Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV

Mamy to! Kategoria urządzeń w Google Ads wzbogaciła się o TV!

Google zauważając stopniowy wzrost znaczenia urządzeń mobilnych wprowadziło możliwość dostosowania stawki dla wejść w reklamy z komórek oraz tabletów. Wprowadzenie różnych kategorii urządzeń umożliwia również kierowanie specjalnie dostosowanych reklam jedynie dla użytkowników korzystających z konkretnego rodzaju urządzenia. Od paru dni w kampaniach Google Ads pojawiła się kolejna kategoria urządzeń – telewizory.

TV jako nowy typ urządzenia w systemie Google Ads – dlaczego?

Statystyki pokazują, że użytkownicy oglądają dziennie blisko 180 milionów godzin materiałów video z YouTube na TV. Zmieniające się przyzwyczajenia ludzi stale wpływają na kształt aktualnego rynku reklamy. Tradycyjne reklamy telewizyjne będą w najbliższych latach w odwrocie. Przede wszystkim są niemierzalne, ich koszt jest bardzo wysoki, a rosnąca popularność smart TV, aplikacji na konsole do gier oraz urządzeń takich jak Google’owski Chromecast sprawia, że rośnie potencjał telewizorów jako nośnika reklam digital.

Od teraz tworząc kampanie kierowane na YouTube przy pomocy Google Ads lub Display & Video 360 będziemy mogli dostosować stawkę lub np. przygotować osobną kreację na urządzenia specjalnie dostosowane do oglądania materiałów video – telewizorów. Dołączą one do komputerów, komórek oraz tabletów jako nowa kategoria urządzeń.

Z zainteresowaniem będziemy przyglądać się jak TV spiszą się w kampaniach w porównaniu do urządzeń mobile oraz komputerów. Póki co w Polsce nowa opcja nie jest jeszcze dostępna na wszystkich kontach Google Ads, ale stopniowo będzie dodawana.

Chcesz przeczytać więcej o reklamach na YouTube? TUTAJ dowiesz się, że to skuteczny kanał dla biznesu! 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Opinie Google Ads? Sprawdź teraz filmy z rekomendacjami klientów!
Dominika Słomka

Opinie Google Ads – czyli co o tej formie reklamy sądzą sami klienci? Jedną z wielu zalet jakie należy przypisać […]

Case study: Kampanie Google AdWords – średni i duży budżet.
Artykuł gościnny

Kampanie AdWords a średni i duży budżet reklamowy – analiza W przypadku kampanii AdWords znaczenie ma każda złotówka. Dlatego tak […]

Żegnamy reklamy Google AdWords (te z prawego panelu)
Artykuł gościnny

Na początku grudnia informowaliśmy o testach Google nad wyświetlaniem większej ilości reklam nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Eksperyment musiał okazać się […]

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords
Dariusz Cichocki

Kolejna funkcjonalność w panelu AdWords! Na początku bieżącego roku Google dodało kolumnę w panelu AdWords, która pozwala określić informacje o […]

9 ważnych zmian w Google Ads – podsumowanie Google Marketing Live 2019
Maksymilian Melion

Zmiany w Google Ads już za rogiem! Google, jak co roku, podgrzał atmosferę w środowisku marketerów, ogłaszając kolejną edycję Google […]

Nigdy więcej błędów w kampaniach Google Ads – czyli odpowiedzi na pytania uczestników webinaru Callpage
Artykuł gościnny

Masz pytania odnośnie Google Ads? Zerknij – może właśnie udzieliliśmy odpowiedzi! 30 października Daniel Chruściński – czyli jeden z naszych […]