Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Nowe oceny w mobilnym Google

    Google w wersji mobilnej staje się krytykiem kulinarnym. Ostatnia zmiana ma pomóc w wyborze najlepszego miejsca na obiad czy kolację.
    14303734_977709142374519_1368629712_o

    Google zmienił formę wyświetlanych ocen w mobilnych wynikach wyszukiwań. Gdy wpiszemy nazwę restauracji, to zamiast standardowych złotych gwiazdek teraz najpierw pojawia się zakładka recenzji z sieci. Pokazane są w niej oceny z kilku różnych serwisów na przykład pyszne.pl , Facebook czy Groupon. Ta zmiana powinna znacznie pomóc podczas wyboru odpowiedniego miejsca na obiad czy kolację.

    Update z dnia 16.09.2016: oceny z Facebooka pojawiają się już nie tylko w wynikach mobilnych i nie tylko w odniesieniu do firm z branży gastronomicznej.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level
    Jakub Nowak

    Poradnik Google Analytics dla początkujących Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z […]

    wymiary grafik fb, yt, google ads, tik tok
    Wymiary grafik FB, YT, LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok i Google Ads
    Adam Kubaszewski

    Rozkwit mediów społecznościowych oraz platform takich jak Google Ads całkowicie zmienił marketing w sieci. Google, Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn […]

    Poradniki z marketingu – baza sprawdzonej wiedzy
    Maciej Popiołek

    Regularnie publikowane przez nas artykuły eksperckie cieszą się popularnością wśród menedżerów firm powiązanych nie tylko z branżą marketingową. Niemal każde […]

    LinkedIn – co to jest? 42 strony darmowej wiedzy!
    Dominika Słomka

    Linkedin – co to jest?  Linkedin to medium społecznościowe, które cieszy się coraz większym zainteresowaniem, szczególnie ze strony osób na […]

    Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017
    Redakcja

    Marketing w wyszukiwarkach internetowych – raport! Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu […]

    Galeria Raportów Google Analytics: co to jest i jak wykorzystać?
    Paweł Dalecki

    Dostosuj wygląd Google Analytics do swoich potrzeb! Google Analytics to potężne narzędzie, które pozwala modyfikować kwestie raportowania w niemalże nieograniczony […]