Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych

Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych - zdjęcie nr 1

Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych - zdjęcie nr 2

Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Sprawdź jak działa Twoja witryna na urządzeniach mobilnych

Zamknij

Twoja witryna na urządzeniach mobilnych – sprawdź czy jest przyjazna użytkownikowi!

Przeciętnie 9 z 10 osób opuści witrynę mobilną jeśli od razu nie znajdą tego czego szukają. Niedopasowana do urządzeń mobilnych strona znacząco utrudnia docieranie do potrzebnych informacji. Przetestuj swoją witrynę pod kątem mobilności i wyciągnij wnioski. Witryna na urządzeniach mobilnych musi być szybka i przejrzysta dla użytkownika. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Czy wiesz jak szybko Twoja strona wgrywa się na laptopach i smartfonach? Jeżeli robi powoli, to jest duża szansa, że tracisz wielu potencjalnych klientów. Jak zatem sprawdzić poziom mobilności swojej witryny i dowiedzieć się co można przy niej poprawić? Przedstawiamy łatwy sposób mierzenia wydajności i płynności witryny na różnych urządzeniach: od mobilnych do stacjonarnych. Test daje wykaz konkretnych poprawek, które mogą pomóc firmie szybciej i skuteczniej połączyć się z ludźmi drogą online.

Po wpisaniu adresu internetowego firmy do Test my Site od Google zobaczysz wyniki dla swojej witryny. Można również uzyskać szczegółowy raport podpowiadający, co dalej robić. Zaleca się przekazanie informacji webmasterowi, żeby pomógł zaplanować następne kroki i wdrożyć sugerowane poprawki.

Dlaczego strona powinna być testowana?

Klienci praktycznie żyją online. Gdy potrzebują informacji lub chcą znaleźć pobliską usługę lub produkt, to chwytają najbliższe urządzenie z dostępem do Internetu. Ale gdy potencjalny klient korzysta z Internetu przez telefon, a twoja strona nie ładuje się szybko, to jest pięć razy większa szansa że klient opuści tę stronę. Aby uniknąć strat w tych kluczowych momentach, trzeba mieć stronę, która ładuje się szybko i jest łatwa w użyciu na ekranach telefonów. Pierwszym krokiem jest sprawdzenie jak wydajna jest twoja witryna. Możesz zobaczyć cyfrową ocenę (wynik) na „przyjazność” mobilną, szybkość mobilną i prędkość na komputerach stacjonarnych.

Co Twoje wyniki mówią o twojej stronie?

  • „Przyjazność” mobilna: Jest to jakość doświadczenia klienci mają, gdy przeglądają twoją witrynę na swoich telefonach. Aby być przyjazną dla urządzeń mobilnych, witryna powinna mieć duże, wyraźne, dotykowe (tappable) przyciski, łatwe w nawigacji po małym ekranie, i mieć najważniejsze informacje na przedzie wypośrodkowane.
  • Szybkość Mobilna: To jest, ile zajmuje czasu załadowanie strony na urządzeniach mobilnych. Jeśli klienci będą czekać zbyt długo, po prostu przejdą do następnej strony.
  • Prędkość na komputerach stacjonarnych: To, ile zajmuje czasu załadowanie strony na komputerach stacjonarnych. To nie tylko połączenie internetowe twoich klientów, które określa szybkość, ale także elementy na twojej stronie.

Przetestuj na https://testmysite.thinkwithgoogle.com swoją stronę i dowiedz się, co działa, a co nie, i które rozwiązania zastosować.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany