Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka

W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, z wyszczególnieniem rozwiązywania problemów związanymi z:

  • Niskim współczynnikiem powiązania danych piksela z katalogiem wgranym do menedżera reklam. 
  • Utworzeniem katalogu (feedu produktowego) lub poprawienie sposobu jego działania.
  • Uzupełnienie brakujących zdarzeń piksela na stronie. 
  • Ustawienie tzw. zaawansowanego dopasowania które pozwala zbierać więcej danych niż pozwala na to domyślna opcja ustawień piksela.
  • Uzupełnienie brakujących wartości zdarzeń piksela np. wartości zakupu co umożliwia obliczanie ROAS’u w kampaniach FB ads. 
  • Implementacją piksela od zera na stronie wraz ze zdarzeniami i ich zaawansowanymi parametrami.

Jako Facebook Marketing Partner przeprowadzamy również audyty powyższych narzędzi, jak i kampanii Facebook Ads

Verseo oficjalnym partnerem Facebook’a

Od Marca 2019 Verseo znajduje się na liście ekspertów, którzy chętnie podejmą się nawet najtrudniejszych technicznych zadań, z którymi potrzebujesz pomocy Ty i Twoja firma. Jeśli zatem implementacja zdarzeń na stronie wydaje Ci się zbyt skomplikowana, śmiało odezwij się, a razem rozwiążemy Twój problem. 

Wspólne rozmowy

17 września 2019 był dniem, w którym odwiedziliśmy biuro Facebook’a w Londynie, odpowiadając na zaproszenie giganta z Menlo Park.

verseo partnerem facebook

17 Września, Kuba i Paweł z działu Social Ads odwiedzili biuro Facebook’a w Londynie

odznaka partnera facebook

Wierzymy że uczestnictwo w programie pozwoli zmaksymalizować jakość naszych usług w obrębie Facebooka i pozwoli firmom, zarówno z Polski, jak i z całego świata, czerpać maximum benefitów i satysfakcji z kampanii reklamowych właśnie na tej platformie.

Program ten powstał właśnie po to, by reklamodawcy nie tylko prowadzili działania paid social, ale również robili to w sposób efektywny. 

Jeśli potrzebujesz pomocy w problemach związanych z narzędziami wymienionymi w tym artykule, lub chciałbyś wprowadzić swoją markę w świat paid social (płatnych reklamach na platformach społecznościowych), skontaktuj się z nami bezpośrednio lub przez przez dedykowaną stronę Facebook’a.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

call to action - jak tworzyć
Call To Action – jak tworzyć, dlaczego warto?
Maciej Popiołek

Jedna z najważniejszych cech tekstów marketingowych to obecność tzw. Call To Action (CTA), czyli wezwania do działania – najczęściej w […]

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce
Maciej Popiołek

Sprzedajesz w internecie? Sprawdź, jak aplikacje mobilne zmieniają zasady gry! Prawdopodobnie to kwestia miesięcy, kiedy ruch z urządzeń mobilnych zacznie […]

Jak prowadzić bloga – poradnik pdf
Maciej Popiołek

Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu? Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – […]

promowanie strony hotelu
Promowanie strony hotelu
Klaudia Zielke

Branża hotelarska w Polsce niesamowicie się rozwinęła w ostatnich latach i wciąż nie zwalnia. W naszym kraju przybywa obiektów noclegowych […]

tik tok co to jest
TikTok – co to jest?
Adam Kubaszewski

Media społecznościowe z jednej strony są odbiciem zmian technologicznych i społecznych, z drugiej w pewnym sensie je kreują. Kolejne serwisy […]

Model AIDA – jak wykorzystać podczas tworzenia treści?
Maciej Popiołek

Pomimo tego, że model AIDA opracowany został przeszło 90 lat temu, nadal stanowi jedną z najskuteczniejszych technik marketingowych. Przeprowadzenie klienta […]