Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Brak komentarzy

Nowe oceny w mobilnym Google

Google w wersji mobilnej staje się krytykiem kulinarnym. Ostatnia zmiana ma pomóc w wyborze najlepszego miejsca na obiad czy kolację.
14303734_977709142374519_1368629712_o

New call-to-action
New call-to-action

Google zmienił formę wyświetlanych ocen w mobilnych wynikach wyszukiwań. Gdy wpiszemy nazwę restauracji, to zamiast standardowych złotych gwiazdek teraz najpierw pojawia się zakładka recenzji z sieci. Pokazane są w niej oceny z kilku różnych serwisów na przykład pyszne.pl , Facebook czy Groupon. Ta zmiana powinna znacznie pomóc podczas wyboru odpowiedniego miejsca na obiad czy kolację.

New call-to-action
New call-to-action

Update z dnia 16.09.2016: oceny z Facebooka pojawiają się już nie tylko w wynikach mobilnych i nie tylko w odniesieniu do firm z branży gastronomicznej.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany