Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych

Twoja witryna na urządzeniach mobilnych – sprawdź czy jest przyjazna użytkownikowi!

Przeciętnie 9 z 10 osób opuści witrynę mobilną jeśli od razu nie znajdą tego czego szukają. Niedopasowana do urządzeń mobilnych strona znacząco utrudnia docieranie do potrzebnych informacji. Przetestuj swoją witrynę pod kątem mobilności i wyciągnij wnioski. Witryna na urządzeniach mobilnych musi być szybka i przejrzysta dla użytkownika. 

Czy wiesz jak szybko Twoja strona wgrywa się na laptopach i smartfonach? Jeżeli robi powoli, to jest duża szansa, że tracisz wielu potencjalnych klientów. Jak zatem sprawdzić poziom mobilności swojej witryny i dowiedzieć się co można przy niej poprawić? Przedstawiamy łatwy sposób mierzenia wydajności i płynności witryny na różnych urządzeniach: od mobilnych do stacjonarnych. Test daje wykaz konkretnych poprawek, które mogą pomóc firmie szybciej i skuteczniej połączyć się z ludźmi drogą online.

Po wpisaniu adresu internetowego firmy do Test my Site od Google zobaczysz wyniki dla swojej witryny. Można również uzyskać szczegółowy raport podpowiadający, co dalej robić. Zaleca się przekazanie informacji webmasterowi, żeby pomógł zaplanować następne kroki i wdrożyć sugerowane poprawki.

Dlaczego strona powinna być testowana?

Klienci praktycznie żyją online. Gdy potrzebują informacji lub chcą znaleźć pobliską usługę lub produkt, to chwytają najbliższe urządzenie z dostępem do Internetu. Ale gdy potencjalny klient korzysta z Internetu przez telefon, a twoja strona nie ładuje się szybko, to jest pięć razy większa szansa że klient opuści tę stronę. Aby uniknąć strat w tych kluczowych momentach, trzeba mieć stronę, która ładuje się szybko i jest łatwa w użyciu na ekranach telefonów. Pierwszym krokiem jest sprawdzenie jak wydajna jest twoja witryna. Możesz zobaczyć cyfrową ocenę (wynik) na „przyjazność” mobilną, szybkość mobilną i prędkość na komputerach stacjonarnych.

Co Twoje wyniki mówią o twojej stronie?

  • „Przyjazność” mobilna: Jest to jakość doświadczenia klienci mają, gdy przeglądają twoją witrynę na swoich telefonach. Aby być przyjazną dla urządzeń mobilnych, witryna powinna mieć duże, wyraźne, dotykowe (tappable) przyciski, łatwe w nawigacji po małym ekranie, i mieć najważniejsze informacje na przedzie wypośrodkowane.
  • Szybkość Mobilna: To jest, ile zajmuje czasu załadowanie strony na urządzeniach mobilnych. Jeśli klienci będą czekać zbyt długo, po prostu przejdą do następnej strony.
  • Prędkość na komputerach stacjonarnych: To, ile zajmuje czasu załadowanie strony na komputerach stacjonarnych. To nie tylko połączenie internetowe twoich klientów, które określa szybkość, ale także elementy na twojej stronie.

Przetestuj na https://testmysite.thinkwithgoogle.com swoją stronę i dowiedz się, co działa, a co nie, i które rozwiązania zastosować.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

chatboty co to jest
Chatbot – co to jest i jak wspierają biznesy?
Dominika Słomka

Jeszcze lata temu nowymi trendami w marketingu internetowym były infografiki oraz treści video. Jednak w ostatnim czasie na rynku pojawił […]

Influencer marketing – co to jest?
Dominika Słomka

Chcesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci? Zainteresuj się influencer marketingiem, dzięki któremu zwiększysz sprzedaż […]

Zmiana wymagań Google dotycząca Google Zakupy
Łukasz Kaczmarek

Ważna informacja dla osób korzystających z reklamy w Google Zakupy! Od 14 lutego 2017 r. Google zacznie wymagać podawania numerów […]

Jak sprawdzić umiejętności copywritera i kompetencje agencji copywriterskiej?
Maciej Popiołek

Dobra treść to podstawa skutecznych działań w zakresie szeroko pojętego marketingu internetowego. Co jednak zrobić, jeśli – mimo bogatej wiedzy […]

Mail biznesowy – jak pisać? 19 zasad.
Maciej Popiołek

Rozmawiasz z klientem telefonicznie lub osobiście. W trakcie dyskusji omawiacie wiele punktów. Pojawiają się detale, które wymagają głębszej analizy. Albo […]

kampania reklamowa w internecie
Kampania reklamowa w internecie
Magdalena Walczak

Nawet najlepszy produkt czy usługa nie sprzedają się na masową skalę bez choćby odrobiny działań marketingowych. Kiedyś marki inwestowały głównie […]