Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV - zdjęcie nr 1

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV - zdjęcie nr 2

New call-to-action
New call-to-action

Mamy to! Kategoria urządzeń w Google Ads wzbogaciła się o TV!

Google zauważając stopniowy wzrost znaczenia urządzeń mobilnych wprowadziło możliwość dostosowania stawki dla wejść w reklamy z komórek oraz tabletów. Wprowadzenie różnych kategorii urządzeń umożliwia również kierowanie specjalnie dostosowanych reklam jedynie dla użytkowników korzystających z konkretnego rodzaju urządzenia. Od paru dni w kampaniach Google Ads pojawiła się kolejna kategoria urządzeń – telewizory.

TV jako nowy typ urządzenia w systemie Google Ads – dlaczego?

Statystyki pokazują, że użytkownicy oglądają dziennie blisko 180 milionów godzin materiałów video z YouTube na TV. Zmieniające się przyzwyczajenia ludzi stale wpływają na kształt aktualnego rynku reklamy. Tradycyjne reklamy telewizyjne będą w najbliższych latach w odwrocie. Przede wszystkim są niemierzalne, ich koszt jest bardzo wysoki, a rosnąca popularność smart TV, aplikacji na konsole do gier oraz urządzeń takich jak Google’owski Chromecast sprawia, że rośnie potencjał telewizorów jako nośnika reklam digital.

New call-to-action
New call-to-action

Od teraz tworząc kampanie kierowane na YouTube przy pomocy Google Ads lub Display & Video 360 będziemy mogli dostosować stawkę lub np. przygotować osobną kreację na urządzenia specjalnie dostosowane do oglądania materiałów video – telewizorów. Dołączą one do komputerów, komórek oraz tabletów jako nowa kategoria urządzeń.

Z zainteresowaniem będziemy przyglądać się jak TV spiszą się w kampaniach w porównaniu do urządzeń mobile oraz komputerów. Póki co w Polsce nowa opcja nie jest jeszcze dostępna na wszystkich kontach Google Ads, ale stopniowo będzie dodawana.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Chcesz przeczytać więcej o reklamach na YouTube? TUTAJ dowiesz się, że to skuteczny kanał dla biznesu! 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany