Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Aplikacja Primer – lekcje marketingowe od Google

Lekcje marketingowe od Google – ucz się z najlepszymi!

Chcesz wiedzieć więcej o marketingu internetowym i śledzisz nowości od Google? Jeśli odpowiedź na to pytanie brzmi „tak”, to aplikacja Primer powstała z myślą o Tobie! Lekcje marketingowe od najlepszych dla najlepszych! 😉

Aplikacja Primer to kolejny innowacyjny produkt służący edukacji, pogłębieniu wiedzy przedsiębiorców i wszystkich osób zainteresowanych korzystaniem z narzędzi i marketingiem z Google.
Co wyróżnia aplikację Primer?

  • To szybki i łatwy sposób na nabywanie nowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu.
  • 5-minutowe, interaktywne mini lekcje pomagają szybko przyswajać wiedzę.
  • Swoją nowo nabytą wiedzę można wykorzystać od razu wraz ze spersonalizowanymi kolejnymi krokami, które znajdują się w aplikacji.
  • Co tydzień dodawane są nowe lekcje z zakresu brandingu, content marketingu, mierzalności wyników i strategii promocji.

Skąd go pobrać?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.primer

primer-zdjecie

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Reklama w telewizji VS reklama na Youtube
Martyna Mikołajczak

Już na wstępie zaznaczam, że niniejszy wpis ma subiektywny charakter. Wynika z mojego doświadczenia, ważenia danych i tego, czym zarabiam […]

konwersja co to jest
Konwersja – co to jest?
Dominika Słomka

O konwersji mówi się przede wszystkim w kontekście sklepów internetowych. Jest to jednak pojęcie bardzo szeroko używane jednak również w […]

reklama sklepu sportowego
Reklama sklepu sportowego
Daria Nawrocka

W ostatnich latach zdecydowanie da się zauważyć rosnące zainteresowanie Polaków zdrowym stylem życia oraz sportem (i to nie tym oglądanym […]

Poradniki z marketingu – baza sprawdzonej wiedzy
Maciej Popiołek

Regularnie publikowane przez nas artykuły eksperckie cieszą się popularnością wśród menedżerów firm powiązanych nie tylko z branżą marketingową. Niemal każde […]

5 najczęstszych błędów, których należy unikać na LinkedIn
Dominika Słomka

Największa na świecie sieć biznesowych kontaktów zrzesza obecnie ponad 610 milionów użytkowników pochodzących z 200 krajów. LinkedIn w Polsce również […]

bounce rate co to jest
Bounce Rate – co to jest?
Adam Kubaszewski

Współczynnik odrzuceń (bounce rate) to jeden z parametrów, który daje nam obraz tego, jak angażująca jest treść danej witryny, a […]