Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Nowe logo i nowe dane rejestrowe

    Początek lutego przyniósł dwie duże zmiany. Pierwsza z nich, widoczna od razu, to nowe logo. Zmieniły się także dane rejestrowe Verseo.

     

    Ci, którzy śledzą fanpage Verseo mieli już okazję zobaczyć nowe logo – i oczywiście je polubić 🙂

    Zmianie uległy także dane rejestrowe Verseo. Aktualne dane to:

    Verseo.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    ul. Grunwaldzka 515b/5
    62-064 Plewiska
    NIP: 7773257986
    KRS: 0000596164
    REGON: 36348873000000

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Generator połączeń – jak to działa?
    Michał Nowak

    Generator połączeń – nowość w marketingu internetowym i customer relations! Generator połączeń CallPage to system umożliwiający kontakt z potencjalnym klientem […]

    program partnerski verseo
    Program partnerski Verseo
    Izabela Pirańska

    Jesteśmy na rynku już 7 lat i w tym czasie udało nam się zbudować grono naszych stałych klientów i współpracowników. […]

    jak robi łoś
    Jak robi łoś?
    Maciej Popiołek

    Jak robi łoś? To pytanie zostaje zadane wyszukiwarce Google około 20 razy w miesiącu. Szukając inspiracji dla naszej reklamy na […]

    Agencja performance – 3 wyzwania w świecie opartym na danych
    Krzysztof Masłowski

    Agencja performance i nowe drogi rozwoju Zarządzając Verseo często spotykam się z ludźmi ze świata performance marketingu – marketerami, handlowcami, […]

    Jak machine learning wpływa na marketing internetowy?
    Artykuł gościnny

    Marketing internetowy a nowe technologie – co decyduje o Twojej przewadze? Interesuje Cię marketing internetowy i wykorzystanie w nim nowych […]

    Facebook Blueprint – certyfikaty Facebook i przebieg egzaminów
    Paweł Skibiński

    Od kilku lat Facebook udostępnia specjalistom egzaminy w ramach programu Facebook Blueprint Certification. Certyfikaty te są dedykowane specjalistom zarządzającym kampaniami […]