Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Aplikacja Primer – lekcje marketingowe od Google

Lekcje marketingowe od Google – ucz się z najlepszymi!

Chcesz wiedzieć więcej o marketingu internetowym i śledzisz nowości od Google? Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi „tak”, to aplikacja Primer powstała z myślą o Tobie! Lekcje marketingowe od najlepszych dla najlepszych! 😉

Aplikacja Primer to kolejny innowacyjny produkt służący edukacji, pogłębieniu wiedzy przedsiębiorców i wszystkich osób zainteresowanych korzystaniem z narzędzi i marketingiem z Google.
Co wyróżnia aplikację Primer?

  • To szybki i łatwy sposób na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu.
  • 5-minutowe, interaktywne mini lekcje pomagają szybko przyswajać wiedzę.
  • Swoją nowo nabytą wiedzę można wykorzystać od razu wraz ze spersonalizowanymi kolejnymi krokami, które znajdują się w aplikacji.
  • Co tydzień dodawane są nowe lekcje z zakresu brandingu, content marketingu, mierzalności wyników i strategii promocji.

Skąd go pobrać?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.primer

primer-zdjecie

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Praca zdalna – organizacja i narzędzia
Dominika Słomka

Podczas pracy w domu będzie na nas czyhać wiele pokus i niespodziewanych sytuacji, które okażą się, na daną chwilę, ważniejsze […]

Kanał marketingowy – jaki wybrać dla swojej firmy?
Dominika Słomka

Jeśli się nie promujesz, na nowoczesnym, bardzo konkurencyjnym rynku, nawet z najlepszymi produktami nie dotrzesz do swoich klientów. Aby wzbudzić […]

Dodanie dostępu do Google Analytics
Agnieszka Talarska

Dodanie dostępu do Google Analytics – zarządzanie użytkownikami! W Google Analytics zmienił się widok, gdzie zarządzamy użytkownikami, którzy mają wgląd […]

reklama displayowa
Reklama displayowa
Magdalena Walczak

Różnorodność formatów reklamowych oferowanych przez Google Ads jest imponująca. Każdy realizuje nieco inne cele, dlatego to ich umiejętne łączenie często […]

reklama sklepu internetowego z ubraniami
Reklama sklepu internetowego z ubraniami – jak dotrzeć do klientów?
Izabela Pirańska

Reklama sklepu internetowego z ubraniami – jak dotrzeć do klientów? Prowadzisz e-sklep z ubraniami? To może być dobry pomysł na […]

marketing sklepu internetowego
Marketing sklepu internetowego – w co inwestować?
Maciej Popiołek

W dzisiejszych czasach posiadanie sklepu internetowego nie jest wielkim wyzwaniem. Jeszcze nie tak dawno temu, sprzedaż w internecie była otoczona […]