Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce

Jako właściciel lub zarządzający sklepem internetowym zdajesz sobie sprawę, że tylko ułamek osób, które wchodzą na Twoją stronę, dokonuje ostatecznie zakupu. I nawet podniesienie statystyki o 0,5% może okazać się dużym sukcesem. Sposobów na uzyskanie lepszego współczynnika konwersji jest wiele. Poniżej prezentujemy jeden z nich – Red Price Alert! 

Red Price Alert – usprawnienie dla Twojego sklepu

Red Price Alert to narzędzie, które działa na zasadzie bookmarkingu – czyli oznaczania produktów – za pośrednictwem prostej wtyczki. Implementując rozwiązanie w swoim sklepie internetowym, umożliwisz użytkownikowi wyrażenie zainteresowania danym produktem. Tenże użytkownik może zechcieć później dokonać zakupu, jeżeli np. pojawi się promocja typu black friday. Dzięki temu możesz też tworzyć personalizowane oferty. 

Zalety rozwiązania

Na pewno prowadząc biznes internetowy, używałeś bądź przynajmniej słyszałeś o remarketingu. To całkiem przyjemna forma przypominania o sobie potencjalnym klientom, którzy np. porzucili koszyk. Red Price Alert wznosi tę formułę na nieco wyższy poziom. Klient nie musi dodawać danego produktu do koszyka. Trafisz do niego za każdym razem, gdy wyrazi zainteresowanie danym produktem już na etapie oglądania. Średnio wystarczy 10% zniżki, by przykuć ponownie uwagę i skłonić klienta do powrotu. Tym samym pozyskanie tego klienta nie będzie droższe od klasycznego targetowania w innych kanałach. 

Jest to również po prostu nowa forma kontaktu z klientem, która skutkuje wzrostem lojalności i samej percepcji sklepu w umyśle odbiorcy. 

Integracja

  • Narzędzie informuje administratora sklepu i wyrażeniu zainteresowania produktem przez danego użytkownika i umożliwia aktywną promocję.
  • Red Price Alert automatycznie informuje zainteresowanych użytkowników o zmianie ceny.
  • Red Price Alert umożliwia również przesłanie personalizowanego kodu rabatowego wybranym przez klienta kanałem komunikacyjnym.

Instalacja Red Price Alert jest prosta jak wklejenie piksela Facebooka w kod strony internetowej. Dodatkowo, przez 30 dni, każdy sklep może za darmo przetestować skuteczność tego narzędzia. Później opłaty wynoszą 0,01% ceny produkty w momencie, w którym klient faktycznie przejdzie na stronę sklepu lub 0,03% kiedy prześlemy za pomocą narzędzia personalizowany kod rabatowy. 

Wszystkim właścicielom i zarządzającym sklepami internetowymi możemy polecić tę wtyczkę, jako interesujące uzupełnienie działań marketingowych, które jednocześnie nie absorbuje praktycznie w żaden sposób. Darmowy okres próbny sprawia natomiast, że możemy je przetestować na żywym organiźmie i zyskać pewność, czy jest to dla nas interesująca opcja. 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Szkoliliśmy się w Google
Artykuł gościnny

Uwaga, to nie są ćwiczenia! To szkolenia Google! 🙂 Na początku października część zespołu Verseo odwiedziła siedzibę Google. Nasz cel […]

reklama sklepu ze zdrową żywnością
Reklama sklepu ze zdrową żywnością
Maciej Popiołek

Zdrowa żywność to więcej niż przelotny trend. To kategoria produktów, po które sięga coraz większa grupa świadomych konsumentów. Mimo to, […]

ile kosztuje reklama w internecie
Ile kosztuje reklama w internecie?
Dominika Słomka

Jeszcze niedawno słowo reklama kojarzyło się przede wszystkim z telewizyjnymi spotami czy też ulicznymi billboardami. Dziś skuteczna kampania marketingowa coraz […]

Mikromomenty – wykorzystaj je w biznesie!
Maciej Popiołek

Poczekalnia – czyli mikromomenty w służbie Twojego biznesu! Być może nie pamiętasz tego strasznego czasu, kiedy w poczekalniach do lekarzy […]

case study branża obuwnicza
Case study – branża obuwnicza (Google Ads, SEO)
Magdalena Walczak

W branży obuwniczej panuje obecnie spora konkurencja – swoją ofertę przedstawiają duże sieciówki, małe butiki, sprzedawcy online i stacjonarni. Pośród […]

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017
Artykuł gościnny

Marketing w wyszukiwarkach internetowych – raport! Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu […]