Re-marketing

Sposób na dotarcie do osób, które odwiedziły już Twoją stronę internetową

Możliwość tworzenia wielu list remarketingowych.

Możliwość precyzyjnego kierowania reklamy do grupy docelowej.

W pełni wykorzystaj ruch użytkowników na swojej stronie internetowej.

Kieruj zróżnicowane reklamy do osób, które dokonały już zakupu w sklepie internetowym, zapisały się na newsletter, odwiedziły poszczególne kategorie, opuściły koszyk czy np. spędziły więcej niż 1 minutę na stronie.

Mamy nieograniczone możliwości kierowania reklam dla użytkowników odwiedzających serwis. Stosujemy najnowocześniejsze metody kierowania reklam.

Remarketing – co to jest?

Na początku każdego procesu tworzenia reklamy ustalana jest grupa odbiorców, do której dana reklama ma trafiać. Jak się jednak może okazać po pewnym okresie emitowania reklamy, dana grupa może być mniej lub bardziej zainteresowana produktami lub usługami reklamodawcy. Zupełnie inaczej jest jednak w przypadku remarketingu – co jest jego największą zaletą to to, że trafia do osób, które wyraziły wcześniejsze zainteresowanie Twoim produktem lub usługą.

Remarketing jest więc narzędziem jakie możesz wykorzystać w swojej strategii marketingowej, które sprawdza się szczególnie w przypadku długiego, skomplikowanego lub obarczonego potrzebą wielokrotnego przemyślenia przez potencjalnego klienta procesu sprzedażowego.

 

Odbierz darmową wycenę

Co mówią o nas klienci:

Dzięki skutecznie prowadzonemu remarketingowi docieramy do osób zainteresowanych naszą ofertą, które jednak nie sfinalizowały zakupów i zachęcamy je do ich zakończenia.

Krzysztof Muszyński
CEO
unodesign.pl

Remarketing – jak to działa?

Remarketing pozwala emitować reklamy osobom, które już odwiedziły Twoją stronę internetową lub wykazały zainteresowanie Twoimi produktami, usługami lub też innymi przejawami Twojego marketingu (np. obejrzały konkretny film na Youtubie, kliknęły w dany baner reklamowy na Facebooku lub LinkedInie). Inwestując w remarketing koncentrujesz swój wysiłek na potencjalnych klientach, którzy są już na nieco dalszym etapie lejka sprzedażowego. Są to osoby, które wcześniej wyraziły zainteresowanie produktami lub usługami, które oferujesz, szukały informacji na ich temat i trafiły właśnie na Twoją firmę, jednak nic nie zakupiły. Wtedy z pomocą może przyjść remarketing, który po pierwsze przypomni im o ofercie, którą przeglądali, a po drugie uchroni Cię przed utratą tych potencjalnych klientów na rzecz konkurencji.

Remarketing – Krok po kroku

  1. Klient odwiedza stronę internetową
  2. W przeglądarce klienta zapisuje się „ciasteczko – cookie”
  3. „Ciasteczko” przypisuje się do wybranej przez nas grupy np. użytkownik, który odwiedził zakładkę np. cennik/oferta lub zapisały się na newsletter, odwiedziły poszczególne kategorie, opuściły koszyk lub np. spędziły więcej niż 1 minutę na stronie lub blogu Twojej firmy.
  4. Kierujesz do tego klienta dowolny przekaz reklamowy

“Ciasteczko” może być przypisane do danego użytkownika na wybranej podstronie Twojej witryny. Częstym rozwiązaniem jest śledzenie koszyków zakupowych klientów, którzy je porzucili i wstrzymali się od zakupu. Dzięki zastosowaniu remarketingu możemy im wyświetlać produkty, które zostały „prawie” zamówione i przypomnieć o wcześniejszej chęci zrealizowania zamówienia.

Przykład reklamy w remarketingu

Załóżmy, że zajmujesz się sprzedażą markowego obuwia w swoim sklepie internetowym. Możesz wówczas np. stworzyć kampanię remarketingową, która zostanie nakierowana na osoby związane ze słowem kluczowym „buty damskie adidas”. Reklama ta obejmie tych, którzy odwiedzili Twoją podstronę z ofertami różnych butów marki adidas dla kobiet. W rezultacie reklamy Twoich produktów ukażą się też na innych stronach internetowych, które będą później odwiedzane przez osoby wcześniej przeglądające Twoje produkty z wyżej podanej kategorii. Grupa tych osób jest potencjalnie zainteresowana Twoim asortymentem. Możesz zatem kierować na nią reklamy z konkretnym przekazem tak aby ją bardziej zachęcić do zakupu, wspominając np. o darmowej dostawie, wydłużonym terminie zwrotu lub o innych udogodnieniach, które mogłyby zdecydować o końcowej decyzji nie porzucenia strony lub koszyka zakupowego i zrealizowaniu zakupu. Co więcej, istnieje możliwość dodania taką osobę do listy „Kategoria buty”, a potem na przykład podnieść stawkę, kiedy następnym razem ten użytkownik będzie szukał w Google podobnych produktów.

Rodzaje remarketingu w Google Ads

Remarketing w Google Ads to zaawansowane narzędzie, które dzięki specjalnym funkcjom pozwoli CI jeszcze lepiej i dokładniej stworzyć grupy osób, a co za tym idzie spersonalizować format i opcje wyświetlania Twoich reklam.
W Google Ads masz możliwość wyboru między:

  • remarketingiem standardowym, w którym to Twoje reklamy będą wyświetlane osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, w czasie gdy przeglądają strony www i korzystają z aplikacji w sieci reklamowej.
  • remarketingiem dynamicznym: na ten moment to najbardziej zaawansowana funkcja. Pozwala uwzględnić w reklamach konkretne produkty lub usługi, które były oglądane przez użytkowników na Twojej stronie lub w aplikacji.
  • listami remarketingowymi dla reklam w wyszukiwarce, dzięki czemu Twoje reklamy docierać będą do osób, które odwiedziły Twoją witrynę, a po jej opuszczeniu wyszukują dalsze informacje w wyszukiwarce Google.
  • remarketingiem wideo: w którym Twoje reklamy kierowane będą do osób, które weszły w interakcję z Twoimi filmami lub kanałem w YouTube, podczas korzystania z tego serwisu oraz przeglądania filmów, stron www lub korzystania z aplikacji w sieci reklamowej. </li.
  • remarketingiem kierowanym na listę klientów: czyli kierowania reklam do wcześniej przesłanej listy z otrzymanymi od klientów danymi kontaktowymi. Twoje reklamy wyświetlać się w różnych usługach Google osobom zalogowanym w serwisie Google.

Remarketing – co potrzebujesz żeby zacząć?

Aby wdrożyć remarketing na swojej stronie internetowej potrzebne jest dodanie na określonego kodu śledzącego, zwanego również tagiem lub pikselem (w zależności od miejsca gdzie chcemy wyświetlać remarketing: w kampaniach Google jest on tagiem, na Facebooku i Linkedin pikselem). Po jego zainstalowaniu w odpowiednim miejscu na stronie przez specjalistę lub informatyka kod zacznie automatycznie zbierać listę osób odwiedzających Twoją witrynę poprzez pliki cookies. Kod ten może być różnie dostosowywany w zależności od określonych podstron czy kategorii/podkategorii. Dla wybranych podstron lub kategorii tworzona jest odpowiednia lista remarketingowa. Można więc utworzyć wiele różnych list potencjalnych klientów w zależności od np. ich wieku lub zainteresowania innymi kategoriami produktów czy usług.

Remarketing – komu i gdzie będą wyświetlać się reklamy?

Reklamy skierowane do grup osób utworzonych z list remarketingowych będą wyświetlać się na stronach, które akceptują reklamy z Sieci Reklamowej Google lub sieci reklamowych Facebook czy Linkedin.

Kanały reklamowe wykorzystywane w remarketingu

  1. Sieć reklamowa Google

    Jest to najpopularniejszy sposób na wykorzystanie remarketingu. Reklamy wyświetlać się będą w miejscach, które zostały udostępnione przez właścicieli innych serwisów internetowych. Zaletą ich jest zatem to, że dana reklama ukaże się w danym serwisie w momencie kiedy dany użytkownik z listy remarketingowej będzie go odwiedzał, a są to popularne i często odwiedzane serwisy, takie jak np. onet.pl czy gazeta.pl.

  2. E-mail

    Istnieje możliwość kierowania reklam do osób, które znajdują się wcześniej stworzonej przez Ciebie listy zapisanych maili, a więc do osób, które wyraziły zainteresowanie Twoją marką (produktami lub usługami jakie oferujesz) i zapisały się do newslettera lub też pobrały darmowe materiały oferowane po zapisaniu się na listę mailingową.
    Reklamy w postaci wiadomości e-mail, które będą wyświetlać się w górnych kartach skrzynek odbiorczych użytkowników.

  3. Wyszukiwania internetowe

    Twoja reklama będzie kierowana do osób, które wpisują dane hasło, powiązane z Twoją ofertą w wyszukiwarkę internetową. Na przykład, kiedy wpisywać będą nazwę sprzedawanych przez Ciebie produktów. Zaletą będzie tutaj też to, że Twoja reklama od razu będzie kierowana do osób, które są zainteresowane ofertą konkurencji.

  4. Video

    Remarketing może być stosowany również na popularnej platformie YouTube. Twoje reklamy video będą wyświetlały się podczas oglądania innych materiałów przez użytkowników serwisu.

  5. Remarketing na Facebooku

    Możliwości remarketingu są wręcz nieograniczone, możesz bowiem docierać ze swoimi reklamami również w sieci reklamowej Facebook (czyli Twoje reklamy będą wyświetlać się zarówno na Facebooku jak na Instagramie)

  6. Remarketing na Linkedinie

    Profesjonalny serwis społecznościowy czyli Linkedin to kolejny kanał, który możesz wykorzystać do swoich działań remarketingowych. Linkedin daje możliwość śledzenia osób, które odwiedziły Twoją stronę (lub konkretną podstronę), wykonały daną akcję na Twojej stronie (np. kliknęły przycisk “zapisz się”) lub też wgrania przygotowanej przez Ciebie listy osób.

Remarketing w podejściu Cross-channel

Poprzez połączenie kilku kanałów reklamowych wykorzystujących daną listę osób zebranych na potrzeby remarketingu masz możliwość częstszego wyświetlania swojej reklamy i przypominania się klientowi. Na przykład kierując tą daną reklamę w sieci reklamowej Google, na Facebooku oraz na Youtubie – jesteś praktycznie wszędzie tam gdzie Twój potencjalny klient! Dodatkowo wiesz, kto dokładnie odbiera Twoja reklamy: są to osoby, które wcześniej już weszły w interakcję z Twoją marką i wstępnie wyraziły nią zainteresowanie.

Jakie są inne zalety Remarketingu?

Istnieje wiele zalet remarketingu, w zależności od branży oraz typu biznesu może on przynieść lepsze lub jeszcze lepsze efekty z kampanii reklamowych. Korzyści jakie daje remarketing to przede wszystkim:

  • szybki czas docierania do potencjalnych klientów: reklama wyświetlać się będzie osobie zapisanej na liście remarketingowej gdy tylko ta opuści Twoją stronę i będzie wyszukiwać informacji w innych miejscach. Masz więc możliwość natychmiastowego reagowania wtedy kiedy potencjalny klient jeszcze pamięta o Twoim produkcie lub usłudze, którą był zainteresowany.
  • zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki: pojawiające się reklamy nie tylko przypominać będą o produktach/ usługach Twojej firmy ale także o całej marce, która w oczach użytkowników będzie często się pojawiać co może wzmocnić jej wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie.
  • dokładność i precyzja reklam: listy remarketingowe mogą być tworzone pod kątem konkretnych sytuacji, np. dla osób, które opuściły koszyk, zapisały się na webinar itp. Banery reklamowe mogą zostać wcześniej dostosowywane do danej grupy odbiorców tak aby otrzymywali oni najbardziej adekwatne komunikaty marketingowe do czynności jaką wykonali na naszej stronie (np. w przypadku pozostawienia w koszyku pary butów użytkownik będzie otrzymywał banery ze zdjęciem danych butów lub też innego obuwia, które potencjalnie może go zainteresować)
  • różnorodność reklam: dzięki galerii reklam, możliwe jest darmowe tworzenie róznego rodzaju reklam: m.in tekstowych, graficznych i wideo. Zastosowanie różnego rodzaju reklam pozwala docierać do jak największej liczby użytkowników z danej listy, odpowiadając na wymagania co do formatu reklam odpowiednich serwisów reklamowych.
  • duża skala zasięgu: możesz docierać do osób z Twoich list remarketingowych, które korzystają z różnych urządzeń oraz przeszukują różne serwisy (zarówno szukają informacji w wyszukiwarce Google, jej sieci partnerskiej reklamodawców oraz w mediach społecznościowych)
  • opłacalność: kampanie remarketingowe są tworzone przy wykorzystaniu automatycznego określania stawek. Stawki są zatem określane w czasie rzeczywistym przez system, który oblicza optymalną stawkę dla danej osoby, której wyświetlana jest Twoja reklama. Dzięki czemu wygrywasz aukcję przy najlepszej możliwej cenie. Udział w danej aukcji Google nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów.
  • dokładne statystyki wyników kampanii: we wcześniej określonym przez Ciebie terminie będziesz otrzymywać raporty o wynikach swoich kampanii, miejscach wyświetlania się reklam i cenach, jakie za nie płacisz.

Podsumowując remarketing ma szereg zalet, dlatego warto go uwzględnić w swoich działaniach reklamowych. To co zdecydowanie wyróżnia reklamy remarketingowe to często wyższy CTR (click through rate), czyli współczynnik klikalności, jako, że są one dokładnie dopasowane do osób, którym są wyświetlane oraz stosunkowo wysoką liczbą konwersji (w porównaniu np. do innych typów reklam) gdyż osoby, którym są one wyświetlane wcześniej wyraziły już chęć zakupu Twojego produktu lub usługi. W Verseo dokładnie dopasowujemy rodzaj remarketingu do Twoich potrzeb oraz mamy nieograniczone możliwości kierowania reklam dla użytkowników odwiedzających Twój serwis. Co więcej stosujemy najnowocześniejsze metody kierowania reklam.

Re-marketing w sieci wyszukiwania

Stosuj różne reklamy tekstowe w wyszukiwarce w zależności od etapu zakupu/podejmowania decyzji przez klientów.

lornetka

Re-marketing w sieci reklamowej

Wykorzystaj reklamy graficzne by jeszcze skuteczniej docierać do Twoich klientów. W zależności od potrzeb zachęcaj do zakupu lub informuj o nowościach. Sprawdzaj, które strony generują najlepsze powroty do strony, a które wyświetlenia mają największy wpływ na sprzedaż.

Re-marketing dynamiczny

Jeśli posiadasz konto Google Merchant Center (GMC) możesz dynamicznie wyświetlać produkty klientom. Przygotujemy animowane szablony reklam, które będą automatycznie pobierać informacje o produktach z cenami i opisami z konta GMC. Mamy dla Ciebie gotowe strategie na wykorzystanie tej formy reklamy.

Re-marketing YouTube

Zrób krok do przodu! Po reklamach tekstowych i graficznych wykorzystaj swoje filmy reklamowe do ponownego powrotu do klientów. Płacisz tylko wtedy, gdy klienci obejrzą min. 30s filmu.

Dobra rada od Verseo

Darmowa wskazówka

Testuj różne listy re-marketingowe w celu sprawdzenia, które kombinacje się najlepiej sprawdzają. Pamiętaj, żeby ograniczać wyświetlanie reklamy na pojedynczego użytkownika by nie „zamęczyć” swoich klientów.

Opinie naszych klientów

Verseo.pl od dawna prowadzi kampanie dla 3 naszych sklepów internetowych. Stale monitoruje efekty naszych kampanii oraz optymalizuje koszty. Stały kontakt, szybkie reagowanie na problemy to główna zaleta Verseo.pl. Firma godna Polecenia!



Firma Handlowo Usługowa Vixen

Nasza firma otrzymała należyte wsparcie w zakresie kampanii AdWords oraz SEO. Rekomenduje współpracę z Verseo wszystkim tym, którzy poszukują solidnego i świetnie zorientowanego w świecie marketingu internetowego partnera biznesowego.

Dariusz Perski
Właściciel Firmy
Villa en Sol

Verseo to firma bardzo profesjonalna. Zna się na swojej pracy. To, co ma być zrobione, jest załatwione. Ja często nie mam czasu na głębszą analizę kampanii. Bardzo pomaga mi zatem podejście Verseo, które samo odzywa się z pomysłami, sugestiami czy pytaniami. Ta komunikatywność to istotny element współpracy. Podsumowując, Verseo jest po prostu dobrym partnerem.

Łukasz Piecuch
Prezes Zarządu
Bright Group sp. z o.o.

Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę z firmą Verseo, której specjaliści charakteryzują się wysoką kulturą osobistą i profesjonalnym, a co najważniejsze indywidualnym podejściem do klientów, polecam usługi Verseo.

Magdalena Jaklińska
Właściciel Firmy
Bellatenda

Verseo.pl na początku współpracy przeprowadziło szczegółowy audyt naszej dotychczasowej i mało skutecznej kampanii reklamowej w systemie Google AdWords, a następnie zaprojektowało całkowicie nową. Rezultatem tych działań są dwukrotnie niższe koszty prowadzenia kampanii przy znacznie zwiększonej jej efektywności.

Mateusz Fatek
Prezes Zarządu
Biuro Tłumaczeń Fatix

Współpraca z Verseo przebiega sprawnie, na wysokim poziomie obsługi merytorycznej. Cenię szybki kontakt i reakcje ze strony specjalistów Verseo. Wybraliśmy Verseo spośród wielu firm zajmujących się tego typu usługami i z przyjemnością potwierdzam chęć dalszej współpracy.



Sporteum sp z o.o.

Możemy śmiało zarekomendować firmę Verseo.pl Sp. Z o.o. jako godnego partnera w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords. Przez ostatni rok firma profesjonalnie i terminowo realizuje wszystkie zlecone przez nas kampanie, a ich obsługa klienta jest jedną z najlepszych z jakimi udało się nam współpracować.

Adam Przybyszewski
Recruitment Marketing Coordinator
OTTO Polska

Informuję z przyjemnością, że współpracuję z VERSEO.PL w zakresie działalności informatycznej od kilku lat. W całym przedmiotowym okresie współpraca układa się na najwyższym poziomie.

Marek Stachowski
Właściciel Firmy
KLM Solutions

W zakresie reklamy w Internecie współpracujemy z Verseo już od 2013 roku. Od podstaw stworzyli i skutecznie wdrożyli strategię e-marketingową naszej firmy. Polecamy Verseo – dzięki niej zdecydowanie wzrosły statystyki sprzedaży i nasze zyski.

Sławomir Bielenia
Prezes Zarządu
mastersport.pl

Verseo prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo jako solidnego partnera do współpracy.

Jarosław Pokorski
Właściciel Firmy
Tachopol

Verseo.pl odpowiada za cały marketing internetowy Naszej Hurtowni. Cenimy ich za uczciwość i rzetelne podejście do klienta.



Hurtownia Doris

Z przyjemnością rekomenduję firmę Verseo jako opiekuna kampanii AdWords. Od pierwszych miesięcy prowadzenia konta udało jej się poprawić efektywność kosztową kampanii. Jakość zapytań generowanych przez kampanie jest coraz lepiej dopasowana do naszych potrzeb...

Marek Skrzeczyński
Prezes Zarządu
WDX S.A.

