Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Wyścig do Barcelony rozstrzygnięty!

Wizja nagrody to często najlepsza zachęta do działania, a jako że w tym przypadku nagrodą był wyjazd do Barcelony z atrakcjami… Krótko mówiąc, nasi specjaliści Google AdWords spisali się wspaniale! Gratulacje dla laureatów konkursu „Wyścig do Barcelony”!

New call-to-action
New call-to-action

Do konkursu „Wyścig do Barcelony”, który rozpoczął się we wrześnie 2016, Google zaprosiło tylko 10 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej. Postawiło przed uczestnikami prosty cel: zwiększenie ilości prowadzonych kont i wydatków na reklamę. Zasady były proste: im większy wzrost, tym bardziej okazała nagroda. Agencje, które osiągnęły najwyższy wzrost, wygrywały kilkudniową wycieczkę do Barcelony z atrakcjami (a jak wiadomo Google nudy nie lubi i na pewno przyłoży się do programu wycieczki), na którą pojedzie osoba mająca największy wkład w wynik firmy. Dla innych wyróżniających się uczestników konkursu Google przygotowało iPady i bony zakupowe o wartości 100 $.

New call-to-action
New call-to-action

Po podliczeniu wyników wiemy, że nasi specjaliści od Google Adwords rozbili bank! Wspierani przez całą firmę osiągnęli świetny wynik i zgarnęli nagrody. Liczymy na pocztówkę, zdjęcia i niesamowite opowieści z Barcelony! 🙂

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Oceń ten artykuł:

Średnia ocena: 0/5 ( na podstawie 0 ocen )

Autor artykułu

Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany