Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

RODO dla e-commerce: Recepta na pliki cookie i politykę prywatności. PORADNIK

Rodo dla e-commerce

Firmowe działania w digitalu wymagają coraz większej zwinności. Chodzi już nie tylko o dopracowaną ofertę i odpowiednią jej promocję, ale także zostawianie w tyle konkurencji, która z dnia na dzień jest coraz większa. A trend ten w najbliższych latach nie ulegnie zmianie. Według szacunków PwC wartość brutto sprzedaży online w bieżącym roku wyniesie 105 mld złotych.

W 2026 wynik ten wzrośnie o 57 mld złotych. Jednym słowem – jest sporo do zrobienia, by się przebić. W tak zwanej bieżączce nie można zapomnieć o rzetelnym wywiązywaniu się z obowiązków prawnych, wynikających choćby z ustawy RODO. To pozwala uniknąć wysokich kar, lub wstrzymania działań reklamowych.

RODO dla e-commerce to temat tyle obszerny, co trudny do uchwycenia. Choć o modyfikacjach polityki prywatności i spraw związanych z plikami cookie mówi i pisze się ostatnio sporo, mało który przedsiębiorca rozumie, jak zmiany realnie wpływają na jego działania biznesowe. A przynajmniej powinny wpływać. 

New call-to-action
New call-to-action

>> Baner Cookie zgodny z RODO. Ważne informacje! <<

Brak tej wiedzy nie chroni przed dotkliwymi konsekwencjami. W Verseo wyciągamy pomocną dłoń i serwujemy odświeżony poradnik RODO dla E-commerce, będący rzetelnym kompendium wiedzy dla przedsiębiorców działających w wirtualnej przestrzeni.

Do współpracy przy tworzeniu materiału zaprosiliśmy specjalistów i praktyków z kancelarii prawnej ANSWER.

New call-to-action
New call-to-action

Ci na ponad 44 stronach zamknęli najważniejsze informacje, odnoszące się do polityki prywatności i plików cookie. Z poradnika RODO dla e-commerce dowiesz się między innymi:

  • Czym są pliki cookie?
  • Jakie ich rodzaje wyróżniamy?
  • Jak napisać politykę prywatności?
  • Jakie są cele przetwarzania danych osobowych?
  • Jakie są najczęstsze podstawy prawne w e-commerce?

Pobierz poradnik RODO dla sklepów internetowych i poznaj odpowiedzi.

Jeśli prowadzisz biznes w sieci – to Twoja pozycja obowiązkowa.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany