Firmowe działania w digitalu wymagają coraz większej zwinności. Chodzi już nie tylko o dopracowaną ofertę i odpowiednią jej promocję, ale także zostawianie w tyle konkurencji, która z dnia na dzień jest coraz większa. A trend ten w najbliższych latach nie ulegnie zmianie. Według szacunków PwC wartość brutto sprzedaży online w bieżącym roku wyniesie 105 mld złotych.
W 2026 wynik ten wzrośnie o 57 mld złotych. Jednym słowem – jest sporo do zrobienia, by się przebić. W tak zwanej bieżączce nie można zapomnieć o rzetelnym wywiązywaniu się z obowiązków prawnych, wynikających choćby z ustawy RODO. To pozwala uniknąć wysokich kar, lub wstrzymania działań reklamowych.
RODO dla e-commerce to temat tyle obszerny, co trudny do uchwycenia. Choć o modyfikacjach polityki prywatności i spraw związanych z plikami cookie mówi i pisze się ostatnio sporo, mało który przedsiębiorca rozumie, jak zmiany realnie wpływają na jego działania biznesowe. A przynajmniej powinny wpływać.
>> Baner Cookie zgodny z RODO. Ważne informacje! <<
Brak tej wiedzy nie chroni przed dotkliwymi konsekwencjami. W Verseo wyciągamy pomocną dłoń i serwujemy odświeżony poradnik RODO dla E-commerce, będący rzetelnym kompendium wiedzy dla przedsiębiorców działających w wirtualnej przestrzeni.
Do współpracy przy tworzeniu materiału zaprosiliśmy specjalistów i praktyków z kancelarii prawnej ANSWER.

Ci na ponad 44 stronach zamknęli najważniejsze informacje, odnoszące się do polityki prywatności i plików cookie. Z poradnika RODO dla e-commerce dowiesz się między innymi:
- Czym są pliki cookie?
- Jakie ich rodzaje wyróżniamy?
- Jak napisać politykę prywatności?
- Jakie są cele przetwarzania danych osobowych?
- Jakie są najczęstsze podstawy prawne w e-commerce?

Pobierz poradnik RODO dla sklepów internetowych i poznaj odpowiedzi.
Jeśli prowadzisz biznes w sieci – to Twoja pozycja obowiązkowa.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.