Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Red Price Alert – sposób na powrót klienta e-commerce

Jako właściciel lub zarządzający sklepem internetowym zdajesz sobie sprawę, że tylko ułamek osób, które wchodzą na Twoją stronę, dokonuje ostatecznie zakupu. I nawet podniesienie statystyki o 0,5% może okazać się dużym sukcesem. Sposobów na uzyskanie lepszego współczynnika konwersji jest wiele. Poniżej prezentujemy jeden z nich – Red Price Alert! 

Red Price Alert – usprawnienie dla Twojego sklepu

Red Price Alert to narzędzie, które działa na zasadzie bookmarkingu – czyli oznaczania produktów – za pośrednictwem prostej wtyczki. Implementując rozwiązanie w swoim sklepie internetowym, umożliwisz użytkownikowi wyrażenie zainteresowania danym produktem. Tenże użytkownik może zechcieć później dokonać zakupu, jeżeli np. pojawi się promocja typu black friday. Dzięki temu możesz też tworzyć personalizowane oferty. 

Zalety rozwiązania

Na pewno prowadząc biznes internetowy, używałeś bądź przynajmniej słyszałeś o remarketingu. To całkiem przyjemna forma przypominania o sobie potencjalnym klientom, którzy np. porzucili koszyk. Red Price Alert wznosi tę formułę na nieco wyższy poziom. Klient nie musi dodawać danego produktu do koszyka. Trafisz do niego za każdym razem, gdy wyrazi zainteresowanie danym produktem już na etapie oglądania. Średnio wystarczy 10% zniżki, by przykuć ponownie uwagę i skłonić klienta do powrotu. Tym samym pozyskanie tego klienta nie będzie droższe od klasycznego targetowania w innych kanałach. 

Jest to również po prostu nowa forma kontaktu z klientem, która skutkuje wzrostem lojalności i samej percepcji sklepu w umyśle odbiorcy. 

Integracja

  • Narzędzie informuje administratora sklepu i wyrażeniu zainteresowania produktem przez danego użytkownika i umożliwia aktywną promocję.
  • Red Price Alert automatycznie informuje zainteresowanych użytkowników o zmianie ceny.
  • Red Price Alert umożliwia również przesłanie personalizowanego kodu rabatowego wybranym przez klienta kanałem komunikacyjnym.

Instalacja Red Price Alert jest prosta jak wklejenie piksela Facebooka w kod strony internetowej. Dodatkowo, przez 30 dni, każdy sklep może za darmo przetestować skuteczność tego narzędzia. Później opłaty wynoszą 0,01% ceny produkty w momencie, w którym klient faktycznie przejdzie na stronę sklepu lub 0,03% kiedy prześlemy za pomocą narzędzia personalizowany kod rabatowy. 

Wszystkim właścicielom i zarządzającym sklepami internetowymi możemy polecić tę wtyczkę, jako interesujące uzupełnienie działań marketingowych, które jednocześnie nie absorbuje praktycznie w żaden sposób. Darmowy okres próbny sprawia natomiast, że możemy je przetestować na żywym organiźmie i zyskać pewność, czy jest to dla nas interesująca opcja. 

Audyt Google Ads

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Jak działa sklep internetowy
Jak działa sklep internetowy?
Izabela Pirańska

Chcesz założyć własny sklep internetowy? To dobre rozwiązanie! Rynek e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie, które na dodatek przyspiesza. Zastanawiasz […]

Dlaczego marketing jest ważny
Redakcja

Dlaczego marketing jest ważny i jak napędza firmy! W jednych firmach zagadnienia związane z marketingiem traktuje się poważnie. W innych nie […]

Wady i zalety reklamy internetowej
Redakcja

Kluczowe wady i zalety reklamy internetowej Reklama internetowa jest formą reklamy, która bardzo dynamicznie się rozwija, co jest związane z […]

Skuteczna reklama na Facebooku
Jakub Michalak

Facebook to fenomen – uniwersytecki portalik założony w 2004 roku na Harvardzie przez Marka Zuckerberga przerodził się przez lata w […]

reklama sklepu rtv agd
Reklama sklepu rtv agd
Maciej Popiołek

Branża RTV/AGD była jedną z pierwszych, które rozwinęły się w zakresie e-commerce. Do dziś Polacy w sieci najchętniej kupują właśnie […]

mobile w b2b
Mobile w B2B
Jakub Nowak

Jak urządzenia mobilne doprowadziły do rewolucji w sektorze B2B? W przeszłości bezpośrednie relacje międzyludzkie stanowiły standardowy sposób zdobywania kontaktów biznesowych. […]