Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV

Mamy to! Kategoria urządzeń w Google Ads wzbogaciła się o TV!

Google zauważając stopniowy wzrost znaczenia urządzeń mobilnych wprowadziło możliwość dostosowania stawki dla wejść w reklamy z komórek oraz tabletów. Wprowadzenie różnych kategorii urządzeń umożliwia również kierowanie specjalnie dostosowanych reklam jedynie dla użytkowników korzystających z konkretnego rodzaju urządzenia. Od paru dni w kampaniach Google Ads pojawiła się kolejna kategoria urządzeń – telewizory.

TV jako nowy typ urządzenia w systemie Google Ads – dlaczego?

Statystyki pokazują, że użytkownicy oglądają dziennie blisko 180 milionów godzin materiałów video z YouTube na TV. Zmieniające się przyzwyczajenia ludzi stale wpływają na kształt aktualnego rynku reklamy. Tradycyjne reklamy telewizyjne będą w najbliższych latach w odwrocie. Przede wszystkim są niemierzalne, ich koszt jest bardzo wysoki, a rosnąca popularność smart TV, aplikacji na konsole do gier oraz urządzeń takich jak Google’owski Chromecast sprawia, że rośnie potencjał telewizorów jako nośnika reklam digital.

Od teraz tworząc kampanie kierowane na YouTube przy pomocy Google Ads lub Display & Video 360 będziemy mogli dostosować stawkę lub np. przygotować osobną kreację na urządzenia specjalnie dostosowane do oglądania materiałów video – telewizorów. Dołączą one do komputerów, komórek oraz tabletów jako nowa kategoria urządzeń.

Z zainteresowaniem będziemy przyglądać się jak TV spiszą się w kampaniach w porównaniu do urządzeń mobile oraz komputerów. Póki co w Polsce nowa opcja nie jest jeszcze dostępna na wszystkich kontach Google Ads, ale stopniowo będzie dodawana.

Chcesz przeczytać więcej o reklamach na YouTube? TUTAJ dowiesz się, że to skuteczny kanał dla biznesu! 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Integracja kont YouTube i AdWords
Witold Chęciński

Integracja kont YouTube i AdWords Integracja kont YouTube i AdWords to sprawdzony sposób na osiągniecie jeszcze lepszych wyników kampanii i […]

Jak przygotować sklep internetowy na święta?
Jakub Nowak

Jak przygotować sklep internetowy na święta? Ostatni kwartał roku stanowi najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. Wedle statystyk, niektóre sklepy […]

Reklama firmy w Google – dlaczego warto
Artykuł gościnny

Reklama firmy w Google – dlaczego warto? Posiadanie swojej firmy w ostatnim czasie staje się coraz bardziej popularną drogą jako rozwinięcie […]

A Ty ilu handlowców online zatrudniasz?
Artykuł gościnny

Chcesz rozpocząć sprzedaż online lub zwiększyć tę dotychczasową? Myślisz, że wymaga to dużych nakładów, przeszkolenia dotychczasowych pracowników z zakresu e-commerce […]

Rodzaje targetowania w sieci reklamowej GDN
Dariusz Cichocki

Reklama w sieci reklamowej ma wyjątkowy potencjał w zakresie pozyskiwania klientów. Warto więc wiedzieć więcej na temat reklamy w sieci […]

Marketing dla trenera personalnego
Dominika Słomka

Marketing dla trenera personalnego w Internecie – dlaczego warto się promować? Trener personalny to jeden z najbardziej popularnych freelancerskich zawodów […]