Spis treści
Czytasz teraz:
Raport aukcji w Google AdWords – porównaj się z konkurencją!
Zamknij
Raport aukcji w Google AdWords – co to?
Raport aukcji w Google AdWords to świetne narzędzie, którego potencjał warto wykorzystać. Podpowie nam on jak wypadamy na tle konkurencji, a to zawsze jest przydatna wiedza.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Raport Analiza aukcji w Google AdWords pokazuje skuteczność reklam w odniesieniu do innych reklamowanych w tym samym czasie witryn. Tego typu raporty dostępne są jedynie dla kampanii w sieci wyszukiwania oraz kampanii produktowych i pozwalają na dokładną ocenę działań na podstawie określonych parametrów. Jakie są to parametry?
Parametry dla kampanii w sieci wyszukiwania: udział w wyświetleniach, śr. pozycja, współczynnik pokrycia, wyższa pozycja, nad wynikami wyszukiwania, udział w wygranych aukcjach.
Parametry dla kampanii produktowych: udział w wyświetleniach, współczynnik pokrycia, udział w wygranych aukcjach.
Przykład raportu z kampanii w sieci wyszukiwania.
Przykład raportu z kampanii produktowej.
Co oznaczają poszczególne kategorie?
- udział w wyświetleniach – informuje nas o tym jak często odpowiadamy na zapytanie w stosunku do prognozowanej liczby możliwych wyświetleń,
- średnia pozycja – to średnia pozycja reklamy uzyskana po wyświetleniu,
- współczynnik pokrycia – pokazuje jak często inne reklamy wyświetlały się razem z naszymi,
- wyższa pozycja – jak często reklama konkurenta wyświetlana była na wyższej pozycji niż nasza,
- nad wynikami wyszukiwania – informuje jak często wyświetlaliśmy się nad bezpłatnymi wynikami wyszukiwania,
- udział wygranych aukcji – jak często nasza reklama wyświetlała się wyżej niż konkurencyjna lub ile razy wyświetliła się nasza reklama, a nie konkurencyjna.
Warto co jakiś czas sprawdzać z kim konkurujemy w aukcjach AdWords oraz jakie wyniki osiągamy, aby efektywnie zaplanować dalsze działania reklamowe, cały czas mając na uwadze strategie wykorzystywane przez konkurencję. Raport aukcji w Google AdWords będzie najlepszym narzędziem do rzeczonego zadania!
Bądź pierwszym który napisze komentarz.