Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Wyścig do Barcelony rozstrzygnięty!

    Wizja nagrody to często najlepsza zachęta do działania, a jako że w tym przypadku nagrodą był wyjazd do Barcelony z atrakcjami… Krótko mówiąc, nasi specjaliści Google AdWords spisali się wspaniale! Gratulacje dla laureatów konkursu „Wyścig do Barcelony”!

    Do konkursu „Wyścig do Barcelony”, który rozpoczął się we wrześnie 2016, Google zaprosiło tylko 10 agencji z Europy Środkowej i Wschodniej. Postawiło przed uczestnikami prosty cel: zwiększenie ilości prowadzonych kont i wydatków na reklamę. Zasady były proste: im większy wzrost, tym bardziej okazała nagroda. Agencje, które osiągnęły najwyższy wzrost, wygrywały kilkudniową wycieczkę do Barcelony z atrakcjami (a jak wiadomo Google nudy nie lubi i na pewno przyłoży się do programu wycieczki), na którą pojedzie osoba mająca największy wkład w wynik firmy. Dla innych wyróżniających się uczestników konkursu Google przygotowało iPady i bony zakupowe o wartości 100 $.

    Po podliczeniu wyników wiemy, że nasi specjaliści od Google Adwords rozbili bank! Wspierani przez całą firmę osiągnęli świetny wynik i zgarnęli nagrody. Liczymy na pocztówkę, zdjęcia i niesamowite opowieści z Barcelony! 🙂

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    reklama dla sklepu internetowego
    Reklama dla sklepu internetowego – jakie kanały wybrać?
    Maciej Popiołek

    Rośnie liczba sklepów internetowych, co jest podyktowane zwiększonym zainteresowaniem zakupami online. Dla Ciebie – jako właściciela e-sklepu – oznacza to […]

    Negative keywords – czyli jakie?
    Redakcja

    Słowa kluczowe są wykorzystywane do odnalezienia poszukiwanych produktów czy usług. Ich przeciwieństwem są negative keywords czyli frazy, w kontekście których […]

    Video content marketing – czy warto go wdrożyć do promocji biznesu?
    Dominika Słomka

    Video content marketing to wciąż nowy sposób na to, żeby zdywersyfikować swoje działania promocyjne i wyjść naprzeciw zmieniającym się trendom […]

    Konfiguracja celów w Google Analytics
    Agnieszka Talarska

    Konfiguracja celów w Google Analytics – krok po kroku Decydując się na kampanię Google AdWords chcemy dowiedzieć się jak najwięcej […]

    Płatne wyszukiwanie dominującym kanałem reklamowym!
    Jakub Nowak

    Najnowsze badania dowodzą, że płatne wyszukiwanie w dalszym ciągu jest dominującym kanałem promocyjnym w internecie. Reklamodawcy inwestowali w ten sposób […]

    Google Ads czyli Rebranding Google AdWords!
    Maksymilian Melion

    Nowe marki Google – Google Ads nadchodzi! Właśnie mija 18 lat od powstania środowiska reklamowego Google Adwords. Przez ten czas […]