny.
Jeśli potrzebujesz pomocy w problemach związanych z narzędziami wymienionymi w tym artykule, lub chciałbyś wprowadzić swoją markę w świat paid social (płatnych reklamach na platformach społecznościowych), skontaktuj się z nami bezpośrednio lub przez przez dedykowaną stronę Facebook’a.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.