Firma Verseo spełniła nasze oczekiwania dotyczące marketingu internetowego. Zgodnie z przygotowanym planem Verseo zoptymalizowało nasza stronę www, zamieściło bannery reklamowe, wdrożyło kampanie Google AdWords. Jeśtemy bardzo zadowoleni z efektów tej pracy..



Invest Complex

Agencja Verseo od początku do końca zaplanowała strategie rozwoju naszej firmy w wyszukiwarkach internetowych. Prowadziła i prowadzi dla Nas równolegle wiele różnych projektów z których każdy przynosi odpowiedni zwrot z inwestycji.

Krzysztof Mrugalski
Chief Executive Officer
Agencja Eventowa – Event For You

Verseo.pl stale rozwija kampanie dla naszego sklepu internetowego poszerzając ją regularnie o nowe marki. Nasze doświadczenia we współpracy z całą pewnością pozwalają polecić tą Agencję jako partnera do współpracy.



Anwigo

Ponad 95% naszych klientów decyduje się na przedłużenie współpracy

Producent płynów do mycia naczyń

Sieć sklepów

Producent narzędzi elektrycznych i spalinowych

Lider w produkcji sprzętu AGD

Producent sprzętu sieciowego

Sklep jubilerski

Sieć sklepów z art. spożywczymi

Włoski producent samochodów luksusowych

Salon samochodów używanych

Biuro pośrednictwa pracy

Producent nawozów rolniczych

Producent kawy

System płatności internetowych

Marka rozwiązań higienicznych

Sklep internetowy z butami

Księgarnia Internetowa

Stoiska targowe

Marka mebli kuchennych

Szkoła języka angielskiego

Spółka Marketingowo-specjalistyczna

Sklep internetowy

Centrum medycyny sportowej

Producent kabin i brodzików prysznicowych

Internetowa drogeria i perfumeria

Sklep internetowy z dywanami

Partner i doradca w rolnictwie

Autoryzowany Dealer Samochodowy

Myjnie samochodowe

Deweloper budowlany

Sklep internetowy z odzieżą damską

Producent szaf pancernych i sejfów

Galeria Handlowa

Dystrybutor materiałów izolacyjnych

Szewc, dorabianie kluczy, zegarmistrz

Producent hal namiotowych

Kantor internetowy

Inwestor zagraniczny

Producent przenośników, regałów magazynowych

Internetowy sklep meblowy

Hurtownia sanitarna

Biuro tłumaczeń

Biuro projektowania wnętrz

Integrator systemów informatycznych

Hosting stron WWW

Lider branży budowlanej w Polsce

Ekskluzywna odzież damska i męska

Mieszkania deweloperskie

Dystrybutor materaców

Meble ogrodowe i restauracyjne

Suplementy diety

Autolawety Lublin

Sklep ekologiczny

Sklep z odzieżą dziecięcą

Ogrodnictwo

cesarskie ogrody

Architekt wnętrz

Sklep z odzieżą damską

Video tutoriale

Producent Materaców

Kancelaria adwokacka

Tonery do drukarek

Odszkodowania lotnicze

Internetowe Biuro Tłumaczeń

Rolety, zasłony, żaluzje

Bistro

Kursy stacjonarne i online

Escape Room

Guitar Project

Sklep fryzjerski, hurtownia online

Meble metalowe, sejfy, kasy pancerne

Dystrybutor podług nowoczesnych i klasycznych

Sklep online

Poradnia Dietetyczna

Blog o projektowaniu odzieży

Pizza-catering

Optyka, optometria

Artykuły jeździeckie

Żaluzje, moskitiery, plisy, rolety

Pionier w branży poliuretanów

Kleje do metali i tworzyw sztucznych

Systemy informatyczne

Tomasz Pluszczyk logo

Projektant odzieży

Piekarnia Online

Uno Design Logo

Willa w Międzyzdrojach

Resort Art&SPA

Ośrodek wypoczynkowy w Zakopanem

Place zabaw dla dzieci

Copyright © 2019

Verseo - Agencja interaktywna Poznań, ul. Grunwaldzka 515b, 62-064 Plewiska

All rights reserved | Kariera | Polityka Prywatności