Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Wyścig do Barcelony rozstrzygnięty!

    Wizja nagrody to często najlepsza zachęta do działania, a jako że w tym przypadku nagrodą był wyjazd do Barcelony z atrakcjami… Krótko mówiąc, nasi specjaliści Google AdWords spisali się wspaniale! Gratulacje dla laureatów konkursu „Wyścig do Barcelony”!

    Do konkursu „Wyścig do Barcelony”, który rozpoczął się we wrześnie 2016, Google zaprosiło tylko 10 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej. Postawiło przed uczestnikami prosty cel: zwiększenie ilości prowadzonych kont i wydatków na reklamę. Zasady były proste: im większy wzrost, tym bardziej okazała nagroda. Agencje, które osiągnęły najwyższy wzrost, wygrywały kilkudniową wycieczkę do Barcelony z atrakcjami (a jak wiadomo Google nudy nie lubi i na pewno przyłoży się do programu wycieczki), na którą pojedzie osoba mająca największy wkład w wynik firmy. Dla innych wyróżniających się uczestników konkursu Google przygotowało iPady i bony zakupowe o wartości 100 $.

    Po podliczeniu wyników wiemy, że nasi specjaliści od Google Adwords rozbili bank! Wspierani przez całą firmę osiągnęli świetny wynik i zgarnęli nagrody. Liczymy na pocztówkę, zdjęcia i niesamowite opowieści z Barcelony! 🙂

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Inteligentne kampanie produktowe Google – co to i jak działa
    Kasia Nowakowska

    Inteligentne Kampanie Produktowe – kolejne rozwiązanie „Smart” od Google Wygląda na to, że rodzina kampanii „smart” zaczyna się powiększać. Nic […]

    Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads
    Paweł Dalecki

    Globalny tag witryny i konwersje Google Ads dla Safari W związku z wprowadzeniem przez Apple nowej odsłony przeglądarki Safari pojawi […]

    Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy
    Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy?
    Dominika Słomka

    Pomysł na sklep internetowy jest. Platforma e-commerce wybrana. Produkty wprowadzone do systemu. Wszystko działa, tylko… klientów brak? Aby w e-sklepie […]

    Kampania reklamowa w internecie – jaka cena?
    Maciej Popiołek

    Promowanie się w Internecie to dziś podstawa strategii marketingowej w zdecydowanej większości branż. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: ponieważ większość konsumentów […]

    Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach 2017
    Redakcja

    Marketing w wyszukiwarkach internetowych – raport! Chcesz wiedzieć więcej na temat szeroko pojmowanego marketingu w wyszukiwarkach? Zapraszamy do lektury raportu […]

    Zrozumieć Google AdWords. Słownik terminów
    Redakcja

    Czym się różni CTR od CPC? Czy docelowy adres kampanii musi być taki sam jak ten wyświetlany? Czy grupa kampanii […]