Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Wyścig do Barcelony rozstrzygnięty!

    Wizja nagrody to często najlepsza zachęta do działania, a jako że w tym przypadku nagrodą był wyjazd do Barcelony z atrakcjami… Krótko mówiąc, nasi specjaliści Google AdWords spisali się wspaniale! Gratulacje dla laureatów konkursu „Wyścig do Barcelony”!

    Do konkursu „Wyścig do Barcelony”, który rozpoczął się we wrześnie 2016, Google zaprosiło tylko 10 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej. Postawiło przed uczestnikami prosty cel: zwiększenie ilości prowadzonych kont i wydatków na reklamę. Zasady były proste: im większy wzrost, tym bardziej okazała nagroda. Agencje, które osiągnęły najwyższy wzrost, wygrywały kilkudniową wycieczkę do Barcelony z atrakcjami (a jak wiadomo Google nudy nie lubi i na pewno przyłoży się do programu wycieczki), na którą pojedzie osoba mająca największy wkład w wynik firmy. Dla innych wyróżniających się uczestników konkursu Google przygotowało iPady i bony zakupowe o wartości 100 $.

    Po podliczeniu wyników wiemy, że nasi specjaliści od Google Adwords rozbili bank! Wspierani przez całą firmę osiągnęli świetny wynik i zgarnęli nagrody. Liczymy na pocztówkę, zdjęcia i niesamowite opowieści z Barcelony! 🙂

    Audyt Google Ads

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Verseo.pl z „Google – narzędzia dla biznesu”
    Joanna Michalska

    24 września 2015 roku w Ostrowie Wielkopolskim odbyła się konferencja „Finansowanie i nowe technologie dla firm” adresowana do osób prowadzących […]

    Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google
    Agnieszka Talarska

    Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google! Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne […]

    Dostępne strategie optymalizacji stawek w Google Ads
    Paweł Dalecki

    Zaawansowana automatyzacja procesu optymalizacji przy użyciu algorytmów samouczących to przyszłość marketingu online – zgadzają się z tym wszyscy specjaliści, którzy […]

    Jak przygotować sklep internetowy na święta?
    Jakub Nowak

    Jak przygotować sklep internetowy na święta? Ostatni kwartał roku stanowi najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. Wedle statystyk, niektóre sklepy […]

    Reklama szkoły i uczelni
    Redakcja

    Promocja szkoły i uczelni w czasach rosnącej konkurencji Od lat w Polsce zmagamy się z niżem demograficznym, a jednocześnie rozrostem […]

    Co to jest Google Merchant Center?
    Agnieszka Talarska

    Google Merchant Center – co to jest? Google Merchant Center to popularna usługa z rodziny Google. Z myślą o osobach, […]