Spis treści
Czytasz teraz:
Specyfikacja banerów remarketingowych – jakie pliki i rozmiary akceptuje Google?
Zamknij
Statyczne reklamy graficzne
Akceptowane typy pliku: .JPEG, .JPG, .PNG, .GIF. Dopuszczalny rozmiar pliku: 150 KB i mniej. Rozmiary obrazu – odpowiednie do wyświetlania na ekranach komputerów i smartfonów:- pionowy prostokąt: 240 x 400
- długi baner na komórki: 320 x 50
- baner: 468 x 60
- długi baner: 728 x 90
- kwadrat: 250 x 250
- mały kwadrat: 200 x 200
- duży prostokąt: 336 x 280
- baner śródtekstowy: 300 x 250
- wieżowiec: 120 x 600
- szeroki wieżowiec: 160 x 600
- pół strony: 300 x 600
- duży długi baner: 970 x 90
- duży baner na komórki: 320 x 100
- billboard: 970 x 250
- portret: 300 x 1050
Animowane reklamy graficzne
Akceptowany typ pliku: .GIF. Dopuszczalny rozmiar pliku: 150 KB i mniej. Rozmiary obrazu:- baner: 468 x 60
- długi baner: 728 x 90
- kwadrat: 250 x 250
- mały kwadrat: 200 x 200
- duży prostokąt: 336 x 280
- baner śródtekstowy: 300 x 250
- wieżowiec: 120 x 600
- szeroki wieżowiec: 160 x 600
- pół strony: 300 x 600
- duży długi baner: 970 x 90
- duży baner na komórki: 320 x 100
- billboard: 970 x 250
- portret: 300 x 1050
Podsumowanie
W powyższym artykule poruszone zostały tematy:
- wymagania techniczne dla banerów remarketingowych,
- typy statycznych reklam graficznych,
- rodzaje reklam animowanych.





Adam
24 lut 2016, 22:09
Mam bloga powiązanego z kontem Google Adsense. Po 6 latach doświadczenia mogę powiedzieć, że najlepiej sprawdzają się jednostki reklamowe w rozmiarach:
długi baner: 728 x 90
duży prostokąt: 336 x 280
baner śródtekstowy: 300 x 250
szeroki wieżowiec: 160 x 600
pół strony: 300 x 600
i oczywiście reklama responsywna, która dopasowuje się do wyświetlacza.
Po aktywacji reklamy responsywnej przychody z Adsense wzrosły o 30% 🙂
Pozdrawiam
Krzysztof Masłowski
25 lut 2016, 11:24
Witam,
Dzięki za wpis, generalnie trendy pokazują, że w kontekście adsense używa się coraz większych bannerów w kampaniach reklamowych jednak czasem mamy jednak inne cele niż wydawcy adsense, więc wszystko zależy od celu kampanii i nie zapominajmy jednak, że najważniejszy jest mimo wszystko sam przekaz reklamowy a nie jego rozmiar 🙂
PixelMarket.pl
22 maj 2018, 14:35
Przydatny wpis i fajne podejście. Remarketing zyskał chyba większą popularność niż same kampanie wizerunkowe dlatego warto zadbać aby śledzeni klienci otrzymali coś, co faktycznie ich zaciekawi i sprawi, że będą chcieli wrócić z powrotem na stronę.