Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Nowe oceny w mobilnym Google

    Google w wersji mobilnej staje się krytykiem kulinarnym. Ostatnia zmiana ma pomóc w wyborze najlepszego miejsca na obiad czy kolację.
    14303734_977709142374519_1368629712_o

    Google zmienił formę wyświetlanych ocen w mobilnych wynikach wyszukiwań. Gdy wpiszemy nazwę restauracji, to zamiast standardowych złotych gwiazdek teraz najpierw pojawia się zakładka recenzji z sieci. Pokazane są w niej oceny z kilku różnych serwisów na przykład pyszne.pl , Facebook czy Groupon. Ta zmiana powinna znacznie pomóc podczas wyboru odpowiedniego miejsca na obiad czy kolację.

    Update z dnia 16.09.2016: oceny z Facebooka pojawiają się już nie tylko w wynikach mobilnych i nie tylko w odniesieniu do firm z branży gastronomicznej.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Co każda firma powinna wiedzieć o Google Analytics?
    Krzysztof Masłowski

    W dużym skrócie Google Analytics to darmowy program Google, który mierzy i zbiera dane o zachowaniu użytkowników odwiedzających stronę internetową. […]

    Wady i zalety reklamy prasowej
    Maciej Popiołek

    Wady i zalety reklamy prasowej Pojęcie i rodzaje reklamy prasowej Reklama prasowa jest to rodzaj reklamy, który wykorzystuje jako środek przekazu […]

    influencer marketing
    Influencer marketing krok po kroku
    Maciej Popiołek

    Influencer marketing czyli terra incognita Jeszcze sto lat temu, istniało na mapach świata sporo białych plam. Terytoria, o których krążyły […]

    Marketing internetowy definicja
    Redakcja

    Marketing internetowy definicja Marketing internetowy to stosunkowa nowa forma marketingu, używająca jako medium internetu. Służy do pozyskiwania nowych klientów oraz […]

    Cena za copywriting – czy wiesz, ile zapłacisz za teksty?
    Kasia Jurewicz

    Finanse są niewątpliwie trudnym tematem w branży copywriterskiej. Szerokie widełki cenowe sprawiają, że niełatwo zdefiniować dobrą okazję, dlatego dzisiaj weźmiemy […]

    Pokemon Go – łap je dla swojego biznesu!
    Barbara Oleszek

    Internet wprost oszalał na punkcie gry Pokemon Go, będącej efektem współpracy firmy Niantic (start-up, który wcześniej stworzył Ingress) oraz Nintendo. […]